OleOle jest tragiczne.
Ja niestety mam jak najgorsze doświadczenie z firma OleOle. Towar niedostarczony przez 3 tygodnie, niekompetentni operatorzy obsługi klienta.
Wszystkie opóźnienia zrzucają na zamawiającego, na przykład usłyszałem ze nie ma ze mną kontaktu, bo nie podałem numeru telefonu. To prawda, podałem jednak e-maila, dzwoniłem 4 razy w parodniowych odstępach, oraz chciałem podać mój numer ale nie zapisano go mówiąc, ze na zagraniczny oni i tak nie mogą zadzwonić.
To jedna z wielu ich wpadek, nie mam siły i ochoty ich wszystkich opisywać.
Podsumowując - mając addres dostawy, pieniądze za towar i mój adres emaliowy nie podjęli nawet POJEDYNCZEJ próby dostarczenia towaru przez trzy tygodnie, mimo paru moich telefonów i ustalania kolejnych terminów w których ktoś na towar cały dzień czekał. Nie kontaktowali się zwrotnie o jakichkolwiek problemach, odebranie należności za towar zadowoliło ich w 100 procentach. Brak reakcji tłumaczyli brakiem numeru telefonu do mnie (patrz: początek tego maila).
Kupuje przez internet od wielu lat, ale tak tragicznego i konsekwentnie niekompetentnego sklepu nigdy jeszcze nie spotkałem. Dalem im 3 tygodnie i dzwoniłem wielokrotnie. Ostatni telefon utwierdził mnie w przekonaniu ze to najzupełniej bez sensu.
Trzymajcie się ich z daleka.