W końcu doczekałem się na kolejny kontakt Pomocy Technicznej Sony. Jestem pełen podziwu dla techników za wspaniały pomysł!!! Dlaczego ja wcześniej na to nie wpadłem?? W sumie mogłem kupić TV Samsunga i android TV boxa.....zamiast TV Sony.....Jak myślicie, co mam odpowiedzieć?
"Szanowny Panie,
dziękuję za cierpliwość.
Na początku chcielibyśmy przeprosić za wydłużony czas oczekiwania na rozwiązanie zgłoszonego przez Pana problemu z aplikacją Netflix. Aktualnie nasi inżynierowie nadal pracują nad rozwiązaniem problemu. Ze swojej strony rozumiemy niedogodności związane z zaistniałą sytuacją, więc chcielibyśmy zaproponować zwrot do maksymalnie 200 złotych za zakup urządzenia streamingującego (przykładowo Chromecast), które umożliwi oglądanie treści z serwisu Netflix na telewizorze. Proszę o informację, czy wyraża Pan zgodę na zaproponowane rozwiązanie tymczasowe, do czasu wyeliminowania problemu z aplikacją Netflix na telewizorze?"