Pomocy !!!
Panowie - zakupiłem projektor BENQ W1070 prawie 2 lat temu. Jak wiecie serwis daje 1 rok gwarancji na lampę lub 2000h. A na urządzenie - 3 lata gwarancji
Z racji że dużo podróżuje - a projektor wisi pod sufitem w domu - wyświetlił tylko 140h w ciągu tych 23 miesięcy. (wisi w pokoju, w normalnych warunkach domowych - a więc nie ma mowy o zapyleniu, zapchaniu układu chłodzącego)
I WYSTRZELIŁA LAMPA. Po prosty po 5 minutach pracy urządzenia usłyszałem huk i zrobiło się ciemno. Nic nie wskazywało na uszkodzenie chłodzenia lub inne nieprawidłowe działanie tego urządzenia.
Od kolegi pożyczyłem nową lampę i wpiąłem do urządzenia. Urządzenie wyłącza się (tym razem system awaryjny działa) po około 3 minutach i pokazuje błąd układu chłodzenia lub przegrzania lampy. Power - pali się na czerwono - a Lamp - na zielono. (stąd też wiem że poprzednia lampa wyświeciła tylko 140h). Pomimo kilku prób (na własne ryzyko), włączenia trybu wysokogórskiego - nic nie pomaga. Urządzenie nie działa...
I teraz sedno:
Napisałem do serwisu - o diagnozę, naprawę układu chłodzącego i usunięcie wszystkich szkód jakie ta usterka spowodowała. (prosty związek przyczynowo - skutkowy)
Odpowiedź - możemy wymienić lampę za odpłatnością.
A gdzie odniesienie się do przyczyny powstania uszkodzenia. Nie podjęli nawet tematu przyjęcia projektora do naprawy. Od razu założyli że muszę zapłacić za lampę.
Naciskam ich i żądam podjęcia naprawy - zobaczymy co odpiszą.
Czy macie jakieś pomysły na wymuszenie naprawy na serwisie.