Komunikat jest taki:
[Brak sygnału Audui/Video albo oczekiwanie na autoryzację karty].
Od kilku tygodni walczę z takim komunikatem.
Czy też tak macie ?
Sposobów na ponowienie chwilowe odbioru jest wiele.
Najlepszy obecnie to [aktualizacja dekodera]
Następuje odmowa ale odbiór sie pojawia na jakiś czas. Loteria.
Poszkodowanych jest mnóstwo.
Brak Audio/Video lub oczekiwanie na aktualizację karty - Strona 21 - n telewizja nowej generacji
21 stron zgłoszeń o problemie.
Mam N-Turbo. FW TURBO.
Wszystkie opcje sprzętowe posprawdzałem.
Antena jest jak zawsze ok.
Czy to wina wprowadzania moolti-roomu ?
Jakaś total poracha N-SATki.
Oczywiście nadawca ( iTi Neovision) nie przyzna się do klęski i to są całkowicie zrozumiałe, bo musieli by zrezygnować z części wpłat abonamentowych za nie świadzenie usługi.
Wina z pewnością po stronie renomowanej firmy ADB - producenta , który zezwolił na wprowadzenie eksperymentów multi-room, na hardwarze nie dostosowanym do napisanego oprogramowania.
Lawinowe zgłoszenia do APS-ów i brak Turbo tunerów na wymianę wskazują, że tylko wczesne wersje TURBO są porażone chorobą.
Oczekuję od iTi uczciwości i przyznania sie do błędu.
W konsekwencji rezygnacji z opłat abonamentowych za okres tego tragicznego eksperymentu.
A tu ściema. Po co ? Gdzie image solidnej firmy ? Na drzewie.
Mam za sobą wygrany poważny spór z N-SAT.
Procedury znam.
Należy pisemnie powiadomić o braku sygnału w trybie reklamacji, na piśmie pocztą na Kraków albo do APS albo do punktu sprzedażowego.
Powstaje stan prawny w dacie pisma.
Wnioskujcie o obniżenie należnej opłaty za świadczenie usługi za okres braku możliwości odbioru (dostawy) treści by SAT.
Korespondencja będzie trwała ok. 1 miesiąca więc uzyskacie poważne oszczędności do czasu wymiany tunera albo usunięcia wady firmwaru.
uwaga:
Nie dzwońcie na BOK bo oni mają taką wiedzę jaką dostają z centrali , a centrala idzie w zaparte. Oszuści.
Jakiś czas temu był wyświetlany komunikat, że będą komplikacje i przepraszali z góry za to co będzie.
Tymczasem z przeprosin nic nie wynika, bo za czas nieświadczenia usługi, tj. dostawy sygnału SAT należy pomniejszyć opłatę abonamentową.
Czyli korygować w dół faktury.
To wiąże się z koniecznością wskazania wewnątrz spółki winowajcy poważnych strat finansowych.
Ciekawa sprawa. Działanie na szkodę spółki jest karalne.
[Brak sygnału Audui/Video albo oczekiwanie na autoryzację karty].
Od kilku tygodni walczę z takim komunikatem.
Czy też tak macie ?
Sposobów na ponowienie chwilowe odbioru jest wiele.
Najlepszy obecnie to [aktualizacja dekodera]
Następuje odmowa ale odbiór sie pojawia na jakiś czas. Loteria.
Poszkodowanych jest mnóstwo.
Brak Audio/Video lub oczekiwanie na aktualizację karty - Strona 21 - n telewizja nowej generacji
21 stron zgłoszeń o problemie.
Mam N-Turbo. FW TURBO.
Wszystkie opcje sprzętowe posprawdzałem.
Antena jest jak zawsze ok.
Czy to wina wprowadzania moolti-roomu ?
Jakaś total poracha N-SATki.
Oczywiście nadawca ( iTi Neovision) nie przyzna się do klęski i to są całkowicie zrozumiałe, bo musieli by zrezygnować z części wpłat abonamentowych za nie świadzenie usługi.
Wina z pewnością po stronie renomowanej firmy ADB - producenta , który zezwolił na wprowadzenie eksperymentów multi-room, na hardwarze nie dostosowanym do napisanego oprogramowania.
Lawinowe zgłoszenia do APS-ów i brak Turbo tunerów na wymianę wskazują, że tylko wczesne wersje TURBO są porażone chorobą.
Oczekuję od iTi uczciwości i przyznania sie do błędu.
W konsekwencji rezygnacji z opłat abonamentowych za okres tego tragicznego eksperymentu.
A tu ściema. Po co ? Gdzie image solidnej firmy ? Na drzewie.
Mam za sobą wygrany poważny spór z N-SAT.
Procedury znam.
Należy pisemnie powiadomić o braku sygnału w trybie reklamacji, na piśmie pocztą na Kraków albo do APS albo do punktu sprzedażowego.
Powstaje stan prawny w dacie pisma.
Wnioskujcie o obniżenie należnej opłaty za świadczenie usługi za okres braku możliwości odbioru (dostawy) treści by SAT.
Korespondencja będzie trwała ok. 1 miesiąca więc uzyskacie poważne oszczędności do czasu wymiany tunera albo usunięcia wady firmwaru.
uwaga:
Nie dzwońcie na BOK bo oni mają taką wiedzę jaką dostają z centrali , a centrala idzie w zaparte. Oszuści.
Jakiś czas temu był wyświetlany komunikat, że będą komplikacje i przepraszali z góry za to co będzie.
Tymczasem z przeprosin nic nie wynika, bo za czas nieświadczenia usługi, tj. dostawy sygnału SAT należy pomniejszyć opłatę abonamentową.
Czyli korygować w dół faktury.
To wiąże się z koniecznością wskazania wewnątrz spółki winowajcy poważnych strat finansowych.
Ciekawa sprawa. Działanie na szkodę spółki jest karalne.
Ostatnia edycja: