Witam.
Bardzo trudno mi wybrać telewizor, gdyż na rynku jest wiele ofert. Dlatego pytam tutaj ludzi obeznanych w temacie .
Jakie masz warunki - pokój 6m x 4m
jaki sygnał ? - "N" tylko
jaka odległość od ekranu ? 3-4m
jakie urządzenia do podłączenia? kino domowe ( jeszcze nie wiem jakie)
jaka klasa cenowa? do pln 4000 z kinem domowym
więcej oglądasz w dzień czy w nocy? wieczór 70% popołudnie 30%
jakie masz nasłonecznienie pokoju ? Dosyć duże w godzinach 14-16, ale promienie nie będą padać na TV.
ile osób zasiada przed telewizorem? 2-3
Jaki masz ulubiony program? - TVP, TVN, Discovery
jaki masz telewizor? - Toshiba taka stara 28" (ponad 15 lat)
Ma stać czy wisieć? - wisieć
Co Cię drażni w telewizorach? - jakosc obrazu w SD
Nie wiem co to ma być z MPEG-4, że bez niego nie będzie odbierał TV naziemnej(a co to jest?). Czy mnie to też dotyczy, bo żadna kablówka nie dojdzie do mnie. Mieszkam na obrzeżu małego miasta (Jaworzno). Jestem kompletnie zielony.
Myślałem nad Samsungiem a551 i a656, Sony V4000 i W4000
Chciałbym, abyście mi podali jakieś atrakcyjne telewizory wraz z kinem domowym. Piszę tutaj mój pierwszy post, więc sory jeżeli czegoś nie wiem. Poprawcie mnie jakby co .
Pozdrawiam
Bardzo trudno mi wybrać telewizor, gdyż na rynku jest wiele ofert. Dlatego pytam tutaj ludzi obeznanych w temacie .
Jakie masz warunki - pokój 6m x 4m
jaki sygnał ? - "N" tylko
jaka odległość od ekranu ? 3-4m
jakie urządzenia do podłączenia? kino domowe ( jeszcze nie wiem jakie)
jaka klasa cenowa? do pln 4000 z kinem domowym
więcej oglądasz w dzień czy w nocy? wieczór 70% popołudnie 30%
jakie masz nasłonecznienie pokoju ? Dosyć duże w godzinach 14-16, ale promienie nie będą padać na TV.
ile osób zasiada przed telewizorem? 2-3
Jaki masz ulubiony program? - TVP, TVN, Discovery
jaki masz telewizor? - Toshiba taka stara 28" (ponad 15 lat)
Ma stać czy wisieć? - wisieć
Co Cię drażni w telewizorach? - jakosc obrazu w SD