Witam chciałbym zasięgnąć opinii fachowców od zakupów przez internet.
Czy istnieje możliwość nie odebrania zamówionego towaru w sklepie internetowym ( przy opcji odbioru osobistego i płatnością gotówką przy odbiorze - żadne tam przesyłki za pobraniem ) bez konsekwencji finansowych dla mnie ?
Niestety pierwszy raz mi się przydarzyła taka sytuacja i nie wiem jak z tego wybrnąć.
Zdaję sobie sprawę , że mam możliwość zwrotu towaru zakupionego na odległość bez podania przyczyny do 10 dni ale najpierw musiałbym zapłacić za dany towar a potem czekać do 7 dni (w/g regulaminu tego sklepu ) na przelew środków na moje konto.
Wiem , wiem że to bardzo nie fair wobec sprzedawcy ale trochę się pospieszyłem z zakupem , który w konsekwencji okazałby się nietrafiony.
Więc czy czekają mnie jakieś restrykcje finansowe ze strony sklepu ( chociaż nie znalazłem nic takiego w regulaminie na stronie internetowej) poza oczywistymi - brakiem możliwości ponownych u Nich zakupów ?
Czy istnieje możliwość nie odebrania zamówionego towaru w sklepie internetowym ( przy opcji odbioru osobistego i płatnością gotówką przy odbiorze - żadne tam przesyłki za pobraniem ) bez konsekwencji finansowych dla mnie ?
Niestety pierwszy raz mi się przydarzyła taka sytuacja i nie wiem jak z tego wybrnąć.
Zdaję sobie sprawę , że mam możliwość zwrotu towaru zakupionego na odległość bez podania przyczyny do 10 dni ale najpierw musiałbym zapłacić za dany towar a potem czekać do 7 dni (w/g regulaminu tego sklepu ) na przelew środków na moje konto.
Wiem , wiem że to bardzo nie fair wobec sprzedawcy ale trochę się pospieszyłem z zakupem , który w konsekwencji okazałby się nietrafiony.
Więc czy czekają mnie jakieś restrykcje finansowe ze strony sklepu ( chociaż nie znalazłem nic takiego w regulaminie na stronie internetowej) poza oczywistymi - brakiem możliwości ponownych u Nich zakupów ?