Ciekaw jestem czy może rzecznik praw konsumenta by tu coś zdziałał.
Szczerze mówiąc to wątpię, bo nie widzę tutaj naruszenia praw konsumenta. Zmiana loga zależy tylko od dobrej woli nadawcy a ten pod względem prawnym łatwo może argumentować, że to właściciele plazm posiadają odbiorniki niedostosowane pod względem technologicznym do odbioru ich programu, tym bardziej, że większość osób, które kupują plazmę wie o ograniczeniach i niedoskonałościach jakie ten typ tv posiada.
Podam innym przykład, który dotyczy już wszystkich abonentów (i nieabonentów - swego czasu KRRiT była zasypywana skargami na zbyt głośno nadawane reklamy - wszyscy w Polsce to słyszeli - tylko KRRiT nie słyszała. I nie zrobiła z tym kompletnie NIC.
Jest natomiast jeszcze jeden sposób wpłynięcia na daną stację - wysyłanie maili do producentów konkretnych programów, szczególnie tych "chodliwych" o treści tego typu: "Bardzo lubię Wasz program, ale rezygnuje z jego oglądania bo stacja na której jest emitowany niszczy mój odbiornik". Przy masowości tego typu maili możliwe że producent wpłynie na stacje. Ale szczerze mówiąc wątpię, szczególnie w odniesieniu do "dinozaura" typu TVP. Ja osobiście zoomuje albo wogóle tego badziewia nie oglądam. Pozdrawiam