Już ja bym wymienił sam głośnik.. niedoczekanie sklepu... fanatstik sklep.. dosłać to oni mogą maskownicę jakby się połamała ale nie głośnik - śmiech na sali..
Przecież nie wiadomo czy coś tam innego przy okazji się nie uszkodziło, a po miesiącu/ po roku dopiero się to odezwie.. przecież ta paczka musiała być pi///// zresztą co to za sklep który tak postępuje z ludźmi..ale jak z Pabianic to chyba wiem który.. ja z kilkoma sklepami robiłem interes jak i moja rodzina i w dwóch przypadkach było coś podobnego , nawet przez myśl w sklepie nie przeszło żeby klient coś sam robił ... samo to że powiedzieli Ci że klienci są zadowoleni z firmy to niech gonią się z tą kolumną i niech dają druga ale .. to Twój wybór .. poczekaj następnym razem coś innego będzie i też powiedzą że klienci są zadowoleni wiec o co kaman.. A potem się wszyscy dziwią dlaczego w RP jest tak a nie inaczej.. bo często ludzie pomagają firmom żeby właśnie tak było jak w tym wypadku..
Problem jest globalny i dotyczy wszystkich przewoznikow. Niewlasciwe obchodzenie sie z paczkami to jedno, a ogolny customer experience, to drugie.
U mnie, ciekawostka, najlepsza firma, tzn najlepiej zorganizowana i przyjazna klientowi jest DPD, zas ABSOLUTNIE najgorsza - UPS.
Paczkę przy kurierze otwierałeś?
ARMANI, a w Twojej firmie kurierskiej masz wyszkolony personel?
Do tego wieczne korki, samochody które są ruinami, cały czas się psują a naprawiane są po to aby tylko ruszyły, klienci którzy potrafią być upierdliwi (nie mają na pobrania, ciągle zmieniają godziny).
Jeżeli połączysz te czynniki, plus wypadnie coś niespodziewanego to zdarza się że pracują od 5-6rano do 18-20 za śmieszne pieniądze.
Oczywiście to nie upoważnia kuriera do rzucania paczkami, ale potrafię zrozumieć, że po ciężkim dniu mogą mieć dość, ja bym nie mógł pracować w takich warunkach.
Moze to nie bylo dzialanie spoleczne a prztyczek od konkurencji?
Tu nie chodzi czy dasz czy nie, to nie w Twoim interesie jest.
Powinni przysłać następna kolumnę a tą odrazu zabrać.
Zapewne wielu korzysta już z tego serwisu, ale ja nie miałem jeszcze okazji, a już udało mi się przetestować kilka razy poniższy serwis.
www.allekurier.pl.
Wszystko załatwiamy na stronie, szybko i sprawnie.
A co najważniejsze, ceny są niższe jak bezpośredni telefon do tej samej firmy kurierskiej.
Na stronie podajemy wymiary i wagę, a następnie dostajemy cennik z wyborem kilku kurierów, do wyboru do koloru.
Dla mnie liczą się tylko dwie firmy DHL i UPS, ale jest ich więcej.
Co ciekawe, dzwoniąc bezpośrednio np. do DHL i podając te same parametry paczki dostajemy sporo wyższą cenę jak na powyższej stronie.
Sprawdzałem to osobiście dzwoniąc i wyceniając.
Na pytanie, gdzie logika, przecież serwis jest niejako pośrednikiem? Odpowiedż była prosta, bo mają podpisaną umowę z firmą allekurier (czyli grupa allegro jak się domyślam) i stąd niższe ceny, a że grupa jest duża, to i ceny wynegocjowali hurtem.
Dla mnie klienta bomba.
Jedyne co musimy zrobić to wydrukować list przewozowy, więc bez drukarki ani rusz. Musiałem kupić na tą okazję 3 sztukę, bo dwie poprzednie padły, ale już się zwróciła na kosztach przesyłki ; )
Dodatkowo mamy pełny wgląd w wysłane paczki, czy info dot. odebrania przesyłki.
Jest wszystko, jasno i przejrzyście. Przyjazny panel klienta.
Jest też możliwość przyspieszenia (za opłatą) wpłaty z pobrania. Też świetna sprawa.
Płatność dokonujemy przy zamawianiu kuriera - z góry za pośrednictwem swojego banku, a przy Bliku to już 5 sekund roboty. Można też doładować większą kwotą swoje konto, wówczas już w ogóle zamawianie kuriera skrócimy do 30 sekund.
Pamiętam jak latałem rozmieniać pieniądze przed przyjazdem kuriera, szkoda gadać.
Teraz problemu żadnego nie ma. Naklejamy wydrukowany list przewozowy, kurier wpada, skanuje kod, dziękuje - do widzenia. 10 sekund wizyty.
Jak na razie, dla mnie 10/10. Nie ma się do czego przyczepić. Polecam.