Harman/Kardon AVR161S a HDMI ARC ?

aro600

New member
Na pierwszy problem nie pomogę u mnie na TV Samsunga chodzi bez problemu, nie licząc 2 problemu zawieszania się mam dokładnie tak samo mysle ze jest to wada Harmana kiedyś szukałem o tym w sieci i znalazłem sporo opini które to potwierdzają u mnie pomaga tylko wyłączenie z prądu! Dodatkowo zawieszeniu czasem towarzyszy nieprzyjemne jakby syknięcie w kolumnach. Po zawieszeniu jest coś ampli zrywa połączenie z tv i tv go już nie widzi w menu wybór głośników opcja odbiornik jeat niedostępna jakby nie był podłączony. Potwierdzam jest to irytujace czasem działa ok 2 tygodnie czasem zawiesi się dwa razy w dzień :evil:
 

aro600

New member
Ja mam ampli AVR-161 bez ,,S,, poprzednika, a software to V002.20

Ty masz jakąś inną wersję tylko ciekawe czy do mojego HK od 161S by działała dobrze z tego co pamiętam to różnice między AVR-161, a AVR-161S są 2 u mnie nie ma wsparcia dla 4k i spotify.
 
Ostatnia edycja:

tomjakpl

New member
Jedyne co udało mi się znaleźć na stronie Harmana to jakieś firmaware'y do amerykańskich urządzeń z komentarzem, żeby nie instalować na europejskich. A Ty widziałeś gdzieś soft do naszych?
 

aro600

New member
Ja aktualizowałem soft ze 3 lata temu jak przeczytałem ze to może pomoc na to zawieszanie właśnie, ale niestety nie pomogło teraz na stronie Harmana nawet nie ma wsparcia dla mojego modelu jak wpisze AVR-161 to jest tylko twój model AVR-161S. Niestety nie pamietam z jakiej strony wtedy pobierałem soft.
 

tomjakpl

New member
No ale właśnie u mnie nie śmiga ;) Albo śmiga z przerwami.
Po świętach zaopatrzę się w nowy kabel, może spróbuję przywrócić ustawienia fabryczne (jeśli jest taka funkcja w HK) i zobaczymy.
 

compi

Member
Czytam i jakbym widział problemy u siebie. Pierwszy był avr 151 i tv 55" Sony, teraz mam avr 161 i 60" Sony. Problemy te same przy hdmi arc! Zrywanie dźwięku podczas oglądania naziemnej lub choćby Netflixa. Zagadka nierozwiązana widzę.
 
Do góry