Jak sprawdzić rodzaj matrycy w TV SAMSUNG

pasazer

Member
Znalazłem na forum, że muszę wejść do menu serwisowego - ale jak wejśc jak mam tylko jeden "nowoczesny" pilot od Samsunga z kilkoma przyciskami i nie ma np. mute?

Model to UE 55MU6402U
Version No: 07
 

Kirek50

Moderator
Bez reklam
Trzeba zdobyć inny pilot od Samsunga, z pełną klawiaturą. Też mam "nowoczeny" pilot i do wejścia w menu serwisowe użyłem pilota od odtwarzacza blu-ray Samsunga.
 

Kirek50

Moderator
Bez reklam
menu serwisowe = utrata gwarancji ...... powodzenia później w razie awarii .... eh ludzie

A skąd taki dziwny pomysł? Nawet w sklepach odpalają menu serwisowe. Osobiście zażądałem tego w grudniu w Media Expert i sprzedawca bez problemu poszukał pilota Samsunga z pełną klawiaturą i mogłem dokładnie sprawdzić parametry egzemplarza, który chciałem kupić. W jednym z odbiorników sprzed ładnych kilku lat, modelu C650 włączyłem w menu serwisowym opcję nagrywania (normalnie niedostępną), gdy szedł do serwisu wyłączyłem i nie było żadnych problemów.
 

czarek46

Banned
Takie bajki to możesz pisać dzieciom ,,,,, nie namawiaj nikogo by robił tak jak ty ,,,, każdy NORMALNY serwis - serwisant widząc taki tv który był przestawiany w menu serwisowym a póżniej ktoś daje go na warsztat bo np. wyskoczyły jakieś pionowe paski na matrycy , bierze taki tv za łeb i wywala przez okno .... i mówi radz se pan teraz sam jak żeś grzebał ....
 

krzysboj

New member
Nie wiem co to ADS ale wiem że VA jak pociągnąć delikatnie paznokciem na białym tle to zostawia czarną smugę , na IPS tego niema.
 

brodacz

Active member
Bez reklam
Takie bajki to możesz pisać dzieciom ,,,,, nie namawiaj nikogo by robił tak jak ty ,,,, każdy NORMALNY serwis - serwisant widząc taki tv który był przestawiany w menu serwisowym a póżniej ktoś daje go na warsztat bo np. wyskoczyły jakieś pionowe paski na matrycy , bierze taki tv za łeb i wywala przez okno .... i mówi radz se pan teraz sam jak żeś grzebał ....

Ktoś ci za to płaci by tak bredzić? Z grzebania w menu serwisowym pół świata zwiedziłem. Nikt nigdy się nie czepiał. Oczywiście jak ktos coś pozmienia, że padnie systemem to oczywiste, że konsekwencje mogą być bolesne. Jednak samo sprawdzenie ustawień czy czasu eksploatacji nie niesie żadnych negatywnych skutków.
 

czarek46

Banned
Gdzie żeś tak robił ??? i z kim z ludzmi co sprzedają telewizory innym jako nowe nie ruszane ???? to jest kryminał człowieku ,,,, każde takie grzebanie w menu serwisowym powinno być karalne wywaleniem gościa z roboty . To że tobie tak robili na zawołanie to nie dziwne bo w takich Euro agd , media expert pracują imbecyle i mają w dupie że ktoś póżniej kupuje taki towar jako nowy ,,,, Jeden chłopak opisywał tu jak zaniósł tv do euro agd bo miał złe podświetlenie matrycy , to przyleciał gość i śrubokrętem chciał luzować śrubki na obudowie bo mówił ze za bardzo skręcona ,,,, może coś się pozmieniało teraz ? serwis np. Samsunga uznaje póżniej gwarancje ? jak widzi logi w tv ? Jak będę u siebie w media markt to zapytam o możliwość grzebania w menu serwisowym w tv ,,,, a później zapytam jak z gwarancją
 
Do góry