Wybaczcie to, że nie odpisywałem. Zmieniałem internet no i usługodawca sobie bardzo przeciągnął sprawę... Można uznać, że wszystko już załatwione, gdyż jedna osoba z tego forum podesłała mi instrukcje w formacie PDF, ale męczy mnie jedno...
Jak taka firma jak panasonic, może swoim klientom odpisywać w mailu że TO NIE ICH SPRAWA ze nie dostalem polskiej instrukcji(rozumiem sprzedawca mógł zapodziać no ale jednak wiadomo gdzie sie w 1 chwili się człowiek kieruje po pomoc...)
i że najlepiej poszukać POLSKIEJ instrukcji na ang. stronie producenta - no comment
na końcu stwierdzili ze nie maja instrukcji PL w PDFie do tej kamery, a szkoda bo do innych modeli mają... na następego maila juz mi nie odpisali...
Cóż chyba winić można tylko pracownika który obecnie tam siedział i odpisywał mi na maila...gdyby to byla moja firma to wyrzuciłbym go bez dwóch zdań...
Ps. Kamera spisała się idealnie na wakacje, z przyczyn czysto finansowych musze ją sprzedać...i jednak to prawda że zadowoli przeciętnego użytkownika. W wolnej chwili założę osobny temat o sprzedaży tej kamery(jeśli można
) chyba że w tym temacie będzie jakieś zainteresowanie.
Pozdrawiam serdecznie