Kupował ktoś w Ole Ole!?

Cyper

New member
Audio i TV nie kupowałem, bardziej sprzęt AGD. Zarówno z wysyłką kurierem, jak i z odbiorem osobistym. Za każdym razem sprzęt wysłany/gotowy do odebrania po 2,3 dniach. Bez żadnych problemów.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Warto jednak przeczytać kilka stron wpisów do tyłu.
Tam sytuacja wyglada zgoła odmiennie.
 

Baldini

Klub HDTV.com.pl
VIP
2 tygodnie temu kupiłem całe agd do kuchni. Transport był niby firmowy, bo na plandece było euro agd. Musiałem tylko wykonać jeden telefon, bo przy zakupie całego agd nie mogłem wybrać terminu dostawy i była potrzeba umównienia się. Za to trochę mam niesmak bo podczas składania zamówienia pisało, że konsultant sam zadzwoni, aby umówić termin dostawy. Ale po za tym to sprzęt przyjechał ładnie zapakowany i panowie ładnie wnosili na 3 piętro. Najbardziej podobało mi się, jak męczyli się z lodóweczką 120 kg:grin:
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Sam kupiłem tam 2-3 razy i na szczęście zero problemów. Zawsze miałem obawy ze względu na tyle negatywnych opinii. Ostatnio nawet kupiłem Androida do TV, nie spodobał mi się, zwróciłem, a pieniążki oddali po trzech dniach. Jedynie teraz co kilka dni mnie spamują
 

Mike__90

New member
Kupowałem kilkukrotnie małe rtv/agd. Żadnych zastrzeżeń. Nie miałem potrzeby reklamować/zwracać towaru. Ciekawe jak pod tym względem działa ta firma :) Ma ktoś doświadczenie?
 

Ben543

New member
OleOle jest tragiczne.

Ja niestety mam jak najgorsze doświadczenie z firma OleOle. Towar niedostarczony przez 3 tygodnie, niekompetentni operatorzy obsługi klienta.

Wszystkie opóźnienia zrzucają na zamawiającego, na przykład usłyszałem ze nie ma ze mną kontaktu, bo nie podałem numeru telefonu. To prawda, podałem jednak e-maila, dzwoniłem 4 razy w parodniowych odstępach, oraz chciałem podać mój numer ale nie zapisano go mówiąc, ze na zagraniczny oni i tak nie mogą zadzwonić.
To jedna z wielu ich wpadek, nie mam siły i ochoty ich wszystkich opisywać.

Podsumowując - mając addres dostawy, pieniądze za towar i mój adres emaliowy nie podjęli nawet POJEDYNCZEJ próby dostarczenia towaru przez trzy tygodnie, mimo paru moich telefonów i ustalania kolejnych terminów w których ktoś na towar cały dzień czekał. Nie kontaktowali się zwrotnie o jakichkolwiek problemach, odebranie należności za towar zadowoliło ich w 100 procentach. Brak reakcji tłumaczyli brakiem numeru telefonu do mnie (patrz: początek tego maila).

Kupuje przez internet od wielu lat, ale tak tragicznego i konsekwentnie niekompetentnego sklepu nigdy jeszcze nie spotkałem. Dalem im 3 tygodnie i dzwoniłem wielokrotnie. Ostatni telefon utwierdził mnie w przekonaniu ze to najzupełniej bez sensu.

Trzymajcie się ich z daleka.
 

ben342

New member
OleOle - sklep porażka

Oto opinia, którą wysłałem do samych zainteresowanych:

"Bylem bardzo cierpliwy, nie tylko korzystam ze sklepów internetowych od wielu lat, ale sam prowadzę jeden z nich i wiele potrafię zrozumieć. Ale niekompetencja i brak chęci załatwienia czegokolwiek i co najważniejsze dostarczenia zamówionego i zakupionego towaru u waszych pracowników jest przerażająca. Szkoda mi słów i czasu na opisywanie wszyskich zdarzeń, ale podsumuję krótko, że po trzech tygodniach kontaktów z waszym sklepem i braku jakiejkolwiek chęci i jakiegokolwiek kontatku z waszej strony zrezygnowałem z zamówienia z głębokim przeświadczeniem że nie zasługujecie na nic innego niż przestrzeżenie wszyskich użytkowników Internetu przed wami. Czego nie omieszkałem uczynić."

Jeżeli nie chcecie mieć niepotrzebnych kłopotów i powtarzać zamówienia po trzech tygodniach w innym sklepie, trzymajcie się od nich z daleka.
 

robertow1975

New member
Ja kupowałem w Ole Ole już kilka razy. Ostatni raz w lipcu sprzęt do kuchni i jestem bardzo zadowolony. Szybka dostawa i sprzęt zgodny z zamówieniem. Wczesniej kupowałem pralkę też nie bylo problemu. Gorzej bylo w Agito gdzie zamowilem okap do kuchni bo w Ole takiego nie było. Czekalem na okap trzy tygodnie i jak sie telefonicznie upomniałem to przyszedł na drugi dzień. Także Ole polecam z czystym sumieniem.
 

piłsudski

New member
Ja zamawiałem ostatnio u nich aparat foto. Nie wpisali nr domu, a ja nie mogłem odebrać telefonu, musiałem czekać 2 razy a kuriera przez ich folgowanie - podobno mają kiepskie płace z tego co udało mi się podstępem wyciągnąc od pracownika i mają zlewe jak jakiś problem.
 

andreas2012

New member
A ja nie polecam ze względu ze nie trawie polityki EuroRtvAgd która jest nastawiona na "klient nasz wrog" wepchnij klientowi i olej go, ani przetestować nie idzie ani wymienić jak się nie podoba ani zwrocic... dlatego ja się trzymam od EURO i wszystkich jego klonow z daleka.
 

WuMike

New member
Bez reklam
Ja również odradzam pochodne tego sklepu. Typowe "sprzedaj i zapomnij" z ich strony, jeżeli pojawiają się problemy.
 

xero1

New member
Przymierzam się do zakupu TV, mają świetne ceny na stronie, a dodatkowo jest opcja "nie kupuj kota w worku" Nie kupuj kota w worku
po przeczytaniu tylu opinii ciągle się zastanawiam...widać, że nie którzy mieli kłopoty, jednak to też sporadyczne przypadki...
 

astw

New member
Przymierzam się do zakupu TV, mają świetne ceny na stronie, a dodatkowo jest opcja "nie kupuj kota w worku" Nie kupuj kota w worku
po przeczytaniu tylu opinii ciągle się zastanawiam...widać, że nie którzy mieli kłopoty, jednak to też sporadyczne przypadki...

Należy, przed zakupem zawsze określić, czy kryterium jest cena, czy też najwyższa jakość obsługi posprzedażnej i zamówić towar we właściwym sklepie. Jeśli preferujemy np. prawo zwrotu w najbliższej placówce stacjonarnej, wybieramy sklep oferujący taką usługę. W innym przypadku naszym priorytetem jest cena i akceptujemy koszty i ryzyko ewentualnego zwrotu sprzętu przesyłką kurierską.
 

astw

New member
Należy, przed zakupem zawsze określić, czy kryterium jest cena, czy też najwyższa jakość obsługi posprzedażnej i zamówić towar we właściwym sklepie. Jeśli preferujemy np. prawo zwrotu w najbliższej placówce stacjonarnej, wybieramy sklep oferujący taką usługę. W innym przypadku naszym priorytetem jest cena i akceptujemy koszty i ryzyko ewentualnego zwrotu sprzętu przesyłką kurierską.
Program typu: "nie kupuj kota w worku" to duża zaleta. Możemy sprawdzić wstępnie sprzęt i dopiero wówczas zapłacić. Widzimy też, czy jest to sprzęt nowy, czy zwracany przez innego konsumenta.
Jednak dużo wad: hałas, zapach itp. ujawni się w ciągu 2-3 dni po uruchomieniu sprzętu. Prawo zwrotu bez ponoszenia kosztów jest wówczas zaletą.
 
Do góry