[FONT="][FONT="][FONT="]Netflix: zmiana tempa seriali, aby utrzymać subskrybentów?
[FONT="][FONT="] [/FONT]
[/FONT][/FONT]
[FONT="]Aby przeciwdziałać niepokojącemu spadkowi subskrybentów, VOD Netflix zrobi małą rewolucję w tempie emisji udanego serialu.[/FONT]
[FONT="]
[FONT="][FONT="]Exodus subskrybentów Netflix nie jest widokiem umysłu: platforma VOD przyznała, że straciła 200 000 klientów w pierwszym kwartale 2022 r., Nie wspominając o 700 000 rosyjskich subskrybentów po zawieszeniu działalności Netflix w kraju Władimira Putina. Jest to z pewnością kropla w obliczu prawie 222 milionów subskrybentów na całym świecie, ale sygnał jest wystarczająco silny, aby pracownicy Netflix starali się powstrzymać ten wyciek ka[/FONT]nału.
[/FONT]
Nie połykaj wszystkiego
[FONT="]Wśród przewidywanych rozwiązań jedno z nich może zaburzyć przyzwyczajenia fanów seriali. Byłaby to kwestia rezygnacji z internetowego wydania pełnych sezonów w danym dniu. Innymi słowy, usystematyzowanie podziału transmisji (tak już jest w przypadku Stranger Things lub Better Call Saul), manewru, który zakazałby binge-watchingu, lub "gobage" ciosu sezonu, który był jeszcze niedawno sławą Netflixa.[/FONT]
Utwór, ale nic nie nagrane
[FONT="]Na razie nie chodzi o to, aby zdecydować się na wybrany na przykład przez HBO model kroplówki (jeden tydzień / jeden odcinek), ale rozbić sezony udanych seriali do dwóch lub trzech odcinków tygodniowo. Amazon próbuje również nietypowego tempa z nowym sezonem 3 swojego flagowego serialu The Boys: pierwsze trzy odcinki naraz, a następnie jeden odcinek tygodniowo (piątki dla The Boys).[/FONT]
[FONT="][FONT="]Netflix przeszedł na dzielenie? [/FONT][FONT="]Na razie nic nie jest mniej pewne: to tylko jedna z ścieżek przewidzianych przez platformę. [/FONT][FONT="]Innym byłoby zaoferowanie tańszego planu subskrypcji, ale z przerywanymi reklamami.
Avcesar[/FONT][/FONT][/FONT][/FONT]
[/FONT]
[FONT="][FONT="] [/FONT]
[/FONT][/FONT]
[FONT="]Aby przeciwdziałać niepokojącemu spadkowi subskrybentów, VOD Netflix zrobi małą rewolucję w tempie emisji udanego serialu.[/FONT]
[FONT="]
[FONT="][FONT="]Exodus subskrybentów Netflix nie jest widokiem umysłu: platforma VOD przyznała, że straciła 200 000 klientów w pierwszym kwartale 2022 r., Nie wspominając o 700 000 rosyjskich subskrybentów po zawieszeniu działalności Netflix w kraju Władimira Putina. Jest to z pewnością kropla w obliczu prawie 222 milionów subskrybentów na całym świecie, ale sygnał jest wystarczająco silny, aby pracownicy Netflix starali się powstrzymać ten wyciek ka[/FONT]nału.
[/FONT]
Nie połykaj wszystkiego
[FONT="]Wśród przewidywanych rozwiązań jedno z nich może zaburzyć przyzwyczajenia fanów seriali. Byłaby to kwestia rezygnacji z internetowego wydania pełnych sezonów w danym dniu. Innymi słowy, usystematyzowanie podziału transmisji (tak już jest w przypadku Stranger Things lub Better Call Saul), manewru, który zakazałby binge-watchingu, lub "gobage" ciosu sezonu, który był jeszcze niedawno sławą Netflixa.[/FONT]
Utwór, ale nic nie nagrane
[FONT="]Na razie nie chodzi o to, aby zdecydować się na wybrany na przykład przez HBO model kroplówki (jeden tydzień / jeden odcinek), ale rozbić sezony udanych seriali do dwóch lub trzech odcinków tygodniowo. Amazon próbuje również nietypowego tempa z nowym sezonem 3 swojego flagowego serialu The Boys: pierwsze trzy odcinki naraz, a następnie jeden odcinek tygodniowo (piątki dla The Boys).[/FONT]
[FONT="][FONT="]Netflix przeszedł na dzielenie? [/FONT][FONT="]Na razie nic nie jest mniej pewne: to tylko jedna z ścieżek przewidzianych przez platformę. [/FONT][FONT="]Innym byłoby zaoferowanie tańszego planu subskrypcji, ale z przerywanymi reklamami.
Avcesar[/FONT][/FONT][/FONT][/FONT]
[/FONT]