Witam.Po 4 miesiącach użytkowania tv Philips 42pfl9664 na ekranie zauważyłem szare plamy na jasnym tle.Tv oddałem do serwisu i otrzymałem taką odpowidż."Podczas przeprowadzonych czynności serwisowych stwierdzono zakurzony od wewnątrz ekran, co było powodem występowania reklamowanych przez Pana plam na ekranie. Zgodnie z warunkami gwarancji czynności polegające na czyszczeniu sprzętu nie podlegają gwarancji. Po konsultacji z producentem zgodnie z zaleceniami wykonano jednorazowe czyszczenie ekranu. Aby uzyskać więcej szczegółów na temat użytkowania sprzętu i podjętej przez serwis decyzji prosimy o kontakt z Biurem obsługi ! klienta firmy Philips".Na zapytanie dlaczgo w nowym drogim tv trzeba oczyścić matrycę,Philips Palska stwierdził niewłaściwe użytkowanie tv.Jako laik nie mogę tego zrozumieć ,ponieważ w tym samym miejscu przez ponad 2lata stał Samsung,który gra do tej pory i odbiera bez skazy u syna,po nim stał Philips też serii 9-ej,który miał odbiór super i czysty ekran,ale padł i przez-uwaga-3.5miesiąca nie naprawili go,dali nowy.Tv odbieram nie w kotłowni,ani nie w salonie z kominkiem,tylko w normalnym zadbanym mieszkaniu.Mogę oglądać pod kołderką,ale to może być niewygodne.
Czy ktoś miał taki przypadek,co jest tego przyczyną.
Pozdrawiam pechowy użytkownik bubla firmy Philips.
Czy ktoś miał taki przypadek,co jest tego przyczyną.
Pozdrawiam pechowy użytkownik bubla firmy Philips.