Hisense U8K, telewizor Mini LED QLED UHD 4K, 55''/65'' i 75'', opinie, test, recenzje, wszystko o serii .

Darekpop

Member
Tak jak pisałem kilka postów wcześniej, Hisense tak sobie sobie radzi z sygnałem SDR. U mnie też to jest, chociaż nie zawsze. Żeby było ciekawiej to u mnie po 4 dniach pokazały się dwa gorące piksele. 🤬
 

Merho6

New member
Ale u mnie pojawia się to na meczu w tvp Sport i na Netflix. Netflix to chyba HDR. Nie wiem czy to wada tv i zgłosić reklamację? Rozmawiałem ze sprzedawcą w. Media expert ale nie za bardzo umiał mi pomóc.
 

Merho6

New member
Oglądałem na Netflix serial tour de france. Może ujęcia były z wyścigu i nie były w HDR? Nie znam się. Kupiłem tv specjalnie do oglądania sportu i takie rzeczy.
 

Merho6

New member
Światłowód 400mb. Dla mnie to nie jest wytłumaczenie, że słabiej sobie radzi z SDR. Mój stary 20 letni Samsung nie miał takich problemów. Za te pieniądze żeby tv duplikował piłkarzy na boisku to nieporozumienie. Rzadko się to dzieje ale jednak na tyle często, że irytuje. Może to kwestia wyłączenia jakiejś funkcji 🤔
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
W SDR lepiej radzą sobie inne modele.
Trzeba dopytać przed zakupem , podając najważniejsze potrzeby.
 

Ami77

New member
Jak Panowie nadal z modelem 65U8KQ, bo widzę, że coraz większe promocje na ten model i właśnie zastanawiam się, czy to nie jest spowodowane tym, co koledzy przedstawiają, że jest jakaś wada :)
 

jaw73

New member
Z ciekawości - w jakich przypadkach tak się dzieje? jakieś specyficzne warunki muszą zaistnieć, żeby doszło do wyłączenia?
W przypadku mojego 65UXKQ - jak na razie nic takiego nie miało miejsca. Pewnie 'dziwaczności' w VIDAA zauważyłem, ale jak na razie nic istotnego i dyskwalifikującego TV. W poprzednim 65PUS8102/12 - AndroidTV też miał swoje dziwactwa, ale bardzo sporadycznie się zdarzały i konieczne było wyjmowania wtyczki zasilania.
Ciekawi mnie w Hisense 65U8KQ czy to kwestia softu, elektroniki, a może lutowania/montażu...
Okazuje się, że nie jestem jedynym posiadaczem 65U8KQ i problemu wygaszania podświetlenia. Inni użytkownicy podejrzewają źle działająca opcję "Clear Motion".


Telewizor po roku od wymiany na drugi i znowu wyłącza się coraz częściej. Oczywiście serwis Hisense w Polsce odsyła do sklepu, bo ponoć "nie ma części". Jeśli to wina wadliwego firmware, to jestem ciekaw jak skontaktować się z globalnym serwisem Hisense, żeby zapytać kiedy powstanie i czy powstanie nowy firmware, który usunie tę wadę.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Do góry