Witam,
Czy ktoś spotkał się z problemem trzeszczenia/charczenia przy konfiguracji: Spotify Connect -> Onkyo 646???
Nie wiem od czego to zależy, ale zauważyłem, że:
- przy korzystaniu z Apple Music i streamingu przez AirPlay dźwięk jest czysty, nic nie charczy
- przy streamingu ze Spotify przez Spotify Connect (niezależnie czy z telefonu, komputera, tabletu) mocno słychać charczenie w głośnikach frontowych
- gdy wybiorę w apce Spotify streaming przez AirPlay -> ten sam utwór, który charczał przez Spotify Connect, przez AirPlay gra czysto!
Moja konfiguracja to:
- Onkyo 646 z systemem 5.1: głośniki Koda, sub Koda SW-1000 V.2
- zrobiona kalibracja wg poradnika
Nie pomagają różne zmiany w konfiguracji: crossovery, wył. Phase Matchinbg Bass, wył. Music Optimizer, wył. AccuEQ, obniżenie dB w Equalizerze dla niskich lub średnich Hz.
Słychać to tak jakby przez Spotify Connect gdzieś było ustawione "Volume" na maksa...ale gdzie? Nie ma przecież żadnego software`owego equalizera w apce Spotify przy aktywnym Spotify Connect?
Wcześniej korzystałem z Apple Music i nie było żadnego problemu jednak chcę przejść na Spotify i korzystać z Connect (AirPlay niepotrzebnie żre baterię w telefonie, laptopie, tablecie jak szalony), ale to charczenie skutecznie mi to uniemożliwia :/
Testuję np. na utworze: MK 17 (Marc Kinchen) i gdy wchodzą basy na początku utworu:
- AirPlay gra czysto, daję pauzę, przełączam na Spotify Connect i charczy :/
Może ktoś sprawdzić u siebie?