Witam
Wyprawa po tv F6770 zakończona poszło szybko sprzedawca z którym byłem dogadany że ewentualnie na chwile zniknie abym mógł dobrać się do menu, niestety go nie było na zmianie był za to kierownik i sprzedawczyni. Po małym zamydleniu oczu że chciałbym sprawdzić tv pani odparła że jest to odpłatne 35zł odpowiedziałem że przecież Państwo jako jedyni otwierają karton i sprawdzają że wszystko ok, odparła spoko, pod nadzorem kierownika podłączyli tv pod kabel aby zobaczyć czy działa.
Czy mogę poprosić pilota oczywiście, proszę raz dwa trzy i jestem w menu serwisowym kątem oka zerkam na nich a oni nic i tutaj pojawia się szeroki uśmiech strzał w 10 matryca samsunga no to pakujemy pytam się ich czy wiedzą co sprawdzałem byli totalnie zieloni. No to pakujemy i do domu

)).
Jeszcze nie bawiłem się ustawieniami ale co do starszego samsunga lcd obraz super jedyne co mnie martwi to dziwny efekt: artefaktów, pikselozy jakby czasami fragmęty obrazu sie rozmazywały da się to wyregulować???