Kino domowe do 3500zł

kaamilll

New member
Witam.
Tak jak w tytule planuję kupić zestaw kina domowego do 3,5 tys. zł.
Mam tv Philips 37PFL 6007, pokój ma wymiary 4.5x4m.
Będę je wykorzystywał do filmów i muzyki (60% muzyka i 40% filmy). Ogólnie w tym temacie jestem zielony. Przejrzałem kilka tematów na forum ale nie dopasowałem nic do siebie.
Proszę o jakieś porady, z góry dziękuję.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Ostatnie zakupy Pioneera trafiły do serwisu jeszcze jeszcze przed sprzedażą. A czas naprawy kilka miesięcy. Ja omijam na razie te produkty. Może w nowej serii będzie lepiej.
 

DarB

New member
Koledzy, czy próbował ktoś posłuchać mieszanki HK: AVR170 + np. HKTS16?
Wtedy zestaw wychodzi już za ok. 3300
Z głośnikami JBL Loft 5.1 wychodzi ok. 5000
Napewno nie jest to dobre porównanie jakości dźwięku, ale pytanie brzmi czy wspomniany zestaw będzie grał (70% film). Dodatkowo mam problem z miejscem na fronty i dlatego myślę o "małych" głośnikach.
Chyba, że ktoś poleci inne głośniczki. Na AVR170 już jestem praktycznie zdecydowany - kwestia "tylko" głośników :)
Pozdr
 

Pawel_Sz85

Klub HDTV.com.pl
VIP
Avr170 + Lofty 5.1 nie wychodzą 5000 tylko trochę ponad 4000zł. Lofty zagrają sporo lepiej od HKTS16. Plastiki Harmana są niezłe jak na plastiki, ale kolumny "drewniane" zagrają dużo lepiej i w kinie i w stereo.
 

DarB

New member
Masz rację odnośnie porównania plastiku do drewna :) Kiedyś, kiedyś przed (niestety) Philipsem miałem zestaw Yamahy i wiem o czym mówisz.
Ja mam jednak dwa problemy:
- brak przestrzeni na fronty (z tego też powodu m.in. parę lat temu kupiłem Philipsa)
- ograniczony budżet który musi się zamknąć w okolicy 3000zł (tzn. np. 3200 wchodzi w rachubę, ale 3800 - już nie).

p.s. zastanawia mnie ciekawostka, że rzadko się zdarza dopasowanie ampli z głośnikami tego samego producenta. Przecież do tego powinni dążyć specjaliści aby ich sprzęt działał najlepiej z ich głośnikami. O co tu chodzi?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora: