[FONT="]Kolejny gigant elektroniki wejdzie na rynek telewizyjny jeszcze w tym roku ! Zapowiada bezpardonową konkurencję dla koreańskich marek.
[/FONT]
[FONT="]Chińskie Oppo wejdzie na rynek telewizyjny w październiku 2020 r. Wraz z premierą telewizorów Smart TV. Firma poinformowała o nowościach podczas konferencji deweloperów. [/FONT]
[FONT="]Telewizory Oppo Smart TV[/FONT]
[FONT="]
[/FONT][FONT="] Firma Oppo porzuciła rynek odtwarzaczy Blu-ray, ale wkrótce być może uda Ci się kupić telewizor złożony przez chińską markę elektroniki użytkowej. Na dorocznej konferencji programistów ODC 2020 oraz w poście na blogu dyrektor generalny firmy, Yi Wei, ogłosił, że uruchomi „Oppo Smart TV” w październiku 2020 r. I że jest to „kluczowy krok” w kierunku rozszerzenia ekosystemu IoT. Nie podano dalszych szczegółów, ale wykazy sugerują, że firma planuje wypuścić co najmniej dwa modele w rozmiarze 55 i 65 cali. Oppo nie powiedział, które regiony planuje jako pierwsze. [/FONT]
[FONT="]
[/FONT]
[FONT="] Podobnie chińskie marki, takie jak TCL, Hisense i Xiaomi, sprzedają telewizory na rynkach międzynarodowych. Fala nowych marek telewizyjnych podważa status quo na rynku telewizyjnym zdominowanym przez firmy z Korei Południowej przez prawie dekadę - a wcześniej przez firmy japońskie.
[/FONT]
[FONT="] Źródło: Oppo przez NDTV,flatpanelshd[/FONT]

[/FONT]
[FONT="]Chińskie Oppo wejdzie na rynek telewizyjny w październiku 2020 r. Wraz z premierą telewizorów Smart TV. Firma poinformowała o nowościach podczas konferencji deweloperów. [/FONT]
[FONT="]Telewizory Oppo Smart TV[/FONT]
[FONT="]
[/FONT][FONT="] Firma Oppo porzuciła rynek odtwarzaczy Blu-ray, ale wkrótce być może uda Ci się kupić telewizor złożony przez chińską markę elektroniki użytkowej. Na dorocznej konferencji programistów ODC 2020 oraz w poście na blogu dyrektor generalny firmy, Yi Wei, ogłosił, że uruchomi „Oppo Smart TV” w październiku 2020 r. I że jest to „kluczowy krok” w kierunku rozszerzenia ekosystemu IoT. Nie podano dalszych szczegółów, ale wykazy sugerują, że firma planuje wypuścić co najmniej dwa modele w rozmiarze 55 i 65 cali. Oppo nie powiedział, które regiony planuje jako pierwsze. [/FONT]
[FONT="]
SMART TV TO BRAKUJĄCY ELEMENT EKOSYSTEMU OPPO. ZDJĘCIE: FIRMA
[/FONT][FONT="] Nic dziwnego, że Oppo wchodzi w ten segment, ponieważ chiński rynek telewizorów Smart TV kwitnie. Oppo jest częścią BBK Group, która jest również właścicielem OnePlus, który wprowadził na rynek swój pierwszy Android TV przeznaczony na rynek globalny w 2019 roku .[/FONT][FONT="]
[/FONT]
[FONT="] Podobnie chińskie marki, takie jak TCL, Hisense i Xiaomi, sprzedają telewizory na rynkach międzynarodowych. Fala nowych marek telewizyjnych podważa status quo na rynku telewizyjnym zdominowanym przez firmy z Korei Południowej przez prawie dekadę - a wcześniej przez firmy japońskie.
[/FONT]
[FONT="] Źródło: Oppo przez NDTV,flatpanelshd[/FONT]