Kiki - WYJ3B4NE na klienta :)

Dekador

New member
Nie lubię takich wpisów bo też obsługuje klientów, ale to co się dzieje to są naprawdę jakieś żarty:

Zachęcony wpisami na forum, ze kiki to super wszystko sprzedaje, daje rabaty, konfiguruje, ogarnia temat to się skusiłem :)

Tylko, ze na tv czekam od 30 października, a od kierowcy, który dziś miał dostarczyć tv usłyszałem, ze na pewno go dziś nie będzie, ani raczej jutro też (bo zjechał z jakieś trasy czy coś - generalnie średnio mnie to interesuje) 😂😂

Powiem tak, mocny zawodnik - świetne podejście do klienta - w międzyczasie (doczytałem od użytkowników) że jest opcja 5 rat 0% - zapytałem przy okazji po paru dniach od zamówienia czy jest taka możliwość (o ile to nie problem - gotówkę miałem przygotowaną, ale zawsze lepiej rozłożyć w czasie) dostałem info, ze tak (pomijam fakt, ze nie przeszły mi te raty 😅) ale nie o tym - wiecie ile czekałem na głupi link do rat? Lekko ponad tydzień :) prosiłem się o nie dokładnie 6x ( jakby mi ktoś nie wierzył to mam całą konwersacje na forum + SMS + telefony 😅)

A jeszcze lepsze mam w zanadrzu XD kontaktowałem się 7 listopada kiedy będzie kierowca z telewizorem i co z tymi ratami - dostałem odpowiedź, że nie realizował dostawy bo raty nie przeszły XDDD(nawet nie dostałem linka do tych rat no kiuuuuuurwa 😂) - dziś był drugi termin dostawy, ale już pisałem wyżej, ze niestety też się nie udało.

Podsumowując - tv w mediaexpert 5999 i byłby na drugi dzień (bez super gratisów czyt. Kalibracja kikiego i pakiet ultra gratisów) u kikiego 5799 i czas oczekiwania nieskończoność.

Chyba źle trafiłem, może miał gorszy humor albo coś tam nie zagrało, od siebie bardzo nie polecam i życzę wszystkim miłego dnia. ( pracuje w obsłudze klienta - moim skromnym zdaniem takie coś jest grubo poniżej pasa - rozumiem, że są sytuacje losowe i coś może się czasami nie udać, ale czekać dokładnie 18 dni na telewizor i usłyszeć w dzień dostawy, no dziś też nie da rady - po prostu amatorka)

Aa i bym zapomniał - kontaktowałem się telefonicznie z kikim (chciałem zapytać kulturalnie co robimy dalej, już pomijam fakt, że specjalnie pozmieniałem grafik żeby móc dziś odebrać tv :) ) - odebrał i powiedział, ze zaraz oddzwoni - chyba nie muszę mówić, ze nie oddzwonił XD - sam oddzwonilem po półtora godziny - ponoć samochód się zepsuł i może będzie jutro może w środę - elegancko 😂

Nie zachęcam do dyskusji bo nie ma do czego - czyste fakty - wiele klientów pewnie zadowolonych - być może ja też bym był, ale trafiłem pewnie na jakiś felerny moment i nie ogarniają zamieszania w firmie - innego wytłumaczenia nie widzę, nie oczekuję żadnego przepraszam i tłumaczeń, wolę kupić w sieciówce i mieć święty spokój, szkoda, ze tak wyszło, ale co zrobić :) (30 październik - 18 listopad)
 
Do góry