Kurierzy - DPD i rzucanie paczkami!

Rafal7

Banned
Tu nie chodzi czy dasz czy nie, to nie w Twoim interesie jest.
Powinni przysłać następna kolumnę a tą odrazu zabrać.
 

bomarek

Member
Już ja bym wymienił sam głośnik.. niedoczekanie sklepu... fanatstik sklep.. dosłać to oni mogą maskownicę jakby się połamała ale nie głośnik - śmiech na sali..

A co lepiej wysłać kolumny i czekać na nowe, rozwalone. Głośnik będzie od dystrybutora z gwarancją a jak się potrafi samemu wymienić to dla nich oszczędność. Czasami trzeba być człowiekiem w tym zwariowanym świecie.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Przecież nie wiadomo czy coś tam innego przy okazji się nie uszkodziło, a po miesiącu/ po roku dopiero się to odezwie.. przecież ta paczka musiała być pi///// zresztą co to za sklep który tak postępuje z ludźmi..ale jak z Pabianic to chyba wiem który.. ja z kilkoma sklepami robiłem interes jak i moja rodzina i w dwóch przypadkach było coś podobnego , nawet przez myśl w sklepie nie przeszło żeby klient coś sam robił ... samo to że powiedzieli Ci że klienci są zadowoleni z firmy to niech gonią się z tą kolumną i niech dają druga ale .. to Twój wybór .. poczekaj następnym razem coś innego będzie i też powiedzą że klienci są zadowoleni wiec o co kaman.. A potem się wszyscy dziwią dlaczego w RP jest tak a nie inaczej.. bo często ludzie pomagają firmom żeby właśnie tak było jak w tym wypadku..
 
Ostatnia edycja:

bomarek

Member
Przecież nie wiadomo czy coś tam innego przy okazji się nie uszkodziło, a po miesiącu/ po roku dopiero się to odezwie.. przecież ta paczka musiała być pi///// zresztą co to za sklep który tak postępuje z ludźmi..ale jak z Pabianic to chyba wiem który.. ja z kilkoma sklepami robiłem interes jak i moja rodzina i w dwóch przypadkach było coś podobnego , nawet przez myśl w sklepie nie przeszło żeby klient coś sam robił ... samo to że powiedzieli Ci że klienci są zadowoleni z firmy to niech gonią się z tą kolumną i niech dają druga ale .. to Twój wybór .. poczekaj następnym razem coś innego będzie i też powiedzą że klienci są zadowoleni wiec o co kaman.. A potem się wszyscy dziwią dlaczego w RP jest tak a nie inaczej.. bo często ludzie pomagają firmom żeby właśnie tak było jak w tym wypadku..

Wiesz mój pesel rozpoczyna się liczbą 56 i nie jestem wychowany w duchu braku zaufania do ludzi.
Do tej firmy z Pabianic mam zaufanie bo poznałem osobiście na starcie założycieli tej firmy.
I proszę nie traktować mojej wypowiedzi jako reklamy tej firmy, trzeba w tym zwariowanym świecie trochę zaufania do innych a jeżeli się zawiodę to tylko ja i nie zrobię tym nikomu krzywdy.
 

pantomima

Banned
Problem jest globalny i dotyczy wszystkich przewoznikow. Niewlasciwe obchodzenie sie z paczkami to jedno, a ogolny customer experience, to drugie.
U mnie, ciekawostka, najlepsza firma, tzn najlepiej zorganizowana i przyjazna klientowi jest DPD, zas ABSOLUTNIE najgorsza - UPS.

Dokladnie .Problem dotyczy wszystkich przewoznikow a jak sie obchodza z pakunkami/paczkami to juz kwestia indywiduanego podejscia .
Z gory jest zalozone ze ma byc szybko/sprawnie a jak to zrobi sam dostawca to szefostwo malo to juz obchodzi .

Sam doswiadczylem tego typu zaniedbania oddajac tv na gwarancje .
Wrocil do mnie w pozycji na spalask , sunac jezdzac po calej pace- zero umocownia , kompletnie nic !
Poleciala oczywisicie stosowna reprymedna itp , no i przedewszystkim sam zmienilem podejscie .
Przy kazdym zakupie zwiazanym z dostawa towaru przez dostawce zawsze wykonuje telefon do centrali i dogaduje sie co do warunkow przewozu .
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
ARMANI, a w Twojej firmie kurierskiej masz wyszkolony personel? :D;-)

A jakże, flota rośnie, kilkadziesiąt tirów w trasie ;)

Do tego wieczne korki, samochody które są ruinami, cały czas się psują a naprawiane są po to aby tylko ruszyły, klienci którzy potrafią być upierdliwi (nie mają na pobrania, ciągle zmieniają godziny).
Jeżeli połączysz te czynniki, plus wypadnie coś niespodziewanego to zdarza się że pracują od 5-6rano do 18-20 za śmieszne pieniądze.
Oczywiście to nie upoważnia kuriera do rzucania paczkami, ale potrafię zrozumieć, że po ciężkim dniu mogą mieć dość, ja bym nie mógł pracować w takich warunkach.

Wszystko się zgadza, ciężka robota (chociaż znam o wiele gorsze i nikt nie robi z tego halo).
Ja chłopaków szanuję, lubię i dobrze z nimi żyje.
Ale tak jak dopisałeś - coś co jest kluczowe w całym tym burdelu DPD:
"Oczywiście to nie upoważnia kuriera do rzucania paczkami"
Tyle.
Dla mnie ktoś kto się tak zachowuje jest niezrównoważony psychicznie.
Rzucać może meblami szefowi w biurze, a nie moją własnością.


Moze to nie bylo dzialanie spoleczne a prztyczek od konkurencji? ;)

Nie siej teorii spiskowych. Chłopaki dali ciała i już ;)

Tu nie chodzi czy dasz czy nie, to nie w Twoim interesie jest.
Powinni przysłać następna kolumnę a tą odrazu zabrać.

Amen.
 

werf

Active member
Bez reklam
Niezły patent minuta 1,19 do 1,30 : ) [youtube]wRB7OgfMh9M[/youtube] [youtube]vHVWegNfQl0[/youtube]
 
Ostatnia edycja:

lolo2

Well-known member
Bez reklam
U mnie w firmie w tym roku pewnego dnia Raben przywiozl palete srub ostreczowana. Jak to zwykle u nas kurierzy robia, sam rozladowal palete na placu, szybko do magazynu, magazynier podpisal (niesprawdzajac nawet paczki) i kurier odjechal.

Magazynier po czasie pojechal po ta palete, (mokra byla) wiec szarpnal folie aby rozpakowac palete i wylal "wode" na siebie - na spodnie. Okazalo sie ze to nie woda a jakis kwas chyba akumulatorowy i efekt byl taki ze spodnie spalilo i mial lekkie oparzenia nog :) Najprawdopodobniej kurier przewozil jakis kwas, ktory mu sie wylal na paczki :)

Cale szczescie ze magazynierowi nic nie chlapnelo w oczy :)

Ot taka historia - wpadka kuriera.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Zapewne wielu korzysta już z tego serwisu, ale ja nie miałem jeszcze okazji, a już udało mi się przetestować kilka razy poniższy serwis.
www.allekurier.pl.

Wszystko załatwiamy na stronie, szybko i sprawnie.
A co najważniejsze, ceny są niższe jak bezpośredni telefon do tej samej firmy kurierskiej.
Na stronie podajemy wymiary i wagę, a następnie dostajemy cennik z wyborem kilku kurierów, do wyboru do koloru.
Dla mnie liczą się tylko dwie firmy DHL i UPS, ale jest ich więcej.

Co ciekawe, dzwoniąc bezpośrednio np. do DHL i podając te same parametry paczki dostajemy sporo wyższą cenę jak na powyższej stronie.
Sprawdzałem to osobiście dzwoniąc i wyceniając.

Na pytanie, gdzie logika, przecież serwis jest niejako pośrednikiem? Odpowiedż była prosta, bo mają podpisaną umowę z firmą allekurier (czyli grupa allegro jak się domyślam) i stąd niższe ceny, a że grupa jest duża, to i ceny wynegocjowali hurtem.
Dla mnie klienta bomba.

Jedyne co musimy zrobić to wydrukować list przewozowy, więc bez drukarki ani rusz. Musiałem kupić na tą okazję 3 sztukę, bo dwie poprzednie padły, ale już się zwróciła na kosztach przesyłki ; )

Dodatkowo mamy pełny wgląd w wysłane paczki, czy info dot. odebrania przesyłki.
Jest wszystko, jasno i przejrzyście. Przyjazny panel klienta.
Jest też możliwość przyspieszenia (za opłatą) wpłaty z pobrania. Też świetna sprawa.

Płatność dokonujemy przy zamawianiu kuriera - z góry za pośrednictwem swojego banku, a przy Bliku to już 5 sekund roboty. Można też doładować większą kwotą swoje konto, wówczas już w ogóle zamawianie kuriera skrócimy do 30 sekund.
Pamiętam jak latałem rozmieniać pieniądze przed przyjazdem kuriera, szkoda gadać.
Teraz problemu żadnego nie ma. Naklejamy wydrukowany list przewozowy, kurier wpada, skanuje kod, dziękuje - do widzenia. 10 sekund wizyty.

Jak na razie, dla mnie 10/10. Nie ma się do czego przyczepić. Polecam.
 
Ostatnia edycja:

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Już jakiś czas temu się tam zarejestrowałem. Dla mnie bomba. Też byłem zdziwiony dokładnie 2x większą ceną bezpośrednio u usługodawcy vs ten serwis. Też zadałem to samo pytanie i otrzymałem te samą odpowiedź ;)

Dokładnie było tak: Chciałem wysłać paczkę, dzwonię po kilku formach i wg mnie zbyt drogo jak na taką pierdołę. Wchodzę na Googla, wyskakuje mi przypadkowo (jakaś wtedy mi nieznana) porównywarka Allekurier, gdzie widzę 2x mniejszą cenę niż to co podała mi pani na infolinii, chyba DHLa. Dzwonię ponownie, pytam Why? A ona, że jak chcę taniej muszę zamówić kuriera przez stronkę Allekurier, bo mają podpisane umowy ;)
 

vectra1

Member
Bez reklam
Dobrze zachwalacie - w wolnej chwili zrobię porównanie.
Jakie macie doświadczenie z egzekwowaniem ubezpieczenia w przypadku uszkodzenia przesyłki ? komuś się udało w cywilizowany sposób ?
Właśnie jestem na etapie reklamacji dwóch przesyłek, które ewidentnie zostały uszkodzone na sortowni, lub kuriera doręczającego - nastawiam się, że łatwo nie będzie.
 

japish911

New member
Raz składałem reklamacje do firmy na kuriera. W prawdzie nie chodziło o uszkodzenie a niedoręczeni. Dokumenty miałem dostać, więc nie było to duże ani ciężkie ale ważne. Mimo to kurierowi nie chciało się ruszyć tyłka i po mimo moich telefonów do niego i tego że czekałem całe dnie w domu bo miał być nie uświadczyłem go. Doszły dopiero za drugim nadaniem. Przeprawa ciężka, bo to słowo przeciwko słowu.Kurier zaręczał, że był i nikogo nie zastał. Skończyło się zwrotem pieniędzy za usługę ale co z tego jak miałem przechlapane w pracy bo nie miałem papierow na czas.
 

drosophilia

Active member
Bez reklam
Zapewne wielu korzysta już z tego serwisu, ale ja nie miałem jeszcze okazji, a już udało mi się przetestować kilka razy poniższy serwis.
www.allekurier.pl.

Wszystko załatwiamy na stronie, szybko i sprawnie.
A co najważniejsze, ceny są niższe jak bezpośredni telefon do tej samej firmy kurierskiej.
Na stronie podajemy wymiary i wagę, a następnie dostajemy cennik z wyborem kilku kurierów, do wyboru do koloru.
Dla mnie liczą się tylko dwie firmy DHL i UPS, ale jest ich więcej.

Co ciekawe, dzwoniąc bezpośrednio np. do DHL i podając te same parametry paczki dostajemy sporo wyższą cenę jak na powyższej stronie.
Sprawdzałem to osobiście dzwoniąc i wyceniając.

Na pytanie, gdzie logika, przecież serwis jest niejako pośrednikiem? Odpowiedż była prosta, bo mają podpisaną umowę z firmą allekurier (czyli grupa allegro jak się domyślam) i stąd niższe ceny, a że grupa jest duża, to i ceny wynegocjowali hurtem.
Dla mnie klienta bomba.

Jedyne co musimy zrobić to wydrukować list przewozowy, więc bez drukarki ani rusz. Musiałem kupić na tą okazję 3 sztukę, bo dwie poprzednie padły, ale już się zwróciła na kosztach przesyłki ; )

Dodatkowo mamy pełny wgląd w wysłane paczki, czy info dot. odebrania przesyłki.
Jest wszystko, jasno i przejrzyście. Przyjazny panel klienta.
Jest też możliwość przyspieszenia (za opłatą) wpłaty z pobrania. Też świetna sprawa.

Płatność dokonujemy przy zamawianiu kuriera - z góry za pośrednictwem swojego banku, a przy Bliku to już 5 sekund roboty. Można też doładować większą kwotą swoje konto, wówczas już w ogóle zamawianie kuriera skrócimy do 30 sekund.
Pamiętam jak latałem rozmieniać pieniądze przed przyjazdem kuriera, szkoda gadać.
Teraz problemu żadnego nie ma. Naklejamy wydrukowany list przewozowy, kurier wpada, skanuje kod, dziękuje - do widzenia. 10 sekund wizyty.

Jak na razie, dla mnie 10/10. Nie ma się do czego przyczepić. Polecam.

Ceny takie same jak na sendit.pl?
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Nie korzystałem w sendit, natomiast allekurier.pl na tyle mnie przekonał, że już nie zamierzam eksperymentować z innymi.
Od ostatniej rekomendacji doszło sporo nowych przesyłek i dalej podtrzymuje moją ocenę 10/10.
Oczywiście dużo zależy od regionu i konkretnego kuriera, bo to oni realizują przecież przesyłki, ale UPS z którego korzystam sprawdza się za pośrednictwem tej strony wzorowo.

Dodam, że korzystałem już z opcji szybkiego pobrania i również wywiązali się zgodnie z deklaracją.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
"Doręczenie komputera Apple Mac Pro
Paczka oklejona nalepkami "OSTROŻNIE" "

"Reklamacja po trzech odwołaniach została przyjęta.

PROSZĘ UDOSTĘPNIAĆ DALEJ !!!!

DPD tak samo odrzuca reklamacje jak rzuca przesyłkami !!!! Nie odpuszczę tej sprawy bo straty są duże.
Proszę o udostępnianie tego nagrania jak najszerzej. Niech cała Polska zobaczy co kuriery robią z paczkami oznaczonymi "ostrożnie".
Rzucają i kopią także przy odbiorcy !!!"


[youtube]jecQh2eqyhQ[/youtube]
 

vectra1

Member
Bez reklam
Myślę, że odbiorcy bardzo pomogło nagranie.
Reklamowałem rożne uszkodzenia w kilku firmach kurierskich, przesyłki z dodatkowym ubezpieczeniem, oklejone uwaga szkło, wina ewidentnie po stronie kuriera.
W praktyce odrzucają wszystko, mają gotowe szablony, szukają luk w postaci złego opakowania, oznaczenia towaru itp.
Sami kurierzy mówią, że nie znają przypadków aby ktoś odzyskał pieniądze.
Rekordem jest dla mnie Poczta Polska, która regularnie przekracza granice absurdu, dlatego unikam jak mogę.
W większości przypadków ryzyko uszkodzenia wynika z podejścia do pracy kuriera odbierającego/doręczającego.
 

mac-ony

Well-known member
Bez reklam
Ja także już nic nie nadam DPD ! Uszkodzony wzmacniacz , reklamacja została oddalona :(
Mam zdjęcia przed wysyłką i po dostarczeniu . Mają, to w du...
 
Do góry