HK AVR370 + Apple TV 4k

kalin86

New member
Cześć,

zakupiłem ostatnio do kompletu Apple TV 4k no i jak po tytule postu domyślacie sie podłączyłem go do zestawu napędzanego HK AVR370 ale niestety coś nie pykło bo po podłączeniu przystawki do ampli i ustawieniu w ampli na HDMI obrazu w 4k sa jakies zakłocenia i obrazu brak czy to moze byc wina kabla HDMI? Czy raczej doszukiwać się innych przyczyn?

W chwili obecnej podłączyłem APPLE TV do TV a dźwięk pościłem po światełku do amplitunera...
i jeszcze jedno jak uzyskac to dolby atmos w filmach? bo apple tv go obsluguje ale AVR370 z tego co wiem nie- jestem laikiem w tych sprawach :D
 

werf

Active member
Bez reklam
Nie masz jakiegoś ustawienia video bez obróbki jako by pass,aby amplituner tylko przepuszczał sygnał ?Atmos nie zadziała potrzebujesz nowy AV.
 

werf

Active member
Bez reklam
Kurcze znowu ? ten jest już z przed wojny : ) Może dla odmiany włącz jakiś proces przetwarzania i sprawdź wtedy.
 

werf

Active member
Bez reklam
no niby trochę już u mnie gości a na co warto go wymienić? i czy ten atmos jest tego warty? :)

Dla mnie jest dla Ciebie nie wiem : ) Amplituner ostatnio bardzo popularny nie za drogi,dobrze grający,choć ułomny multimedialnie i lekko kapryśny to Onkyo Rz 830/840.
 

kalin86

New member
a jakie kable polecacie? jakiś link? takie dobre i rozsądne cenowo...

Druga sprawa jaki amplituner? i czy moje głosniki Paradigm monitory w ustawieniu 5.0 dadza rade z tym Atmosem?
 
Ostatnia edycja:

kalin86

New member
czy ktoś w temacie mógłby wypowiedzieć się pełnym zdaniem co i jak? bo zdawkowe odpowiedzi które "uchylają rąbka tajemnicy" doprowadza do tego ze ten temat będzie miał 300 stron a i to wątpię ze rozwiąże moje problemy:D
 

bl4ck

Active member
Bez reklam
Zielony gorzej niż trawa... najpierw poczytaj szczegółowo co to jest atmos, co to za format i czego wymaga a dopiero potem zadawaj pytania.

Efekt atmos wymaga min dwóch głośników zamontowany w suficie.