LG55LB67 nagle wyskoczyły poziome pasy !

gladiator

New member
Witam
Stało się coś strasznego z moim NOWYM rocznym TV LG55LB67 !
Wyskoczyły mi czarne paski poziome pojawiają się i znikają z tendencja na pojawienia się non stop !
Dlaczego ?
Co robić ?
Usunięcie zdjęcia | Fotosik.pl
NEku~Xg1M_dnMCi_3rgopy0JXttzN4

Usunięcie zdjęcia | Fotosik.pl
UeyTncoXUQKdlHZrGRh9_8qhYisUI3

Usunięcie zdjęcia | Fotosik.pl
zp2d7blgKAb33ChwG_b58U2Byko884
 

duzy213

Member
nie jestem fachowcem ale wygląda mi to na padniętą matrycę albo taśma nie łączy...
swojego czasu zalałem swojego lma i miałem po ,,całości,, poziome paski ,,grubsze cieńsze,,, , wyczyściłem styki na taśmie i było lepiej z tym że miałem jedną pionową kreskę na samym środku i jedna polówka się różniła była lekko ciemniejsza ale po ponownym przeczyszczeniu styków taśmy i gniazda problem znikł.
 
Ostatnia edycja:

gladiator

New member
Czekam na serwis podobno zamówili matryce !
Ale pytanie nasuwa się inne :
- co jeżeli taka usterka wystąpi po gwarancji ?
Mamy być narażeni na koszt 1500 złoty plus robocizna ?
Jak oni teraz robią te telewizory ?
A mogłem brać SONY to nie zachciało mi się drugiego LG :-(
Już chyba nawet Samsung jest 100 X lepszy !
 
D

Deleted member 121090

Guest
Jak oni teraz robią te telewizory ?
A mogłem brać SONY to nie zachciało mi się drugiego LG :-(
Dobre.
W topowym Sony wyskoczyły mi pasy jak u Ciebie po 1,5 roku użytkowania.
Mało tego, firma Sony już nie miała do niego części zamiennych.
A TV miał certyfikat Ecolabel żeby było ciekawiej.
Szkoda ***że korzystasz z gwarancji. Lepiej było wysłać reklamację do sprzedawcy i gdyby problem powrócił mógłbyś zażądać nowego TV lub zwrotu kwoty zakupu.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Im właśnie chodzi o to, żebyś tak myślał.
A mylisz się okrutnie. Poczytaj we własnym interesie co to jest ta Ustawa, zwłaszcza po nowelizacji z grudnia 2014. i co daje nam klientom.
W skrócie, możesz zepsuty TV wysłać na koszt sprzedawcy, nawet możesz wziąć do demontażu i pakowania firmę i sprzedawca Ci za to odda kasę. Jak już ci naprawi TV, lub wymieni na inny to w przypadku gdyby taka akcja powtórzyła się przed upływem dwóch lat od zakupu, masz pełne prawo zażądać zwrotu kwoty zakupu. I sprzedawca będzie musiał Ci całą kasę oddać.
Masz takie prawa w gwarancji? Na 100% nie.
 

gladiator

New member
Dzięki kolego za dobre rady i jeszcze pytanko jak przyjadą i wymienia matryce co z gwarancją ?
Przedłuża się na kolejne 2 lata czy nie ?
Bo chyba jeżeli jest interwencja serwisu to gwarancja od naprawy powinna obowiązywać kolejne 2 lata tak ?
 
D

Deleted member 121090

Guest
Dzięki kolego za dobre rady i jeszcze pytanko jak przyjadą i wymienia matryce co z gwarancją ?
Przedłuża się na kolejne 2 lata czy nie ?
Bo chyba jeżeli jest interwencja serwisu to gwarancja od naprawy powinna obowiązywać kolejne 2 lata tak ?
Niestety nie.
Gwarancja jest dobrowolną deklaracją producenta i ona właśnie określa co będzie w wypadku naprawy sprzętu. No chyba że kupowałeś na firmę wtedy sytuacja wygląda inaczej.
 

gladiator

New member
dzięki kolego bo jak pytałem serwisanta nic nie powiedział i po wymianie powiedział ze gwarancja obowiązuje po staremu nic się nie przedłuża Xd
P.S.
Uszkodzona matryca była made in Poland
Nowa założona jest made in chiny

Ciekawe hehhh
Daj namiary na tę ustawę kolego
 

gladiator

New member
Więc tak
Telewizor naprawiono mi w 3 dni a wymieniony element czyli EKRAN ma nową gwarancję :)
Czyli ma 2 lata gwarancji na ekran ! LG jest moim zdaniem OK ! I ja jestem zadowolony :)
 
Do góry