Jeżeli masz gwarancję jeszcze to śmiało reklamuj. Ja składałem reklamację przez stronę internetową LG, logujesz się, podajesz parę danych personalnych i posiadanego sprzętu, ustalasz termin naprawy. Po tym w moim przypadku skontaktował się ze mną pracownik serwisu lg z mojej okolicy, poprosił o zdjęcia ekranu o których wspomniałem, że posiadam. Po ich otrzymaniu po godzinie oddzwonił i od razu bez wizyty aby nie tracić jak to ujął czasu uznał reklamację za zasadną, zamówił matrycę nową. Po około tygodniu przyjechał, wymienił na miejscu. Wspomniał także, że montowane seryjnie matryce są pochodzenia chińskiego a ta którą mi zakłada jest polskiej produkcji. Brzmiał przekonywająco. Druga kwestia, jeżeli źle działa wam pilot magic to reklamujcie. LG od razu wysyła nowy pilot bez zbędnych problemów. Widać zdają sobie sprawę z problemu. Nowy pilot gdy potrząsnę i pojawi się kursor to ani drgnie sam z siebie. Na starym zaczynał zbaczać na lewo. Do tego problemy z reakcją opóźnianą na duszenie guzików. Zgłaszać póki czas. Mi się kończy w lipcu gwarancja. Swoją drogą możecie się podzielić czy u Was się coś jeszcze popsuło oprócz matrycy i pilota? Może coś zgłaszaliście?