LG widzi rosnące zapotrzebowanie na duże telewizory OLED.
[FONT="]LG Display twierdzi, że popyt na telewizory OLED o dużych rozmiarach rośnie. W 2019 r. sprzedaż telewizorów OLED o przekątnej 77 cali lub wyższej stanowiła zaledwie 6,3% całkowitej sprzedaży paneli telewizorów OLED LG. W pierwszej połowie 2021 r. udział telewizorów wielkoformatowych wzrósł do 17,8%.
LG dodało nowe rozmiary paneli do swojej oferty telewizorów OLED, a konsumenci również kupują te nowe wyświetlacze. Sprzedaż telewizorów OLED o przekątnej 40-50 cali wyniosła zaledwie 3,6% całkowitej sprzedaży paneli OLED LG w 2020 r., a w pierwszej połowie 2021 r. wzrosła do 8,3%. LG spodziewa się, że oba te trendy utrzymają się również w przyszłym roku. Jednocześnie ceny modeli 77" doczekały się kolejnej specjalnej oferty.
[/FONT]
[FONT="]LG Display twierdzi, że popyt na telewizory OLED o dużych rozmiarach rośnie. W 2019 r. sprzedaż telewizorów OLED o przekątnej 77 cali lub wyższej stanowiła zaledwie 6,3% całkowitej sprzedaży paneli telewizorów OLED LG. W pierwszej połowie 2021 r. udział telewizorów wielkoformatowych wzrósł do 17,8%.

LG dodało nowe rozmiary paneli do swojej oferty telewizorów OLED, a konsumenci również kupują te nowe wyświetlacze. Sprzedaż telewizorów OLED o przekątnej 40-50 cali wyniosła zaledwie 3,6% całkowitej sprzedaży paneli OLED LG w 2020 r., a w pierwszej połowie 2021 r. wzrosła do 8,3%. LG spodziewa się, że oba te trendy utrzymają się również w przyszłym roku. Jednocześnie ceny modeli 77" doczekały się kolejnej specjalnej oferty.
[/FONT]