Witam.
Poczytałem trochę na forum ale nic nie znalazłem na mój problem. Jakiś czas temu kupiłem biały dekoder HD ITI -5800S oczywiście bez multiroomu. Wszystko było spoko przez jakieś pół roku, potem dekoder przestał działać. Oddałem stary na gwarancję i przysłali mi nowy. Taki sam jak mialem czyli ITI - 5800s jednak po paru godzinach oglądania zaczął mi się pojawiać komunikat "BŁĄD POŁĄCZENIA MULTIROOM STANDARD HD" i nic nie mogę zrobić. Zgłaszałem to w biurze obsługi klienta i tam mi powiedziano, że zostanie on naprawiony bo przez pomyłkę przysłali mi dekoder zaprogramowany na mutliroom i zdalnie mi ten błąd usuną. Jednak w dalszym ciągu pojawiał mi się ten błąd. Po około 34 miesiącach zadzwoniłem drugi raz i dalej jest to samo.
Tak więc czy można to jakoś zrobić bez odsyłania dekodera, żeby ten komunikat się nie pojawiał? bo usługi multiroom nie mam i nie jest mi potrzebna. A przez to muszę około 4 razy dziennie przywracać ustawienia fabryczne dekodera
Z góry dziękuję za propozycje
Poczytałem trochę na forum ale nic nie znalazłem na mój problem. Jakiś czas temu kupiłem biały dekoder HD ITI -5800S oczywiście bez multiroomu. Wszystko było spoko przez jakieś pół roku, potem dekoder przestał działać. Oddałem stary na gwarancję i przysłali mi nowy. Taki sam jak mialem czyli ITI - 5800s jednak po paru godzinach oglądania zaczął mi się pojawiać komunikat "BŁĄD POŁĄCZENIA MULTIROOM STANDARD HD" i nic nie mogę zrobić. Zgłaszałem to w biurze obsługi klienta i tam mi powiedziano, że zostanie on naprawiony bo przez pomyłkę przysłali mi dekoder zaprogramowany na mutliroom i zdalnie mi ten błąd usuną. Jednak w dalszym ciągu pojawiał mi się ten błąd. Po około 34 miesiącach zadzwoniłem drugi raz i dalej jest to samo.
Tak więc czy można to jakoś zrobić bez odsyłania dekodera, żeby ten komunikat się nie pojawiał? bo usługi multiroom nie mam i nie jest mi potrzebna. A przez to muszę około 4 razy dziennie przywracać ustawienia fabryczne dekodera
Z góry dziękuję za propozycje