Nietypowy problem z SONY KDL50w829

Przemoo18

New member
Witam. Pisze w imieniu mojego znajomego , ktory ma problem z TV sony KDL50w829B

Otóż problem jest mega nietypowy (trochę śmieszny)

TV kolega ma od roku i pojawił u niego problem z powierzchnia matrycy. Otóż do środka matrycy dostaly sie mu robaki tzw wciornastki. MOże ktoś kojarzy ale wygląda ten owad jak przecinek mniej wiecej o dlugosci 0,5cm.

Problem może i śmieszny ale mega uciązliwy i denerwujący bo ma to w 2 punktach matrycy. I wyglada to jak z 4 wypalone pixele w kupie więc jest to już naprawde zauwazalne nawet z dalszej odległośći.

Tak to mniej wiecej wyglada:

http://static.frazpc.pl/board/2007/07/118450585041236489.jpg
118450585041236489.jpg0585041236489.jpg


Moje pytanie jest takie czy takie coś podlega gwarancji ? Pytam dlatego , ze wydaje mi sie ze TV takiej klasy powinno mieć raczej szczelną matrycę i takie coś nie powinno miec miejsca.
Czy kolega powinien takie coś zareklamowac ? a jesli tak to najlepiej jakiego argumentu powinien uzyć?

Czy to normalne w takiej klasie TV , zeby "robaczki" mogly przedostawacć sie na "sciane" matrycy ?
 

as1970

New member
KDL-55W809C przecinki w matrycy naprawiony na gwarancji . Zabrali we wtorek w czwartek przywieźli naprawiony. Dali telewizor zastępczy. Serwis Płock MiK ORION SONY
 

Przemoo18

New member
No widzisz. MOj kumpel olal temat i zyje z tym .

Ja mam to samo w w905 i olali mnie mowiac ze nie podlega to gwarancji..

OMG nie ogarniam ich
 

as1970

New member
Musisz ich krótko brać za ryj, ja zgłoszenie pierwsze robiłem 10 lipca i dopiero mi zabrali 19 na serwis.

A mailowo walczyłem z nimi w ten sposób że kazała mi zdjęcia wysłać itd.
No to mi odpisali że się zastanowią co do naprawy, a ja im tak :

Witam,

Tak się składa że dzwoniłem do Autoryzowanego Serwisu Sony w Poznaniu - Sontronic Sp. z o.o. i powiedziano mi że jak najbardziej usługa typu czyszczenie matrycy podlega naprawie gwarancyjnej. Dodatkowo na czas naprawy serwis oferuje telewizor zastępczy o podobnych parametrach.
Proszę o przesłanie mi treści karty gwarancyjnej gdzie jest zapis że usługi konserwacyjne nie podlegają naprawie gwarancyjnej.
Jak mi wiadomo z innych źródeł fakt robaków w matrycy jest już Państwu dobrze znany i w każdym przypadku
odmawiacie Państwo naprawy w ramach gwarancji. Czy to jest wina użytkownika że robale wchodzą do matrycy, czy może wina leży po stronie firmy Sony że ta matryca w fazie produkcji nie została należycie wykonana i skutki tego są jakie są .Jeżeli tak mam być, to telewizor nie spełnia tego czego oczekiwałem od sprzętu z wyższej półki w postaci chodzących owadów po ekranie.

A oni mi na to :

Szanowny Panie
dziękuję za kontakt z firmą SONY Europe.

W nawiązaniu do korespondencji. Pragnę Pana poinformować, że nie odmawiamy nieodpłatnego czyszczenia matrycy.

Decyzja o tym leży po stronie serwisu naprawczego, z tego względu napisałam o możliwości odmowy przez serwis takiej usługi.

Jeżeli po konsultacji z serwisem otrzymał Pan taką wiadomość, to oczywiście nie powinno być żadnych problemów z czyszczeniem matrycy.

Ponawiam prośbę o podanie danych adresowych, aby móc zorganizować serwis naprawczy.

W przypadku jakichkolwiek pytań, proszę o informację zwrotną mailem lub kontakt telefoniczny pod podanymi poniżej danymi kontaktowymi:

Telefon: 801 382 462

E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com

No i przyjechał serwis z Płocka za pierwszym razem i popatrzyli i pojechali.
W poniedziałek dzwonią że są we wtorek po tv i zabrali . Dali zastępczy , a dziś przywieźli naprawiony . I tyle.


Tylko nie na serwis do Radomia bo tam walą straszną lipę i mają milion problemów
 
Ostatnia edycja:

Przemoo18

New member
Ogolnie walka trwa nadal:)
Troszke skruszeli.

Dziś kurier zabral TV do seriwsu.

Czekam co dalej. Mam nadzieje ze oczyszcza matryce bo chocby mi chcieli wymienic na cos innego to chyba ciezko bedzie pobic ten model co do jakosci obrazu

Serwisant jeszcze stwierdzil ze mnostwo TV maja z muszkami za matryca.
powiedzial ze czasem po czyszczeniu matycy TV wyglada jeszcze gorzej niz przed i wtedy wymieniaja TV.
O zwrocie kasy nie ma mowy ani o doplacie do innego modelu niz zaproponuja rowniez
 

waszek_rmc

New member
A to mnie zaciekawiło. Posiadam również serię W805/W855, a dokładnie 65W855c. Czy mam lepy w koło TV powiesić? Jakoś nie uśmiecha mi się oglądania robali pod matrycą...

Jak tam temat z serwisem z Poznania?
 
Do góry