IPLA Problem
Witam.
Też tak mam, i nie pomaga żaden reset do ustawień fabrycznych. Dzieje się to od dłuższego czasu, a jeżeli dobrze kojarzę to zaczęły się dziać takie rzeczy (żądanie nie może zostać przetworzone), kiedy IPLA wprowadziła dodatkowe 2 aplikacje IPLA Film i ....
W zakładce filmy nie mogę również włączyć żadnego filmu, nawet darmowego, wyskakuje, że nie można uzyskać dostępu do usługi.
Wysypywanie się IPLI występuje średnio co ok. 25-30min tzn. oglądając np jakikolwiek materiał, po ok. 25-30min IPLA wysypuje się w w/w sposób, wchodząc z powrotem do IPLI materiał odtwarzany jest od momentu błędu. Jeżeli był to serial np. 45min, to dokańczane jest 15min serialu. Uruchamiając od razu po dokończeniu kolejny odcinek, IPLA wysypuje się na ok. 15'tej min tego odcinka, (czyli dokładnie zawsze po ok 25-30min oglądania), co daje efekt taki, że przy kolejnym odcinku 45min, IPLA wysypie się 2 razy.
Zgłaszałem to do IPLI, na co odpowiedzieli, że IPLA działa poprawnie i najprawdopodobniej wina leży po stronie TV, a poza tym to LG udostępnia aplikację w TV i powinno się tym zająć LG. LG twierdzi, że to nie ich aplikacja i oni się tym nie zajmują.
Dosłownie kur.... żal ogarnia jak się ich słucha, totalna olewka.
Dziwi mnie tylko fakt, że wysypywanie się IPLI jest zawsze po okresie tego samego czasu tj. ok 25-30min oglądania materiału. Wygląda to, jakby przepełniał się jakiś bufor pamięci, który na czas (tj. w czasie emisji materiału) nie jest opróżniany i aplikacja się wysypuje. Dopiero po wyjściu z IPLI bufor się opróżnia.
Nie sądzę, aby była to wina TV, ponieważ aplikacja OnetVOD, udostępniająca również materiały wideo, działa bez zarzutu i jeszcze nigdy się nie wysypała w czasie oglądania. Zdarza jej się czasami zawiesić, ale tylko samej aplikacji np. przy przeglądaniu menu.
Tak jak wspomniałem wcześnie, problem z IPLĄ jest też taki, że nie mogę odtworzyć żadnego filmu, również z działu "Darmowe", bo wyskakuje okienko, że "Nie można uzyskać dostępu do usługi"
Oczywiście wszystko to dzieje się przy zalogowaniu i wykupionym pakiecie IPLAExtra.
I jak tu wykupić wyższy pakiet skoro IPLA nie działa prawidłowo!!!!!
pozdrawiam
key_pax
A ja sobie wykupiłem dostęp do IPLA TV. W sumie jest OK, ale bardzo często wyskakuje komunikat że żądanie nie może zostać przetworzone, proszę spróbować później i telewizor wychodzi z aplikacji do głównego menu HOME. Czy u was też tak się dzieje ? Gdy np. oglądam jakiś program np. 45 minutowy to dzieje się tak raz podczas tego oglądania. O dziwo, gdy wejdę ponownie w IPLĘ i wejdę w ten sam program który oglądałem i w ten sam odcinek, to oglądanie rozpoczyna się od miejsca w którym IPLA się wyłożyła. TV pamięta więc gdzie wystąpił błąd.
Witam.
Też tak mam, i nie pomaga żaden reset do ustawień fabrycznych. Dzieje się to od dłuższego czasu, a jeżeli dobrze kojarzę to zaczęły się dziać takie rzeczy (żądanie nie może zostać przetworzone), kiedy IPLA wprowadziła dodatkowe 2 aplikacje IPLA Film i ....
W zakładce filmy nie mogę również włączyć żadnego filmu, nawet darmowego, wyskakuje, że nie można uzyskać dostępu do usługi.
Wysypywanie się IPLI występuje średnio co ok. 25-30min tzn. oglądając np jakikolwiek materiał, po ok. 25-30min IPLA wysypuje się w w/w sposób, wchodząc z powrotem do IPLI materiał odtwarzany jest od momentu błędu. Jeżeli był to serial np. 45min, to dokańczane jest 15min serialu. Uruchamiając od razu po dokończeniu kolejny odcinek, IPLA wysypuje się na ok. 15'tej min tego odcinka, (czyli dokładnie zawsze po ok 25-30min oglądania), co daje efekt taki, że przy kolejnym odcinku 45min, IPLA wysypie się 2 razy.
Zgłaszałem to do IPLI, na co odpowiedzieli, że IPLA działa poprawnie i najprawdopodobniej wina leży po stronie TV, a poza tym to LG udostępnia aplikację w TV i powinno się tym zająć LG. LG twierdzi, że to nie ich aplikacja i oni się tym nie zajmują.
Dosłownie kur.... żal ogarnia jak się ich słucha, totalna olewka.
Dziwi mnie tylko fakt, że wysypywanie się IPLI jest zawsze po okresie tego samego czasu tj. ok 25-30min oglądania materiału. Wygląda to, jakby przepełniał się jakiś bufor pamięci, który na czas (tj. w czasie emisji materiału) nie jest opróżniany i aplikacja się wysypuje. Dopiero po wyjściu z IPLI bufor się opróżnia.
Nie sądzę, aby była to wina TV, ponieważ aplikacja OnetVOD, udostępniająca również materiały wideo, działa bez zarzutu i jeszcze nigdy się nie wysypała w czasie oglądania. Zdarza jej się czasami zawiesić, ale tylko samej aplikacji np. przy przeglądaniu menu.
Tak jak wspomniałem wcześnie, problem z IPLĄ jest też taki, że nie mogę odtworzyć żadnego filmu, również z działu "Darmowe", bo wyskakuje okienko, że "Nie można uzyskać dostępu do usługi"
Oczywiście wszystko to dzieje się przy zalogowaniu i wykupionym pakiecie IPLAExtra.
I jak tu wykupić wyższy pakiet skoro IPLA nie działa prawidłowo!!!!!
pozdrawiam
key_pax