LG CINEMA 3D – telewizor LG LW570S - wszystko o serii LW 570S

key_pax

New member
IPLA Problem

A ja sobie wykupiłem dostęp do IPLA TV. W sumie jest OK, ale bardzo często wyskakuje komunikat że żądanie nie może zostać przetworzone, proszę spróbować później i telewizor wychodzi z aplikacji do głównego menu HOME. Czy u was też tak się dzieje ? Gdy np. oglądam jakiś program np. 45 minutowy to dzieje się tak raz podczas tego oglądania. O dziwo, gdy wejdę ponownie w IPLĘ i wejdę w ten sam program który oglądałem i w ten sam odcinek, to oglądanie rozpoczyna się od miejsca w którym IPLA się wyłożyła. TV pamięta więc gdzie wystąpił błąd.


Witam.

Też tak mam, i nie pomaga żaden reset do ustawień fabrycznych. Dzieje się to od dłuższego czasu, a jeżeli dobrze kojarzę to zaczęły się dziać takie rzeczy (żądanie nie może zostać przetworzone), kiedy IPLA wprowadziła dodatkowe 2 aplikacje IPLA Film i ....
W zakładce filmy nie mogę również włączyć żadnego filmu, nawet darmowego, wyskakuje, że nie można uzyskać dostępu do usługi.
Wysypywanie się IPLI występuje średnio co ok. 25-30min tzn. oglądając np jakikolwiek materiał, po ok. 25-30min IPLA wysypuje się w w/w sposób, wchodząc z powrotem do IPLI materiał odtwarzany jest od momentu błędu. Jeżeli był to serial np. 45min, to dokańczane jest 15min serialu. Uruchamiając od razu po dokończeniu kolejny odcinek, IPLA wysypuje się na ok. 15'tej min tego odcinka, (czyli dokładnie zawsze po ok 25-30min oglądania), co daje efekt taki, że przy kolejnym odcinku 45min, IPLA wysypie się 2 razy.

Zgłaszałem to do IPLI, na co odpowiedzieli, że IPLA działa poprawnie i najprawdopodobniej wina leży po stronie TV, a poza tym to LG udostępnia aplikację w TV i powinno się tym zająć LG. LG twierdzi, że to nie ich aplikacja i oni się tym nie zajmują.

Dosłownie kur.... żal ogarnia jak się ich słucha, totalna olewka.

Dziwi mnie tylko fakt, że wysypywanie się IPLI jest zawsze po okresie tego samego czasu tj. ok 25-30min oglądania materiału. Wygląda to, jakby przepełniał się jakiś bufor pamięci, który na czas (tj. w czasie emisji materiału) nie jest opróżniany i aplikacja się wysypuje. Dopiero po wyjściu z IPLI bufor się opróżnia.

Nie sądzę, aby była to wina TV, ponieważ aplikacja OnetVOD, udostępniająca również materiały wideo, działa bez zarzutu i jeszcze nigdy się nie wysypała w czasie oglądania. Zdarza jej się czasami zawiesić, ale tylko samej aplikacji np. przy przeglądaniu menu.

Tak jak wspomniałem wcześnie, problem z IPLĄ jest też taki, że nie mogę odtworzyć żadnego filmu, również z działu "Darmowe", bo wyskakuje okienko, że "Nie można uzyskać dostępu do usługi"

Oczywiście wszystko to dzieje się przy zalogowaniu i wykupionym pakiecie IPLAExtra.
I jak tu wykupić wyższy pakiet skoro IPLA nie działa prawidłowo!!!!!

pozdrawiam
key_pax
 

Attachments

  • CAM00086.jpg
    CAM00086.jpg
    530,5 KB · Wyś: 190

stanelk

Member
Denerwującą prośbę o jakiś klucz parujący. Wyskakuje to co jakiś czas i nie mam pojęcia, co z tym zrobić. Ktoś coś wie?

Klucz pokazuje wtedy gdy ktoś w Twojej sieci domowej chce użyć DLNA TV np.z komórki.Po wpisaniu tego kodu w tej komórce (smartphonie) można na TV odtwarzać zdjęcia filmy itp.
Jeśli masz WIFI to zmień kod dostępu do swojego routera.

Pozdrawiam.
 

salcio

New member
Klucz pokazuje wtedy gdy ktoś w Twojej sieci domowej chce użyć DLNA TV np.z komórki.Po wpisaniu tego kodu w tej komórce (smartphonie) można na TV odtwarzać zdjęcia filmy itp.
Jeśli masz WIFI to zmień kod dostępu do swojego routera.

To było pierwsze co sprawdziłem. Zadnych obcych urządzeń nie ma podłączonych do routera, a domownicy też mają "czyste rączki". Zmiana hasła niczego nie daje, dalej to samo. W konfiguracji sieci nic się nie zmieniło, a zaczęło się to pojawiać po aktualizacji oprogramowania TV.
 

stanelk

Member
To było pierwsze co sprawdziłem. Zadnych obcych urządzeń nie ma podłączonych do routera, a domownicy też mają "czyste rączki". Zmiana hasła niczego nie daje, dalej to samo. W konfiguracji sieci nic się nie zmieniło, a zaczęło się to pojawiać po aktualizacji oprogramowania TV.

To tylko może jeszcze powrót do ustawień fabrycznych.

Powodzenia.
 

jacor1986

New member
Witam wszystkich co mają problem z działaniem usługi IPLA w Smart tv LG55LW570s.Pisałem do Ipli o problemach w działaniu usługi "To polecenie nie może zostać przetworzone. Proszę spróbować później!" I mam dobrą wiadomość mają się tym zająć. Piszcie do IPLI maile o tym problemie im więcej tym lepiej, na adres pomoc.tv@ipla.pl.Ja otrzymałem od nich taką wiadomość:
Dziękujemy za wiadomość.

Pana zgłoszenie zostało przekazane do działu programistycznego i obecnie pracujemy nad jego rozwiązaniem.
Jeżeli będziemy mieć jakieś dodatkowe pytania lub uda nam się rozwiązać zgłoszony problem, pozwolimy sobie przesłać do Pana kolejną wiadomość.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
 

vwrafi

New member
Witam wszystkich co mają problem z działaniem usługi IPLA w Smart tv LG55LW570s.Pisałem do Ipli o problemach w działaniu usługi "To polecenie nie może zostać przetworzone. Proszę spróbować później!" I mam dobrą wiadomość mają się tym zająć. Piszcie do IPLI maile o tym problemie im więcej tym lepiej, na adres pomoc.tv@ipla.pl.Ja otrzymałem od nich taką wiadomość:
Dziękujemy za wiadomość.

Pana zgłoszenie zostało przekazane do działu programistycznego i obecnie pracujemy nad jego rozwiązaniem.
Jeżeli będziemy mieć jakieś dodatkowe pytania lub uda nam się rozwiązać zgłoszony problem, pozwolimy sobie przesłać do Pana kolejną wiadomość.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności.


Ja już dawno zgłaszałem te problemy i raczej już nie wierzę że naprawią to. To widocznie poważniejsza sprawa związana z softem TV a nie z aplikacją. Ogólnie błąd ten jest upierdliwy, ale możnaby go obejść choć trochę i ułatwić nam życie. Mnie najbardziej denerwuje to, że gdy odtwarzanie materiału się przerwie, to trzeba na nowo przekopywać się przez opcje i kategorie żeby dotrzeć do serialu który oglądałem, potem jeszcze trzeba sobie przypomnieć który to odcinek się nam urwał i odtworzyć go.

Może więc dodanie kategorii na stronie głównej w IPLI o nazwie Ostatnio oglądany materiał ułatwi nam trochę sprawę ? Nie będzie trzeba za każdym razem mozolnie wyszukiwać tego co oglądaliśmy i nam przerwało ?

Wysłałem taki list do IPLI:
Witam.
Już od dosyć dawna występuję u mnie i u innych osób problem z wyłaczaniem się Ipli podczas oglądania materiałów wideo o czasie dłuższym niż 30 minut. Po mniej więcej takim czasie pojawia się komunikat, że żądanie nie może zostać przetworzone i żeby spróbować ponownie później, po czym następuje wyłączenie aplikacji IPLA i trzeba na nowo włączać ją i szukać odcinka który oglądaliśmy. Odtwarzanie rozpoczyna się od momentu, w którym zostało przerwane. Dosyć dużo czasu minęło od mojego zgłoszenia i sytuacja się nie poprawiła, jasne jest więc, że ten błąd jest trudny do naprawienia ( reset do ustawień fabrycznych niewiele pomaga ). Na forum hdtv.com.pl w dziale z telewizorami LG ludzie mają te same problemy z wyłączaniem IPLI. Może więc zamiast próbować to naprawić ( może mieć to związek z zapełnianiem się bufora ) zrobicie inne rozwiązanie.
Otóż może na głównej stronie IPLI w TV dodacie kategorię OSTATNIO OGLĄDANY MATERIAŁ ? Ipla i tak się wyłacza co jakiś czas, dodanie więc opcji ostatnio oglądanego materiału bardzo ułatwi nam życie, nie będzie trzeba przedzierać się przez różne kategorie żeby dotrzeć do materiału który oglądaliśmy. Klikniemy tylko w ostatnio oglądany materiał i zacznie nam odtwarzać od miejsca w którym przerwało. Co państwo na to ?
 

rob20

New member
Witam,
przeglądam forum, trochę rzeczy już poustawiałem, jest ok, ale ciągle nie mogę uruchomić nagrywania z satelity. Z tego co wiem soft z 2012 roku mają opcję nagrywania z satelity, dla TV z 2011 nie. Może jednak ktoś wiec co zrobić aby zmusić TV z 2011 do nagrywania z satelity, może jest jakaś opcją zmiany w menu serwisowym itp, może jest jakiś inny soft aktywujący tę opcję ?
Dzięki z góry za odpowiedź
 

waserx

New member
witam

czytając wątek od początku do końca rozumiem, że jeśli telewizor mam w tej chwili zaktualizowany do wersji 6.01.28 to nie mam po co kupować pilota uniwersalnego bo i tak funkcji dvr nie włączę - jest nieaktywna w menu serwisowym? (Nie chcę robić downgrade).
 

rob20

New member
witam

czytając wątek od początku do końca rozumiem, że jeśli telewizor mam w tej chwili zaktualizowany do wersji 6.01.28 to nie mam po co kupować pilota uniwersalnego bo i tak funkcji dvr nie włączę - jest nieaktywna w menu serwisowym? (Nie chcę robić downgrade).

dokładnie nie da się właczyć dvr.
Ja zrobiłem według instrukcji z forum, podniesienie do wesjii 9.0, zmiana opcji DVR przez darmowy lgcommander z PC bez kupowania pilota dodatkowego, downgrade do wersji 5.0.11 a potem podniesienie do wersji obecnej 6.01.28. W tej chwili tv pracuje na najnowszym sofcie z odblokowanym DVR, i działa to bardzo dobrze, nagrywanie w tle, timeshift.
Jak pisałem wyżej mam problem tylko z tym iż DVR nie działa na satelicie, a działa tylko na DVB-T, wiec jak ktoś zna sposób to może by się podzielił wiedzą ?
 

BaRiBaL

Klub HDTV.com.pl
vip
Potwierdzam, że reset do ustawień fabrycznych nie wpływa na odblokowaną wcześniej funkcję nagrywania.
Robiłem to ostatnio po wgraniu najnowszego softu - TV zaczął mi dziwnie lagować właściwie we wszystkim i to było jedyne wyjście aby znów działał normalnie.


Wysłane z mojego Nexus 5
 

mirmil99

New member
a czy ktos rozwiazal problem napisow z mkv po DLNA?

czyli napisy jako sciezka w kontenerze mkv po DLNA nie sa widziane przez tv, ten sam plik podlaczony przez jakis nosnik po usb, napisy sa widoczne i dzialaja poprawnie...

jakies pomysly? oczywiscie - najnowszy soft na tv...
 

mirmil99

New member
moj problem jest troszku trudniejszy, ja mam dysk sieciowy i na nim jakis serwer DLNA i tu nie dzialaja napisy z mkv;( w sumie odrobine to dziwne

na PLEX wsio dziala, ale tu stream musi (kompletnie bez sensu) przejsc przez kompa (tu oczywiscie bolem jest przepustowosc WIFI) na ktorym jest serwer, zamiast byc przekierowany z NAS bezposrednio na tv... chyba, ze ktos wie jak takie cos skonfigurowac na PLEX
 
Do góry