Jaki amplituner do głośników KLIPSCH Synergy F3?

MisterK

New member
Witam wszystkich,

W związku z tym, iż jestem raczej laikiem w kwestiach audio, proszę o pomoc w doborze optymalnego amplitunera do kina domowego - 95% filmy, 5% koncerty i muzyka z CD.
Po przeczytaniu wielu wypowiedzi na forum, wertując aktualną prasę, przeglądając i czasami słuchając tego co mogę kupić w swoim mieście, wstępnie przymierzam się do kupna kompletu głośników Klipsch Synergy F3/C2/B2 + SUB12.

Zastanawiam się jednak nad doborem optymalnego do tych głośników amplitunera.
Nie chciałbym kupować sprzętu zbyt dobrego, ani za słabego jak na te głośniki.
Biorę pod uwagę najnowsze modele Onkyo, Denona oraz Harman Kardon.
Budżet jakim dysponuję to 2000-3000 zł.

Co sądzicie na ten temat? Co sami kupilibyście na moim miejscu?
 

krisder

New member
Bez reklam
Rozumiem że podana kwota dotyczy samego amplitunera. Jeżeli tak to polecam Onkyo 807 (około 3100pln) lub 707 (około 2800pln).
 

rafopl

New member
H/K 255 lub jakiś nowszy, ale 255 jest bardzo chwalony i w przystępnej cenie. H/K zajebiście gra z Klipschami.
 
Ostatnia edycja:

Mati22

New member
Kolego w tej cenie z przewaga na KD to tylko ONKYO model 707 -807 to jakies 3400ale tez fajny piecyk.
Tak jak kolega pisal wyzej H/K zagra super z tymi Klipsch mozesz nawet dostac za ta cene okolo3000zl H/K 355 a to juz :).
 

ziut

New member
u mnie F3 graly z denkiem avr 1908 i bylem zachwycony ale nie mam porownania z innymi ampli z tej lub wyzszej polki.
klipsche podlaczylem tez do onkyo tx-sv 444 i graly bardziej ostro, surowo i w sumie bardzo ciekawie. chwilami moze nawet lepiej niz avr1908. Wokale leonarda cohena albo marcina swietlickiego brzmialy jakby oni nie pili czystej wodki tylko najmocniejszy rosyjski bimber! i to codziennie!!!! :D Z denonem nie bylo juz tego efektu - brzmienie nie bylo takie ostre, raczej wygladzone, znacznie lagodniejsze
 

Kuman

New member
Imho