nka robi sobie żarty?

nmar

New member
To mój pierwszy post na forum wiec witam wszystkich:)

Czy ktoś wie co się dzieje z nką? Wysłałem do nich maila na nkontakt ponad 2 tyg temu, otrzymałem numer reklamacji a wczoraj otrzymałem na maila responder, że wiadomość została usunięta bez przeczytania. Chciałem zapytać dlaczego ale od dwóch dni nie mogę się do nich dodzwonić (teraz wiszę na telefonie i mija już 15 minuta oczekiwania... Może ma ktoś numer do centrali, np. do rzecznika prasowego?

Chętnieprzepytam Pana na okoliczność jakości komunikacji z klientem :twisted:
 

Alkifron

New member
To mój pierwszy post na forum wiec witam wszystkich:)

Czy ktoś wie co się dzieje z nką? Wysłałem do nich maila na nkontakt ponad 2 tyg temu, otrzymałem numer reklamacji a wczoraj otrzymałem na maila responder, że wiadomość została usunięta bez przeczytania. Chciałem zapytać dlaczego ale od dwóch dni nie mogę się do nich dodzwonić (teraz wiszę na telefonie i mija już 15 minuta oczekiwania... Może ma ktoś numer do centrali, np. do rzecznika prasowego?

Chętnieprzepytam Pana na okoliczność jakości komunikacji z klientem :twisted:

No i myślisz, że co Ci odpowie? Jak myślisz jakie są kompetencje i czymże może zajmować się "Rzecznik Prasowy"?
 

nmar

New member
No i myślisz, że co Ci odpowie? Jak myślisz jakie są kompetencje i czymże może zajmować się "Rzecznik Prasowy"?

Sorry ale na tym się akurat znam... Rzecznik prasowy jest to w wiekszości przypadków osoba pracująca w dziale zajmującym się komunikacją w firmach, często jest to szef tej komunikacji. Całą komunikacją nie tylko komunikacją z mediami.

Jak nie odpowie to taki z tej Pani (już wiem) specjalista ds. Public Relations jak za przeproszeniem... nie będę kończył.
No chyba, że taka jest polityka całej firmy, a to już co innego...
 

exekutor

New member
Kurcze to bardzo dziwne bo ja jestem w N-ce około 2 lat i nigdy nie miałem problemu żeby się do nich dodzwonić, dzwoniłem do nich w tamten piątek i wczoraj i bez problemu łączyło mnie z konsultantem a może ja mam jakieś specjalne względy u nich czy coś :smile:
 

bagiennik

New member
Bez reklam
Oni są bardzo nieuczciwi i będą Cie zlewać,
Ja miałem z nimi problem, pomogła dopiero awantura w BOKu (stacjonarnym), o ile oczywiście dwie baby które nie wiedzą z czego żyją można tak nazwać...
w BOKu nie mieli nawet czegoś takiego jak formularz reklamacji, dali mi pustą kartke i szukali długopisu :D Zarządałem kontaktu z kimś kompetentnym , po półgodziny zadzwonił miły pan i sprawe której przez 3 miesiace nie dało sie załatwoić przez telefon , załatwiliśmy przez telefon w pare chwil.

Sprawa dotyczyła włączenia innej usługi niż była zamawiana podczas USTNEGO przedłużania umowy. Reklamacji już USTNIE nie dało sie załatwić oczywiście.
To są oszuści, robią co chcą BO MOGĄ, licząc zę ludzie machną ręką, i tak pewnie często jest. RADZE UWAŻAĆ !
 

Yoo!

New member
dzwoń, dzwoń i jeszcze raz dzwoń, kiedyś miałem małe problem z N i też próbowałem się skontaktować nieraz drogą mailową, własnego doświadczenia wiem, że lepiej się do nich dodzwonić niż korenspodnować
 

bagiennik

New member
Bez reklam
Ale większośći spraw o charakterze reklamacyjnym nie da się załatwić przez telefon tylko pisemnie, cały system jest tak zoptymalizowany żeby zniechęcić abonenta całkowicie do działania. Polecam droge agresywnej awantury w BOKu ;)
 
Do góry