Witam!
Zakupiłem ostatnio nowy telewizor LG z serii LE5500. Na tylnej ścianie znajduje się wejście LAN. Po podłączeniu kabla Ethernetowego z Liveboxa, TV zaczyna się łączyć z siecią.
Są dwie opcje: automatyczne łączenie, i ręczne (jak w win).
Automatyczne połączenie kończy się niepowodzeniem. Dostaje informacje, że TV nie może otrzymać właściwego IP i mam sprawdzić DHCP i ewentualnie ustawić wszystko ręcznie.
W tym momencie wyłączyłem Liveboxowi DHCP i pięknie wszystko ustawiłem na komputerze. (bramę, ip, dsn'y). Nie było problemów z połączeniem się do internetu.
Natomiast po skonfigurowaniu ręcznym TV, nie było tak dobrze. TV stwiedził, że brama jest nieprawidłowa i nie może mnie połączyć.
Czy możecie mi pomóc?
Ustawienia:
IP: 192.168.1.(1-x)
brama: 192.168.1.1
255.255.255.0
dsn: 0.0.0.0 / 192.168.1.1 / znalazłem jeszcze kilka innych propozycji.
Zakupiłem ostatnio nowy telewizor LG z serii LE5500. Na tylnej ścianie znajduje się wejście LAN. Po podłączeniu kabla Ethernetowego z Liveboxa, TV zaczyna się łączyć z siecią.
Są dwie opcje: automatyczne łączenie, i ręczne (jak w win).
Automatyczne połączenie kończy się niepowodzeniem. Dostaje informacje, że TV nie może otrzymać właściwego IP i mam sprawdzić DHCP i ewentualnie ustawić wszystko ręcznie.
W tym momencie wyłączyłem Liveboxowi DHCP i pięknie wszystko ustawiłem na komputerze. (bramę, ip, dsn'y). Nie było problemów z połączeniem się do internetu.
Natomiast po skonfigurowaniu ręcznym TV, nie było tak dobrze. TV stwiedził, że brama jest nieprawidłowa i nie może mnie połączyć.
Czy możecie mi pomóc?
Ustawienia:
IP: 192.168.1.(1-x)
brama: 192.168.1.1
255.255.255.0
dsn: 0.0.0.0 / 192.168.1.1 / znalazłem jeszcze kilka innych propozycji.