Jakie ustawienia dla LG C3

lork84

New member
Witam, również proszę o przesłanie ustawień dla LG77C31LA.
Oglądam w dzień i w nocy. Sygnał to dekoder Canal+ (tu mam największy problem z jakością obrazu) oraz HBO Max i Netflix w 4K.
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
lork84@o2.pl
 

robert0000

New member
witam jestem nowy na forum , a także nowym posiadaczem tv lg 55 c3 przyznam ze spodziewałem lepszej jakości po szperaniu po internecie wyskoczyło mi owe forum ale czy tylko na priw moza dostać ustawienia ,?
 

ewoky

New member
witam jestem nowy na forum , a także nowym posiadaczem tv lg 55 c3 przyznam ze spodziewałem lepszej jakości po szperaniu po internecie wyskoczyło mi owe forum ale czy tylko na priw moza dostać ustawienia ,?
Też jeszcze nie dostałem ustawień. Wczoraj pierwszy raz uruchomiłem TV i też szczęka mi nie opadła ;)
 

Alt0S

Member
Też jeszcze nie dostałem ustawień. Wczoraj pierwszy raz uruchomiłem TV i też szczęka mi nie opadła ;)
Byłem i jestem nadal posiadaczem plazmy Panasonic G30 50'. Plazma zawsze była dla mnie wzrorem, jeśli chodzi o obraz. Obecnie od 2 miesięcy posiadam również OLED LG C3 65' i moja szczęka opadła a obecnie nie mogę jej podnieść od momentu skalibrowania (kalibrowałem na podstawie pliku,który dostałem od Kiki'ego i pliku,który był umieszczony na tym forum). Może ktoś opisać,na czym polega u Was niezadowolenie z obrazu ? Dopiszę tylko,że po wyjęciu OLED'a z pudła odjąłem tylko kolory na +40 bo były przejaskrawione +60. Była u mnie ekipa z kalibrujTV i ... nie podjąłem się kalibracji profesjonalnej bo jak Pan powiedział "obraz idealny po mojej kalibracji". Zasugerował jedynie,że jeśli będę chciał,to moge ponownie wezwać ekipę do kalibracji. Moim zdaniem wszystko zależy jaki provider dostarcza kanały TV i z czego korzystamy (naziemna,satelita,czy cyfrówka). Ja korzystam z Vectry (podstawowe kanały,które są dostarczane cyfrowo - nie DVBT2) plus Canal+ Online. Obraz doskonały. Filmy Disney+,Netflix,HBO Max - tutaj również obraz doskonały. Jedynie Netia TV dla mnie to porażka i nie jest to spowodowane łączem i OLED'em (mam 1gb/s).
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Jeśli ktoś nie dostał - proszę przypomnieć się na PW.
Tak najłatwiej , żeby nie uciekło niechcący..
 
Do góry