Jakie kino domowe do 2000 zł?

MickeyF

New member
Witam,

Chcę zakupić zestaw kina domowego do 2000 zł. Powierzchnia pokoju to 25 m². Zestaw będzie głównie używany z dekoderem nc+ Mediabox+ do słuchania muzyki i radia internetowego, oglądania filmów oraz sportu. Rzadziej będę słuchał muzyki i oglądał filmy na płytach oraz pendrive. Posiadam telewizor Full HD. Proszę o pomoc, jestem zupełnym laikiem.

Pozdrawiam :D
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
Jamo s506 + Denon X1000 lub starszy 1713, Yamaha 475. Patrząc na Allegro wychodzi ok 2500zł - 2600zł, ale to są ceny do wynegocjowania. Napisz do Blackninja na PWi niech Ci wyceni. Można jeszcze zerknąć na amplituner Onkyo 515, ale cena już ciut wyzsza. Najnizszych serii bym nie brał ze względu na metraż i brak przeważnie automatycznej kalibracji.
 

MickeyF

New member
Rozumiem że w tym zestawie nie ma subwoofera. Aktualnie posiadam dość słaby zestaw Samsunga 5.1 i nie wiem jaki będzie efekt bez subwoofera.
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
Suba bys musiał dokupić później. Żeby wraz z subem się zmieścić w tej kwocie to by było praktycznie niemozliwe, bo sam sub to też wydatek 700-900zł ( taki w miarę).
 

masello

New member
No więc ponawiam pytanie, minęło parę miesięcy i zmieniły się ceny.
Zależy mi na drewnianych stojących kolumnach, amplitunerze, odtwarzaczu DVD/blue, port USB ważny.
Przede wszystkim będzie odtwarzane audio, czasami filmy.
proszę o pomoc max 2000pln.
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam