Kolejny gigant Chińśki atakuje rynek z telewizorami. Hisense chce wejść na "pudło" wkrótce.
Najnowszy raport na temat globalnego rynku sprzedaży telewizorów pokazuje że kolejna firma , czyli Hisense TV atakuje podium światowego udziału w rynku.
Hisense jest na czwartym miejscu w światowym rankingu sprzedaży telewizorów - według szacunków DisplaySearch. Chiński gigant osiągnął 6,4% udziału w rynku na całym świecie zdobywając ponad jeden punkt procentowy więcej niż (5,1%) w zeszłym roku.
Hisense w rzeczywistości w tej chwili jest prawie nieznaną nazwą poza Europą i Azją.
Amerykanie na przykład przyzwyczaili się do Vizio, Ale Hisense nie odpuszcza i chce zahaczyć trzecią pozycję poprzez sponsorowanie największych wydarzeń sportowych i ogromny pawilon na targach CES w Las Vegas.
Nie uda się szybko zawalczyć o dwa pierwsze miejsca na podium.
Tu na dobre zajmują je: LG Nr2 - ma udział 17% oraz Samsung który ma 29,6%.
dday
Najnowszy raport na temat globalnego rynku sprzedaży telewizorów pokazuje że kolejna firma , czyli Hisense TV atakuje podium światowego udziału w rynku.

Hisense jest na czwartym miejscu w światowym rankingu sprzedaży telewizorów - według szacunków DisplaySearch. Chiński gigant osiągnął 6,4% udziału w rynku na całym świecie zdobywając ponad jeden punkt procentowy więcej niż (5,1%) w zeszłym roku.
Hisense w rzeczywistości w tej chwili jest prawie nieznaną nazwą poza Europą i Azją.
Amerykanie na przykład przyzwyczaili się do Vizio, Ale Hisense nie odpuszcza i chce zahaczyć trzecią pozycję poprzez sponsorowanie największych wydarzeń sportowych i ogromny pawilon na targach CES w Las Vegas.
Nie uda się szybko zawalczyć o dwa pierwsze miejsca na podium.
Tu na dobre zajmują je: LG Nr2 - ma udział 17% oraz Samsung który ma 29,6%.
dday