Menu Serwisowe

Augi1981

New member
Witam wszystkich forumowiczów mam pytanie jak w temacie.
Generalnie sprawa dotyczy zarówno LCD jak i Plazmy Samsunga.
Jako że z tego co doczytałem bardzo dużo osób z tego forum wchodziło bądź wchodzi w tryb menu serwisowego samsunga niekoniecznie dokonując modyfikacji ale np w celu sprawdzenia czasu ile godzin przepracowal panel. (Tak właśnie było w moim przypadku.) Ponoć każde wejście generuje Log który w przypadku zgłoszenia usterki na okresie gwarancyjnym jest weryfikowany w serwisie.
Czy wejscie w ten tryb powoduje utratę gwarancji ??
Jedni twierdzą że tak inni że nie. Że dopiero modyfikowanie parametrów na inne niż seryjne powoduje utratę itp.
na stronie samsunga znalazłem następująca informację
"Gwarancja zostaje unieważniona w przypadku ingerencji w sprzęt lub naprawy poza Autoryzowanym Punktem Serwisowym."


Natomiast nie jest dla mnie to do końca jasne bo kombinacje przycisków na pilocie która służy do wejscia w ten tryb może przykładowo wykonać niczego nie świadome dziecko bawiąc się pilotem.

Z góry dziękuje za odpowiedź
 
Ostatnia edycja:

Augi1981

New member
Jako że napisałem maila do Samsung Polska otrzymałem dziś oto taką odpowiedź

" W imieniu firmy Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. serdecznie
dziękujemy za kontakt.
W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:


Uprzejmie informuję, iż menu serwisowe przeznaczonego jest wyłącznie do
użytku przez serwis autoryzowany. Wejście w to menu jest traktowane jako
ingerencja w sprzęt i stanowipodstawę do utraty gwarancji."

Czyli w razie zgłoszenia jakieś usterki mogą się do tego doczepić.
 

Artur_K

New member
Wejście w to menu jest traktowane jako
ingerencja w sprzęt i stanowipodstawę do utraty gwarancji."

A spodziewałeś się może odpowiedzi w stylu że Menu Serwisowe jak sama nazwa wskazuje jest dla użytkownika, można w nim grzebać ile wlezie a jak coś przestanie działać to przyjedzie serwis i naprawi w ramach gwarancji ? :hmm:
 

Augi1981

New member
Spodziewałem się takiej odpowiedzi. Napisałem poprostu w odpowiednim temacie jaka przyszła odpowiedź i tyle w tym temacie.
Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

paul400

Member
czyli jeżeli data na paragonie będzie młodsza od daty wejścia do menu serwisowego , to znaczy że serwis nie może się przyczepić , bo to w sklepie kombinowali .
A czy widać gdzieś ile razy TV był resetowany , bo ten reset też kasuje liczbę godzin
 
Do góry