nC+

telanis

New member
Ja dzisiaj przeszedłem z N do NC+ również bez bólu. Miałem pakiet za 59,- i za taką samą kwotę mogłem mieć Universe+ (gdyby się potargować z konsultantem to można go wyrwać nawet za 49,-) Ja natomiast zgodziłem się na Canal+ Silver (79,-) za 64,-/m-c. Konsultant potwierdził mi przy podsumowaniu ze umowa trwa 18 m-cy i gwarancję ceny na cały czas trwania umowy. Oczywiście tuner turbo zostaje u mnie bez żadnych dodatkowych opłat. Mi to pasuje. Pozdrawiam.

Wysyłane z mojego LT30p za pomocą Tapatalk 2
 
Ostatnia edycja:

ps81

New member
A więc witam :)

Byłem abonentem Cyfry Plus. Do końca kwietnia miałem umowę. Miałem opcję hd optimum czyjakoś tak plus eurosport hd ( 99 zł ) Po przeczytaniu tego wątku tu i na facebooku włos mi stanął dęba :) W poniedziałek poszedłem więc do punktu w którym 18 miesięcy temu podpisałem z cyfrą umowę. Ku mojemu zdziwieniu sprawę migracji przeszedłem bezboleśnie i szybko. Konsultant zaproponował mi pakiet nc+ platinium plus hbo hd za tą samą kwotę. Mi taka opcja odpowiadała. Nic nie płacę za dekoder, mam ten sam. Oczywiście się zgodziłem.

Mam takie jakieś dziwne wrażenie, że chyba najbardziej pokrzywdzeni są abonenci dawnej n-ki.

Pozdrawiam

w marcu za przedłużenie umowy z C+ z pakietem C+ optimum hd, do tego MR gratis (czyli ten co Ty miałeś) zaproponowali mi i wielu innym klientom cene 65zł (jeden dekoder gratis drugi 5zł), więc już wtedy sporo przepłacałeś, dal Ciebie to żadna podwyżka,
faktycznie NC+ proponuje starym klientom pakiet Platinum+ za 99zł, ale nie słyszałem aby dodawali do niego HBO, sprawdź dokładnie umowę czy nie masz HBO gratis np. do końca kwietnia lub 2 mc, bo później w tym pakiecie opłata za niego wynosi 30zł,



Ja dzisiaj przeszedłem z N do NC+ również bez bólu. Miałem pakiet za 59,- i za taką samą kwotę mogłem mieć Universe+ (gdyby się potargować z konsultantem to można go wyrwać nawet za 49,-) Ja natomiast zgodziłem się na Platinum+ (79,-) za 64,-/m-c. Konsultant potwierdził mi przy podsumowaniu ze umowa trwa 18 m-cy i gwarancję ceny na cały czas trwania umowy. Oczywiście tuner turbo zostaje u mnie bez żadnych dodatkowych opłat. Mi to pasuje. Pozdrawiam.

Wysyłane z mojego LT30p za pomocą Tapatalk 2

tutaj dla Ciebie również nie mam najlepszych wiadomości, rozumie że w nawiasie podałeś standardową cenę pakietu Platunum+ 79,- i tu jest jakiś błąd
pakiet w cenniku za 79,- to Silver+ a po negocjacji spokojnie go dostaniesz za 64,- (ja miałem zaproponowane nawet MR od C+ gratis w tej cenie)
a pakiet Platinum+ to wydatek 119,- i tu za niego musisz dać 99,-

myślę, że ocena nowej platformy zależy od tego kto i ile płacił w poprzednim systemie, jeśli ci się udało wytargować wcześniej dobrą ofertę to podwyżka jest znaczna, a sposób jak klientów traktuje NC+ jest dla mnie nie do przyjęcia, dlatego nie zaakceptowałem umowy z NC+
 
Ostatnia edycja:

Policjant

New member
w marcu za przedłużenie umowy z C+ z pakietem C+ optimum hd, do tego MR gratis (czyli ten co Ty miałeś) zaproponowali mi i wielu innym klientom cene 65zł (jeden dekoder gratis drugi 5zł), więc już wtedy sporo przepłacałeś, dal Ciebie to żadna podwyżka,
faktycznie NC+ proponuje starym klientom pakiet Platinum+ za 99zł, ale nie słyszałem aby dodawali do niego HBO, sprawdź dokładnie umowę czy nie masz HBO gratis np. do końca kwietnia lub 2 mc, bo później w tym pakiecie opłata za niego wynosi 30zł,

Sprawdziłem dokładnie :) Mam HBO gratis ale na stałe nie na ileś tam miesięcy. A wcześniej miałem C+ optimum ale bez MR ( rozumiem, że to multiroom ) bo mi był on nie potrzebny.

Pozdrawiam
 

telanis

New member
w marcu za przedłużenie umowy z C+ z pakietem C+ optimum hd, do tego MR gratis (czyli ten co Ty miałeś) zaproponowali mi i wielu innym klientom cene 65zł (jeden dekoder gratis drugi 5zł), więc już wtedy sporo przepłacałeś, dal Ciebie to żadna podwyżka,
faktycznie NC+ proponuje starym klientom pakiet Platinum+ za 99zł, ale nie słyszałem aby dodawali do niego HBO, sprawdź dokładnie umowę czy nie masz HBO gratis np. do końca kwietnia lub 2 mc, bo później w tym pakiecie opłata za niego wynosi 30zł,





tutaj dla Ciebie również nie mam najlepszych wiadomości, rozumie że w nawiasie podałeś standardową cenę pakietu Platunum+ 79,- i tu jest jakiś błąd
pakiet w cenniku za 79,- to Silver+ a po negocjacji spokojnie go dostaniesz za 64,- (ja miałem zaproponowane nawet MR od C+ gratis w tej cenie)
a pakiet Platinum+ to wydatek 119,- i tu za niego musisz dać 99,-

myślę, że ocena nowej platformy zależy od tego kto i ile płacił w poprzednim systemie, jeśli ci się udało wytargować wcześniej dobrą ofertę to podwyżka jest znaczna, a sposób jak klientów traktuje NC+ jest dla mnie nie do przyjęcia, dlatego nie zaakceptowałem umowy z NC+[/QUOTE

Faktycznie się pomyliłem. Chodziło oczywiście o Canal+ Silver. Już poprawiłem.

Wysyłane z mojego LT30p za pomocą Tapatalk 2
 
Ostatnia edycja:

Lemil

Banned
czy dobry TV z tunerem DVB-S nie wygeneruje równie dobrego obrazu jak dobry tuner zewnętrzny?
Oczywiście.

Polacy mają krotką pamięć. Rzeczywiście. Już teraz kombinują jak by tu podpisać umowę. I zapomnieli, że negocjują z cwaniakiem, który ma tylko jeden cel - wycyckać ich z kasy. I to się właśnie dzieje. Ludzi tłumnie wala do punktów i podpisują umowy. Przepłacają i się z swojej głupoty jeszcze cieszą, masakra:-(
 

Lemil

Banned
Myślę, że ktoś powinien mnie oświecić, bo nie kumam bazy.

Otóż jestem, jeszcze, abonentem Cyfry nieboszczki, stąd ten krzyżyk + W wielkiej łaskawości ktoś włączył wszystkim z Cyfry(zmarłej?)+ kanał nSport. Mam, to oglądam. Obejrzałem już kilka meczy, nie powiem. I stąd biorą się moje wątpliwości.

Otóż mówi się, że ludziska bulą jak za zboże za tą nc+ (też wkrótce nieboszczkę, jak wskazuje krzyżyk), bo tam jest piłka nożna. Więc ja tą piłkę oglądam. Oglądam mając świadomość, że za ten kanał nie płacę ani grosza. Ale gdybym miał płacić i to jak za zboże, to...

Gdybym miał bulić ciężką kasę za nSport czy jakieś inne kanały z piłką, to bym poobgryzał wszystkie paznokcie, a być może poodgryzałbym sobie również palce. Za chińskiego boga nie rozumiem jak można przez 18 miechów płacić za transmisje meczów z tak beznadziejnym komentarzem???

Te komentarze to jest normalnie jakiś kosmos. Siedzi dwóch napalonych na tą piłkę faciów, którzy bajdurzą takie bzdury, że się płakać chce. Mi ze śmiechu. Ale ja to mam za free. Ale gdybym miał za to zapłącić. No ja czegoś nie rozumiem. Atmosfera i przeżycia widowiska sportowego to dla mnie coś zupełnie innego niż dla komentatorów enki. Oni mają w zasadzie tak.

1. Gadać bez przerwy. Byle co, żeby gadać. Bez sensu, bez ładu i składu, ale gadać.
2. Gadają rzeczy oczywiste. Ktoś kopnął piłkę, to powiedzą, że kopnął. Kopnął źle, to powiedzą że źle. Ale kuźwa, ja to widzę w telewizorze, więc po jakiego grzyba o tym mówić?!
3. Najgorsze są wywody filozoficzne i radosne bajdurzenie. Przykład. Facet kopnął piłkę i spierniczył strzał na bramkę, spudłował jakieś 3 metry. Komentator na to, że zagranie było przepiękne, genialne i wspaniałe, ale... prawie.Quuuuuuuuurwwaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! Szkoda, żeś się gościu prawie ugryzł w język. Następnym razem ugryź się przepiękne, genialne i wspaniale, żeby ci kawałek tego niewyparzonego jęzora odpadł.

Moja konkluzja jest taka. Skoro ludziska chcą się gapić na te mecze i nie przeszkadza im takie bajdurzenie jak po prochach, to znaczy, że źle z tymi ludźmi. Kiepsko w kiepełach. I żeby za to jeszcze bulić dwiesta zeta co miesiąc.

No ja nie wiem. Ale jak kto słabuje na kiepełę, to i posłucha bajek i zapłaci jeszcze za to.
 

jaco.37

Member
Bez reklam
W nsport najgorszy jest Sergiusz Ryczel,on przed każdym "swoim" meczem powinien zażyć podwójną dawkę bromu.Chłopak strasznie się podnieca. W TVP znowu "prym" wiedzie Szpakowski,ten to nieraz jakby inny mecz komentował niż ten co pokazują.
W nowym pakiecie silver trochę piłki będzie na kanale Canal+ Family ale oczywiście najgorsze mecze.W nsport teraz też puszczają mecze np. teraz Ligę Mistrzów ,ale oczywiście nie ten najciekawsze.Te najlepsze były na Canał+ Sport,teraz był dobry przykład w tym tygodniu,dają same ochłapy,żeby ludzi wydoić z kasy na droższy pakiet.A nawet jak sobie kupisz pakiet ten najdroższy to jak będzię naprawdę coś fajnego ,to będzie to dodatkowo płatne ppv za np. cztery dyszki.Zawsze można sobie na necie obejżeć,jest też jeszcze Weebtv.No i brak zagwarantowanych Eurosportów,o drożyźnie nie wspominając i podejściu do klienta ,ja już mam na razie dość,poczekamy zobaczymy,jest też jeszcze przecież Polszmat.
Ja wypowiedzenie wysłałem.Płakać nie będę , idzie lato czas wyjść na dwór,a nie tylko coraz droższe powtórki oglądać.
 

PeteShadow

New member
Bez reklam
nc+ przeprasza i zmienia ofertę

Spędziliśmy wiele godzin, zastanawiając się, co spowodowało, że znaleźliśmy się właśnie w takim punkcie. I naszym głównym wnioskiem było to, że wprowadziliśmy zbyt wiele zmian naraz - mówi Julien Verley, prezes platformy cyfrowej nC+.

Jak by pan opisał sytuację, w której znalazła się firma? To już głęboki kryzys?
Jesteśmy teraz maksymalnie skupieni na dotarciu do klientów. Gdybyście przyjechali pod naszą siedzibę którejkolwiek z ostatnich nocy, widzielibyście palące się tu całą dobę światło. Myślę, że widać te noce także po mnie. W trakcie ostatnich dni przygotowaliśmy cały pakiet propozycji, które wkrótce przedstawimy naszym klientom. Poza nowym pakietem Ekstraklasa, będziemy też bardziej elastyczni. Najdroższy pakiet za 199 złotych w ogóle zniknie z naszej oferty, a nowe przedziały cenowe pakietów będą się mieścić miedzy 39 zł i 119 zł. Wszystkie dodatkowe opcje, czy to programowe czy technologiczne: oferta HBO, Cinemax czy Multiroom, będzie można sobie dobrać wedle uznania do dowolnie wybranego pakietu.

Niektórzy wytykają Państwu wielką arogancję. Zgadza się Pan z tym?
Spędziliśmy wiele godzin, zastanawiając się, co spowodowało, że znaleźliśmy się właśnie w takim punkcie. I naszym głównym wnioskiem było to, że wprowadziliśmy zbyt wiele zmian naraz. Bo nie tylko stworzyliśmy nową nazwę i markę, ale także nową ofertę rynkową, listę programów, co spowodowało, że ludzie nie mogli się doszukać ulubionych programów, opracowaliśmy też zasady przenoszenia dotychczasowych klientów do nc+. 1 grudnia ruszyła fuzja operacyjna dwóch firm, co oznaczało początek skomplikowanego procesu łączenia dwóch zespołów, pochodzących z dwóch różnych firm o różnych kulturach pracy. Dziś, patrząc wstecz, widzimy jasno, że nie powinniśmy byli robić tego wszystkiego naraz. I za skutki wszystkich przepraszam.

Co chciał Pan zaproponować założycielowi forum internetowego i facebookowego profilu Anty nC+ (ma już prawie 90 tys. „polubień"). Chciał pan dać mu pracę?
Obserwowaliśmy rosnące zainteresowanie internautów tą inicjatywą, bo chcieliśmy wiedzieć, jak dotrzeć do tych ludzi. Na naszym profilu narzekali na brak odpowiedzi na pytania. To prawda, centra obsługi klienta były oblegane, chcieliśmy więc zacząć dialog z klientami tam, gdzie można było ich znaleźć. Stąd pomysł zaproszenia. Jednak nie miałem żadnych ukrytych intencji. Interesowało nas tylko rozpoczęcie dialogu, który mógłby nam pomóc zrozumieć, czego ci klienci oczekują i rozwiązać sytuację.

Platforma nc+ ugina się pod żądaniami klientów | ekonomia24.pl
 

Ano-2013

New member
Czy ktos juz podpisał umowe ze słoneczkiem? Jak dekodery czy jest za nie jakaś opłata bo na stronie nie widze? Maksymalny pakiet z tego co widze można mieć za 99zł z Multirom. Złożyłem już rezygnacje z umowy Nki która próbowała mnie zmienić w nc+. Zobaczymy jaka oferta bedzie z kilka dni na nc. Nawet jeśli bedzie atrakcyjna zastanowię sie nad podpisaniem umowy po tym co zrobili.




Tvn24 o nc+ - pierwszy artykuł ;)
Prezes nc+ przeprasza klientów i zapowiada nową ofertę - TVN24
 

bluray

Banned
Czy to prawdziwy komunikat ?
To dostali w BOK nc+.
KOMUNIKATY
[2013-04-11 19:25] Wywiad Prezesa nc+ uzupełnienie informacji

1. KONTAKT ABONENTA ZMIGROWANEGO DO NC+ / KTÓRY ZAMÓWIŁ NOWĄ UMOWĘ W NC+
Jeżeli skontaktuje się z Tobą Abonent, który skorzystał z oferty nc+ tylko z powodu chęci uniknięcia automatycznej migracji lub podpisał nową umowę: informuj, że przygotowaliśmy dla niego, jako jednego z pierwszych Abonentów nc+ specjalny prezent. Będzie on nadawany automatycznie lub na życzenie (np. przy pakiecie Platinum). Za dodatkowe oferty Abonent nie poniesie żadnych opłat.

2. WSTRZYMANIE AUTOMATYCZNEJ MIGRACJI
Proces automatycznej migracji został wstrzymany.
Każdy Abonent, który posiadał 04 kwietnia 2013 nPremium otrzyma dostęp do pełnej oferty (6 kanałów) Canal+ w ramach dotychczasowych opłat. Dostęp będzie do końca okresu umowy lub do momentu wyłączenia assetu nPremium w Siebel. Abonenci, którzy zostali już zmigrowani do Canal+ Silver i Canal+ Gold będą mieć dostęp do pełnej oferty (6 kanałów) Canal+ w ramach dotychczasowych opłat zgodnie z posiadaną ofertą migracyjną.
Opłaty za pełną ofertę Canal+ będą naliczana tak jakby Abonent miał nPremium. Jeżeli np. kończy się okres promocyjny za 9,90 zł to opłata zmienia się na 35 zł.
3. WSTRZYMUJEMY CAŁKOWICIE SPRZEDAŻ PAKIETU ALL INCLUSIVE
Zaproponuj oferty wynikającej z upsell.
4. ZASADY UPSELL POZOSTAJĄ BEZ ZMIAN - NIE PROPONUJEMY UPSELLU DLA UMÓW NIEZMIGROWANYCH.
5. AKTYWNIE SPRZEDAJEMY OFERTY MIGRACYJNE DLA KLIENTÓW, KTÓRZY NIE MIELI NPREMIUM 04.04.2103 I DLA TYCH, KTÓRYM KOŃCZY SIĘ OKRES PROMOCYJNY NA OPCJE DODATKOWE LUB OKRES PROMOCYJNY NA PROMOCJĘ GŁÓWNĄ.
6. PAMIĘTAJ O POWSTRZYMANIU REZYGNACJI
Zawsze sprawdź czy Abonent ma złożoną rezygnację na koncie. Jeżeli tak poinformuj go o zmianach i zachęć do pozostania z NC+. Każdy taki przypadek to dodatkowe 10 PLN do twojej premii.
7. POWRÓT DO OFERT Z PRZED MIGRACJI
Jeżeli Abonent będzie chciał wrócić do oferty sprzed migracji jest taka możliwość. W pierwszej kolejności zachęć go do pozostania w obecnej ofercie i poinformuj, że dostanie dodatkowy element oferty. Jeżeli nie będzie zainteresowany wpisz dane do Abonenta do formatki.
 

bluray

Banned
Jest pełny txt oficjalnego komunikatu.
Bardzo korzystne ustalenia !!!
Jak dla mnie abo-n z nPremium.
Co prawda wolałem repertuar nPremium niż CANAL+ obecnie.
Było więcej kina z USA.
Drodzy Abonenci,
Tworząc nową platformę nc+ chcieliśmy dostarczyć Wam i Waszym bliskim rozrywkę na najwyższym poziomie. Zakładaliśmy, że nasza nowa oferta oraz możliwie szybki dostęp do poszerzonych pakietów nc+ najlepiej odpowiedzą na potrzeby naszych klientów.
Reakcja wielu z Państwa uświadomiła nam, że nasze założenia były błędne i rozminęły się z Waszymi oczekiwaniami. Bardzo przepraszamy.
Chcemy jednocześnie zapewnić, że wzięliśmy sobie do serca Wasze sugestie. Ich bezpośrednim efektem jest szereg radykalnych zmian w naszej ofercie, które wchodzą w życie ze skutkiem natychmiastowym i nie wymagają podejmowania przez Was jakichkolwiek działań.
Założenia nowej oferty nc+:
Rezygnujemy z procesu automatycznego przejścia do nc+. Każdy Klient ma czas do końca trwania obecnej umowy na podjęcie decyzji o wyborze docelowego pakietu, odpowiadającego indywidualnym potrzebom. Oznacza to, że warunki Państwa umowy pozostają bez zmian, aż do końca jej trwania.Klienci, którzy dysponowali dostępem do starych kanałów CANAL+ i nPremium HD otrzymują dostęp do całej rodziny 6 nowych programów nc+: CANAL+ HD, CANAL+ Sport HD, CANAL+ Family HD, CANAL+ Family2 HD, CANAL+ Film HD i CANAL+ Film2 HD na warunkach obecnej umowy.
Klienci platformy n otrzymują dostęp do kanałów MiniMini+ HD, ale kino+ HD, Kuchnia+ HD, Domo+ HD, Planete+ HD, TeleToon/Hyper+ HD na warunkach obecnej umowy (nie krócej niż do 30 czerwca 2013 r.).
Klienci CYFRY+ otrzymują dostęp do kanału nSport HD, zawierającego transmisję m. in. z meczów Ligi Mistrzów UEFA, T-Mobile Ekstraklasy, a także żużlowej ENEA Ekstraligi na warunkach obecnej umowy.
Ponadto proponujemy Państwu:
Dodatkowe opcje, takie jak HBO, Cinemax, Filmbox, Multiroom, nc+ GO oraz usługi VOD, każdy Abonent będzie mógł zamówić za dodatkową opłatą przy dowolnym pakiecie z nowej oferty nc+.Wszyscy dotychczasowi Abonenci nPremium oraz CANAL+ pasjonujący się rozgrywkami T-Mobile Ekstraklasy będą mogli wybrać specjalny pakiet „Ekstraklasa” w momencie przedłużenia ich umowy. W ramach tego pakietu uzyskają dostęp do transmisji ze wszystkich meczów Ekstraklasy, a także 20 podstawowych kanałów tv, w cenie ich obecnego abonamentu.
Cenimy lojalność abonentów, którzy są z nami od lat i dołożymy wszelkich starań, żeby oferty składane po zakończeniu obecnych umów możliwie najlepiej odpowiadały Państwa oczekiwaniom.
Wszystkie Wasze wypowiedzi i komentarze są dla nas niezmiernie ważne. Dzięki nim wiemy, że nasza platforma nie jest Wam obojętna. Głęboko wierzymy, że nasza oferta programowa usatysfakcjonuje Państwa i będą Państwo zadowoleni z decyzji o pozostaniu z nc+.
Dodatkowe informacje (poza oświadczeniem):
Znika pakiet All Inclusive za 199 zł. Nowe oferty pakietowe będą zawierać się w cenach pomiędzy 39 zł, a 119 zł. Do każdego pakietu będzie można dokupywać niezależnie opcje dodatkowe jak HBO, Cinemax, czy Multiroom. Sprzedaż All Inclusive została zatrzymana w trybie natychmiastowym, o czym dystrybutorzy zostali poinformowani komunikatem wieczorem 11 kwietnia.
źródło: satkurier.pl
 

maniekn274

New member
Bez reklam
Klienci, którzy dysponowali dostępem do starych kanałów CANAL+ i nPremium HD otrzymują dostęp do całej rodziny 6 nowych programów nc+: CANAL+ HD, CANAL+ Sport HD, CANAL+ Family HD, CANAL+ Family2 HD, CANAL+ Film HD i CANAL+ Film2 HD - mam rozumieć że jak z nimi już zawarłem umowę parę dni temu,na SILVER z dwoma kanałami Family za 64pln a wcześniej miałem n-premium ale na pół roku w promocji-czyli do końca sierpnia to te cztery dodatkowe też będą do końca obecnej umowy?
 

przemo73

New member
Bez reklam
Podobną sytuację ma mój sąsiad. Kończyła mu się umowa z Cyfrą+ 31 marca. Zgodził się na podpisanie nowej już z nc+. Dostał pakiet Platinum za 99 zeta. To jak? Jeśli ten pakiet dla klienta z ulicy będzie za 99, to można się "bić" o obniżenie do np. 79 dla stałego odbiorcy?
 

Sheik

New member
Jeśli masz umowę do czerwca lub dłużej i jesteś zadowolony to możesz zażądać wypełnienia podpisanej umowy na dotychczasowych warunkach-nc+ przejmując platformę n i c+ jest prawnie zobowiązany do wywiązania się z wcześniejszych zobowiązań tych platform. Masz prawo nie zgodzić się na nowe oferty tylko żądać wypełnienia starego kontraktu. Jeśli oni zerwą umowę to Ty jesteś stroną poszkodowaną i masz większe prawa do odszkodowań, zwrotu aktywacji proporcjonalnie za niewypełniony okres zobowiązania itp.
Nie dajcie się dmuchać tym pajacom z poronioną ofertą i zapisami regulaminu zakrawającymi na monopolistę! Jak się parę osób postawi to wymiękną kiedy tylko tabelki przychodów im się nie zbilansują z kosztami.
Już 28 marca napisałem jakie macie prawa i po interwencji UOKiK platforma zmuszona została do ich respektowania. Widać wyraźnie jaki poziom kompetencji ma kadra zarządzająca tym biznesem.
 

martinus123

New member
Nowa dziś zmieniona oferta dla kibiców wciąż jest tak samo do dupy.
Do niższych abonamentów nie da się zamówić pakietu canal+
Zresztą nawet jakby się dało to i tak trzeba byłoby płaci za te wszystkie canal+ family i canal+ film z tymi super premierami filmów które widziałem już na kompie rok wcześnie a których i tak nie obejrze w tv, bo z małym dzieckiem nie mam tyle czasu.
Jak chcą być elastyczni to niech zrobią pakiety tematyczne np. pakiet sport wszystkie mecze na 3 kanałach za powiedzmy 10 czy 15 zeta do tego abonament za 39 i byłbym zadowolony.
A tak pozostanę przy naziemnej cyfrowej i meczach z netu.

Ps na onecie można sobie kupić pakiet na całą lige mistrzów online na wszstkie mecze za niecałe 100 PLN, albo kupować bilety na pojedyńcze mecze po 5 zeta.
Wszystko legalnie i jak na internet z bardzo dobrą jakością, polecam
 

maniekn274

New member
Bez reklam
Już 28 marca napisałem jakie macie prawa i po interwencji UOKiK platforma zmuszona została do ich respektowania. Widać wyraźnie jaki poziom kompetencji ma kadra zarządzająca tym biznesem.
no tak,ale i tak nie wiem czy w moim przypadku po zawarciu nowej umowy mnie też to dotyczy,tzn czy te dodatkowe 4 programy będę miał przez 18m.ps jak ci się NAD spisuje,celuję w wyższy model ,warto ,oczywiście sam odsłucham,nima że nie he he
 

mat74

Well-known member
Bez reklam
Jestem własnie po rozmowie z bok:

zaakceptowalem wczesniej (tydzień temu) migracje do pakietu AI - rezygnacja z migracji została zaakceptowana, posiadany obecnie pakiet (opcja full +HBO+Cinemax+Filmobox+vod+multiroom) w cenie 139 zł został mi przedłuzony w tej samej cenie na okres kolejnych 18 miesiecy.Własciwie jedyna zmiana to zamiana npremium na pełna paczkę Canal+ , dodatkowo uzyskalem dostep do netVOD (do 5 kwietnia był nieaktywny w moim pakiecie).Tak więc jak dla mnie sprawa rozwiazała sie pozytywnie- mam spokój kolejne 1,5 roku.
 
Do góry