Nie polecam sklepu QBLACK w Jasionce

Aleks9

New member
Nie radzę kupować w sklepie QBLACK w miejscowości Jasionka (gdzieś w rzeszowskim) . Sklep ten oferuje całą gamę elektroniki (min. telewizory LCD) i komputery. Zamówiłem płytki dvd według opisu i zdjęć w ofercie, aurat takie których poszukiwałem, a otrzymałem zupełnie inne takie których nie było w ofercie i którymi nie byłem zainteresowany.
Wysłałem maila, że otrzymałem nie to co zamawiałem nie dostałem żadnej odpowiedzi.
 

hawk11

New member
Mieszkam w Rzeszowie i nie słyszałem o takiej firmie a ostatnimi czasy przeglądałem co w Rzeszowie. Polecam Nautilus2 jeśli chodzi o Rzeszów.
 

tovi

New member
swieta prawda, to jacys naciagacze i oszusci, a przy tym tak nie profesjonalni, ze to az absurdalne, ze ciagle dzialaja na rynku.
Dlaczego? Bo, przyjmują zamówienia na produkty, których nie mają u siebie bez poinformowania o tym klientów i dopiero po wpłynięciu pieniędzy można się dowiedzieć, jak sie oczywiscie uda do nich dodzwonic,
że jednak trzeba czekać i czekać i czekać, w moim przypadku
doslownie miesiącami. Przez 3 miesiace slysze ze albo towar byl wyslany wczoraj albo ze bedzie wyslany jutro. Od miesiaca domagam sie zwrotu pieniedzy, bezskutecznie. Czas poszukac adwokata...
 

qblack

New member
Proszę wskazać numer zamówienia, jaki produkt Pan/i zamawiał/a i co zostało wysłane. Jeśli tylko bład leży po naszej stronie, naprawimy!
 

qblack

New member
swieta prawda, to jacys naciagacze i oszusci, a przy tym tak nie profesjonalni, ze to az absurdalne, ze ciagle dzialaja na rynku.
Dlaczego? Bo, przyjmują zamówienia na produkty, których nie mają u siebie bez poinformowania o tym klientów i dopiero po wpłynięciu pieniędzy można się dowiedzieć, jak sie oczywiscie uda do nich dodzwonic,
że jednak trzeba czekać i czekać i czekać, w moim przypadku
doslownie miesiącami. Przez 3 miesiace slysze ze albo towar byl wyslany wczoraj albo ze bedzie wyslany jutro. Od miesiaca domagam sie zwrotu pieniedzy, bezskutecznie. Czas poszukac adwokata...

Szanowna Pni, czekam na konkrety! Prosze wskazac numer zamówienia co Pani zamówieła a czego nie dostała? A może chodzi o serwis?? I prosze o rzetelną informację, a nie bezpodstawne oczernianie!
 

DaraJ

New member
Proszę wskazać numer zamówienia, jaki produkt Pan/i zamawiał/a i co zostało wysłane. Jeśli tylko bład leży po naszej stronie, naprawimy!

Dzień dobry,

Przeglądając forum zastanawiałam się kiedy zwróci Pan pieniądze za niezrealizowane przez Pański sklep zamówienie??? Zamówienie z dnia 16 stycznia 2013, nr zamówienia:12010 (plecak Swissgear IBEX 17"). W rozmowach telefonicznych już wielokrotnie obiecywał Pan, że pieniądze zostaną zwrócone jeszcze tego samego dnia, ale niestety ani nie otrzymałam pieniędzy ani potwierdzenia dokonania przelewu na moje konto. Więc może odniesie się Pan do mojej sytuacji?
 
Do góry