Hitachi, Panasonic i Pioneer połączyli wysiłki aby dostarczyć konsumentom opartych na faktach informacji o zaletach technologii plazmowej oraz o możliwościach rozszerzenia doświadczeń wizualnych. Równocześnie to przedsięwzięcie trzech firm ma na celu rozwianie rozpowszechnionych obecnie mitów na temat technologii plazmowej.
Poprzez dostarczenie faktów i odkrywanie zalet technologii plazmowej te trzy firmy mają nadzieję, że konsumenci będą mieli informacje i dane niezbędne do "zakupów z przekonaniem". Panasonic i Pioneer zamówiły badanie dotyczące postrzegania przez konsumentów telewizorów plazmowych i LCD.
Badanie przeprowadzone w Wielkiej Brytani, Francji i Niemczech polegało na bezpośrednim porównaniu gamy telewizorów plazmowych i LCD. Wyniki badania dostarczyły pierwszej rzetelnej analizy i oceny dwóch technologii dokonanej przez użytkowników końcowych.
Więcej na ten temat: http://plazma-lcd-fakty.pl/start.php
Poprzez dostarczenie faktów i odkrywanie zalet technologii plazmowej te trzy firmy mają nadzieję, że konsumenci będą mieli informacje i dane niezbędne do "zakupów z przekonaniem". Panasonic i Pioneer zamówiły badanie dotyczące postrzegania przez konsumentów telewizorów plazmowych i LCD.
Badanie przeprowadzone w Wielkiej Brytani, Francji i Niemczech polegało na bezpośrednim porównaniu gamy telewizorów plazmowych i LCD. Wyniki badania dostarczyły pierwszej rzetelnej analizy i oceny dwóch technologii dokonanej przez użytkowników końcowych.
Więcej na ten temat: http://plazma-lcd-fakty.pl/start.php