Zakupiłem TV jak z tematu. Niestety wieczorem czar prysł
Podświetlenie matrycy koszmarne. Telefon do znajomego z autoryzowanego serwisu Samsunga - spoko wymieniamy panel. Panel przyjechał uszkodzony w transporcie, więc czekamy na nowy. W międzyczasie podesłałem do serwisu link: https://www.avforums.com/threads/samsung-ue-ju6800-4k-tv-owners-thread.1979754/
Wczoraj zadzwonił znajomy z serwisu i mówi, że moja naprawa jest pierwszą w Polsce i faktycznie może coś z tymi matrycami jest nie tak. Ma pomacać nieoficjalnie sprawę w Samsungu i wtedy podejmiemy decyzje co do dalszej wymiany.
Jak będę miał jakieś dodatkowe informację, to dam znać. Tak dla przyszłych nabywców tego modelu.
Wczoraj zadzwonił znajomy z serwisu i mówi, że moja naprawa jest pierwszą w Polsce i faktycznie może coś z tymi matrycami jest nie tak. Ma pomacać nieoficjalnie sprawę w Samsungu i wtedy podejmiemy decyzje co do dalszej wymiany.
Jak będę miał jakieś dodatkowe informację, to dam znać. Tak dla przyszłych nabywców tego modelu.