Kamera do 1500 zł

cezar1972

New member
Witam!
Jestem zupełnie zielony w temacie kamer. Potrzebuję kamery do 1500 zł, która będzie służyć głównie do kręcenia dzieci w warunkach domowych. Czy w tym zakresie cenowym da się coś wybrać? Jak rozumiem decydujące znaczenie będzie miała jasność optyki. Z tego co czytałem Panasonic HDC-SD10 ma dosyć jasną optykę i można ją kupić za 1500 PLN. Może macie jeszcze jakieś opinie i sugestie?
 

Stilon

New member
Jak dla mnie w/w Panasonic polegnie przy słabym oświetleniu. Jasność optyki ma znaczenie-zgoda, ale to jeszcze nie wszystko. Proponowana przez Ciebie kamera ma matrycę o rozdz. 1,47mpix a to za mało do uzyskania rozdz. klatki HD (rozd. klatki Full HD to ok 2,02mpx). Także kamerka będzie programowo sobie dorabiała brakujące pixele. Poza tym wielkość przetwornika 1/6 cala również nie najlepiej wróży dla trudnych warunków oświetleniowych. Dołóż ze 200-300 stówki i poszukaj czegoś z większym przetwornikiem i z większą liczbą pixeli (oczywiście bez przesady).
W.g mnie ten Panas nada się na podwórko w dzień. No chyba, że zapewnisz od groma luxów w kręconym pomieszczeniu, to obraz może będzie względny. Jeżeli zależy Tobie na dobrym obrazie wewnątrz pomieszczeń, przeżyjesz elektroniczna stabilizację oraz nowatroski wygląd i dołożysz ze 300zł to proponuje Sanyo Xacti VPC-HD2000.




 
Ostatnia edycja:

cezar1972

New member
Dzięki za odpowiedź. Jak rozumiem w cenie do 1500 nic ciekawego się nie znajdzie? A dokładając te 300 zł to co może spełnić moje wymagania?
 

Stilon

New member
W cenie do 1500zł chyba nic nie spełni oczekiwań wewnątrz pomieszczenia przy słabym świetle. Sam kupiłem niedawno Canona HF200 i wewnątrz również szału nie ma a kosztował 2200. Co do propozycji to dopisałem do poprzedniego postu.
 
Ostatnia edycja:

Noldor

New member
Witam drodzy forumowicze!
Dołączam się do tematu, bo właśnie taka jest moja górna granica.