No więc już kompletnie zgłupialem i nie wiem co zrobić. Myślałem, że to dekoder i został wymieniony na nowy w punkcie Polsatu, ale dalej to samo. Więc zadzwoniłem i był gość z serwisy z dobrymi opiniami i przyjechał ze sprzętem wyglądającym na profesjonalny. Ustawił antenę trochę lepiej niż było (siła 70, jakość 100). Kanały działają, ale na pasmie 10910 (np. TLC czy Eurosport) pomimo tych wartości kanału się mocno rwą cały czas. Sprawdził na innym konwenterze i było tak samo. Kabel podobno ok. No i wielka niewiadoma, na infolinii powiedzieli, że jak jest 70 i 100 to trzeba lepiej ustawić antenę. Jak powiedziałem, że z 3 tyg. temu było gorzej z siłą i jakością a kanały na tym pasmie się nie cieły, to odrzekli, że miałem szczęście. Polecony (przez punkt Polsatu) gość do ustawień powiedział przez telefon, że ciężko mu powiedzieć tak, ale może być tak, że jeszcze lepiej trzeba ustawić antenę - koszt 150 zł. Ten z dzisiaj wziął 100. Trochę to słabe wszystko i nie wiem co zrobić, bo tak źle i tak niedobrze.