Naprawa pogwarancyjna? - Yamaha nie z AudioKlanu

KaDet

New member
Mam możliwość zakupienia używanego amplitunera Yamaha od pierwszego właściciela. Sprzęcik zakupiony najprawdopodobniej w sklepie "Audio Świat" (W-wa) a więc z tego co wiem nie z dystrybucji AudioKlanu. Moje pytanie jest takie: Jak się ma ewentualna naprawa takiego sprzętu po okresie gwarancyjnym? (czy jest on inaczej traktowany od tych zakupionych poprzez AudioKlan) Jeszcze w sumie nie jest zepsuty ale wolę chuchać na zimne.
 

aiji

Member
O ile mi wiadomo,to ten sklep daje normalną trzyletnią gwarancje na Yamahy,tylko pytanie czy sprzedajacy ma tę gwarancje i dowod zakupu.
 

KaDet

New member
Karta gwarancyjna (czyli ta czarno biała książeczka) wygląda bardzo podobnie do tej wydawanej przez AudioKlan ale w jej górnej części nie pisze właśnie AudioKlan a Audio Świat. Pamiętam, że kiedyś czytałem, że to niemiecka dystrybucja ale głowy sobie nie dam uciąć.
 

aiji

Member
Jak napisał Werf-pytanie bylo o okres pogwarancyjny,czyli płatny,więc czy istnieje ktoś, kto nie chce naszej kasy:)?!
 
Ostatnia edycja:

KaDet

New member
Dzięki za zainteresowanie tematem. Oczywiście ja nie mam pojęcia czy w tym przypadku była dostępna gwarancja 3 letnia ale tak czy owak okres tych trzech lat już minął. Zadzwoniłem jednak do tego sklepu "Audio Świat" i tam mnie poinformowano, że sprzęt u nich zakupiony można bez problemu serwisować poprzez AudioKlan również po okresie gwarancyjnym. Rozsądek podpowiada również to co napisał aiji a więc któż by zrezygnował z naszej kasy... tyle, że jeśli AudioKlan dba o swoje podwórko a wspomniany sklep nie współpracowałby z nimi tak też może być. No cóż z uwagi na to co napisał blackninja (jest to wiarygodne źródło) skontaktuje się jeszcze z AudioKlanem. Pzdr.
 

blackninja

ninja
Pomagam
VIP
Pisząc o lipie miałem na myśli naprawę gwarancyjną. To tak 100% będzie wyglądać.
Okres pogwarancyjny powinni załatwić odpłatnie.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
A co z takim sklepem jak rtvmax, w takim opisie aukcji widnieje informacja o gwarancji realizowanej u autoryzowanego dystrybutora a z tego co wiem jest inaczej.
 

Sławo

New member
Pisząc o lipie miałem na myśli naprawę gwarancyjną. To tak 100% będzie wyglądać.
Okres pogwarancyjny powinni załatwić odpłatnie.

...no i ta wiadomość jest dla mnie satysfakcjonująca.


A co z takim sklepem jak rtvmax, w takim opisie aukcji widnieje informacja o gwarancji realizowanej u autoryzowanego dystrybutora a z tego co wiem jest inaczej.


nie wiem jak jest w tym przypadku ale zdarza się, że sprzedający nadużywa określenia "autoryzowany dystrybutor". Jeśli mówimy o nowym sprzęcie to dowiedz się od sprzedającego czy jest to gwarancja AudioKlanu?, czy do sprzętu dołączona jest charakterystyczna karta gwarancyjna? (jak ma wyglądać znajdziesz na stronie AudioKlanu), czy pudło od amplitunera opatrzone jest naklejką informującą o trzy letniej gwarancji (może to dziwne ale jest to też jeden z warunków na jej wyegzekwowanie w przyszłości). Gwarancję 3 letnią daje właśnie AudioKlan po zarejestrowaniu produktu na ich stronie.

Jest oczywiście prostszy sposób - spróbuj skontaktować się z AudioKlanem i zapytaj czy taki sprzedawca jest ich autoryzowanym przedstawicielem. Kiedyś na ich stronach był spis takowych sprzedawców ale nie wiedzieć czemu nie można teraz tego odnaleźć.

Pzdr.
 

KaDet

New member
Pisząc o lipie miałem na myśli naprawę gwarancyjną. To tak 100% będzie wyglądać. Okres pogwarancyjny powinni załatwić odpłatnie.

Nie no to spoko. Ja się martwiłem, że Oni nie chcieli by się tym zająć w ogóle. Nie należę do tych którzy w poszukiwaniu oszczędności zapominają o podstawowych rzeczach - w tym przypadku o wsparciu technicznym. Gdybym rozglądał się za nowym sprzętem takich zmartwień bym zapewne nie miał (kupowałem już u kolegi bn i byłem/jestem bardzo zadowolony) ale tu chodzi o używkę a w związku z tym wolał bym w razie "W" nie zostać na lodzie i stąd moje wątpliwości.

Pzdr.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Zadalem pytanie czysto retorycznie bo juz wiem jak to wyglada u nich (wczesniej nie wiedzialem sadzac po ich opisie), kupowalem kiedys cos od nich za pare tys. i szczerze mowiac nie zwracalem uwagi na gwarancje, zmylil mnie opis o autoryzowanym serwisie i o tym zapomnialem.
Sam raz na jakis czas przywioze sobie sprzet z zagranicy za dobre pieniadze i mam swiadomosc ze gwarancja nie jest realizowana w PL, no ale cos za cos, natomiast kupujac w Polandi i widzac taki opis dot. gwarancji naturalnie nie powinny miec miejsca zadne inne procedury gwarancyjne jak te ktore oferuje Polski autoryzowany serwis.
Zreszta mozna o nich poczytac w sieci, ktos zrobil nawet strone o perypetiach z ta firma.
Dziwi mnie fakt ze jeszcze nikt tym sie nie zajal.
 
Do góry