Ja korzystałem i będe żałował do końca życia. Właśnie dzwoniłem na infolinie i kazali mi czekać dalej a czekam już dwa miesiące.
super


Ja korzystałem i będe żałował do końca życia. Właśnie dzwoniłem na infolinie i kazali mi czekać dalej a czekam już dwa miesiące.
superale chyba innego wyjścia nie ma, muszę dzwonić
![]()
A dlaczego "jako niezgodność towaru z umową"? Przecież ambilight był, tylko się zepsuł, więc chodzi mi o naprawę. o co z tym chodzi, bo nie do końca się orientuję![]()
no ja jak kupowałem to miał śmigać z camem cyfry+ a okazało się jak zwykle pic na wode więc zastanawiam się nad reklamacją jako nie zgodność z umową czekam tylko na nową aktualizacje może poprawią....
W cuda wierzysz? Jedyny sukces to, że ktoś poczyta fora i nie będzie sobie w ogóle zawracał głowy Philips'em. Zaś wszelkiego typu testy, to można se o kant czterech liter rozbić!..... czekam tylko na nową aktualizacje może poprawią....
Dokładnie chodzi o to, że nie można odtworzyć zarejestrowanych (nagranych) materiałów z częstotliwości:to dziwne bo niektórzy piszę że działa ?? więc o co chodzi ??