Jaki polecacie router?

ProSiaczek

New member
Jako,że jestem zielony w tym temacie, zwracam się do Was o pomoc w wyborze routera.

Będę chciał podłączyć N-kę, przy okacji LCD przez kabel a laptopa przez Wi-Fi.

Polecono mi D-Linka dir 600

Nie wiem czy to istotne, neta mam przez sieć osiedlową i laptop jest dodany po Macu, więc podobno router też musi mieć klonowanie MACa.

Co możecie polecić, czy zostać przy w/w modelu?
 

NET24

Klub HDTV.com.pl
VIP
Daj se luz z D-linkiem miałem w domu kilka i każdy się wieszał zwłaszcza jak używałem p2p. Wybierz router z oprogramowaniem dd-wrt (np. Linksys WRT300N) albo tomato (patrz allegro). A jak dużo kasy to polecam Fritz 7270
 

kwasior21

New member
Linksys wag54g2... smiga u mnie od kilku miesiecy, lap na wifi , wczesniej stajonarka na wifi... zadnych problemow, jedna konfiguracja i na tym zakonczylem z nim zabawe.... sam wznawia polaczenie itp... po prostu ideal jak dla mnie>polecam
 

NET24

Klub HDTV.com.pl
VIP
Oto lista routerów do których idzie wgrać soft dd-wrt
Supported Devices - DD-WRT Wiki
Tutaj koledzy dał przykład routera do którego idzie je wgrać: wrt54gl (200Mhz,16MB,4MB), Linksys wag54g2 (240Mhz,8MB,2MB) Ja polecam Linksys WRT300N 1.1 gdyż ma szybkie CPU 300Mhz dużo pamięci ram 32MB i flash 8MB no i technologia N. A Pentagram do ślimak przy nich (bez urazy @LUPO78 ). Ocena należy do ciebie ja tylko zasugerowałem. Pozdrawiam
 

vienna1980

Member
Bez reklam
Posiadałem już trzy rutery i ruter Linksys WRT 160 NL jest moim czwartym ruterem i mogę o nim napisać tylko jedno jest super i nie zawiesza się.
 

jędrzejj 1957

Active member
Bez reklam
Posiadałem Lynksys WRT54 jednak zdarzało się że potrafił ze trzy razy na tydzień zrobić ;zwiechę; (może był wadliwy?) i zakupiłem Zyxel NBG-419 i od około 6 m-cy mam spokój. Kablówka osiedlowa , Nka , Samsung -kabel , dwa Lapki WIFI , żadnych problemów.
 

pejotpe

New member
Bez reklam
Polecono mi D-Linka dir 600