Jaką konsolę wybrać?

autorus

New member
Ponieważ nabyłem plazmę 42' to pomyślałem o jakiejs konsoli. Ale jestem zupełnie zielony w tym temacie. Słyszałem o x360 albo ps2.
Pozatym zastanawiam się czy taka konsola dobrze działa z plazmą? Bo z lcd to czytałem ze świetnie.

Autorus
 

drosophilia

Active member
Bez reklam
z plazmą konsola rowniez dziala swietnie, zapewne chodzilo ci o ps3, ktore bedzie mialo premiere 17 listopada. moja rada to ppczekaj do wiosny i sie przekonasz wowczas co lepsze xbox360 czy ps3. jesienia bedzie rowniez w sprzedazy konsola nintendo wii, wiec moze na nia sie skusisz.
 

ar2

Wsparcie
Członek Załogi
HD Squad
Zgadzam się, że należy poczekać, może nie tak długo jak sugeruje to przedmówca, ale na premierę nowego PS3 na pewno warto poczekać.

pozdrawiam
 

apollo32

New member
Bzury opowiadacie..Czekac ale na co?? Na nowe modele telewizorow bo beda lepsze, nowe modele samochodow bo beda lepsze, nowe nosniki bo pojemniejsze a czas ucieka...kupuj smialo ja bym polecal ci mimo wszystko strego xboxa jako ze gier jest cale mnóstwo i to nbaprawde bardzo dobrych, cena jest w tej chwili rewelacyjna no i masz Media Center. Xbox360 ma wciaz mało gier i jednak jest ponad dwa razy drozszy ale przyszlos ma swietną. Dodam ze zawsze mozesz sobie sprzedac konsole np na allegro i kupic inną , wiec naprawde nie widze sensu czekac chyba ze naprawde ledwo wiazesz koniec z koncem..:) pozdrawiam....
 

COLAGIO

New member
"Bez kitu"...

Jezeli kolezka "słyszał" ze istnieje takie cos jak konsola to bzdura jest aby jeszcze czekal na ps3 lub ładowal teraz kase w klocka360. Zielony jak trawa, a wy mu takie bajki opowiadacie.

Dobrze radzi poprzednik aby smialo nabywal albo xboxa albo ps2.... za 500 zł mozna wyrwac przerobiony jeden jak i drugi sprzet i gry za grosze.... a jesli z grami nie miał(eś) wczesniej do czynienia tym wieksza radocha na zabawie z plazma. Śmiało atakuj.

ps. Tylko nie w zadnym empiku czy innym "fachowym" sklepie u panów pod krawatem...
 

ar2