Witam wszystkich forumowiczów mam pytanie jak w temacie.
Generalnie sprawa dotyczy zarówno LCD jak i Plazmy Samsunga.
Jako że z tego co doczytałem bardzo dużo osób z tego forum wchodziło bądź wchodzi w tryb menu serwisowego samsunga niekoniecznie dokonując modyfikacji ale np w celu sprawdzenia czasu ile godzin przepracowal panel. (Tak właśnie było w moim przypadku.) Ponoć każde wejście generuje Log który w przypadku zgłoszenia usterki na okresie gwarancyjnym jest weryfikowany w serwisie.
Czy wejscie w ten tryb powoduje utratę gwarancji ??
Jedni twierdzą że tak inni że nie. Że dopiero modyfikowanie parametrów na inne niż seryjne powoduje utratę itp.
na stronie samsunga znalazłem następująca informację
"Gwarancja zostaje unieważniona w przypadku ingerencji w sprzęt lub naprawy poza Autoryzowanym Punktem Serwisowym."
Natomiast nie jest dla mnie to do końca jasne bo kombinacje przycisków na pilocie która służy do wejscia w ten tryb może przykładowo wykonać niczego nie świadome dziecko bawiąc się pilotem.
Z góry dziękuje za odpowiedź
Generalnie sprawa dotyczy zarówno LCD jak i Plazmy Samsunga.
Jako że z tego co doczytałem bardzo dużo osób z tego forum wchodziło bądź wchodzi w tryb menu serwisowego samsunga niekoniecznie dokonując modyfikacji ale np w celu sprawdzenia czasu ile godzin przepracowal panel. (Tak właśnie było w moim przypadku.) Ponoć każde wejście generuje Log który w przypadku zgłoszenia usterki na okresie gwarancyjnym jest weryfikowany w serwisie.
Czy wejscie w ten tryb powoduje utratę gwarancji ??
Jedni twierdzą że tak inni że nie. Że dopiero modyfikowanie parametrów na inne niż seryjne powoduje utratę itp.
na stronie samsunga znalazłem następująca informację
"Gwarancja zostaje unieważniona w przypadku ingerencji w sprzęt lub naprawy poza Autoryzowanym Punktem Serwisowym."
Natomiast nie jest dla mnie to do końca jasne bo kombinacje przycisków na pilocie która służy do wejscia w ten tryb może przykładowo wykonać niczego nie świadome dziecko bawiąc się pilotem.
Z góry dziękuje za odpowiedź
Ostatnia edycja: