Harman/Kardon AVR161S a HDMI ARC ?

aro600

New member
Na pierwszy problem nie pomogę u mnie na TV Samsunga chodzi bez problemu, nie licząc 2 problemu zawieszania się mam dokładnie tak samo mysle ze jest to wada Harmana kiedyś szukałem o tym w sieci i znalazłem sporo opini które to potwierdzają u mnie pomaga tylko wyłączenie z prądu! Dodatkowo zawieszeniu czasem towarzyszy nieprzyjemne jakby syknięcie w kolumnach. Po zawieszeniu jest coś ampli zrywa połączenie z tv i tv go już nie widzi w menu wybór głośników opcja odbiornik jeat niedostępna jakby nie był podłączony. Potwierdzam jest to irytujace czasem działa ok 2 tygodnie czasem zawiesi się dwa razy w dzień :evil:
 

aro600

New member
Ja mam ampli AVR-161 bez ,,S,, poprzednika, a software to V002.20

Ty masz jakąś inną wersję tylko ciekawe czy do mojego HK od 161S by działała dobrze z tego co pamiętam to różnice między AVR-161, a AVR-161S są 2 u mnie nie ma wsparcia dla 4k i spotify.
 
Ostatnia edycja:

tomjakpl

New member
Jedyne co udało mi się znaleźć na stronie Harmana to jakieś firmaware'y do amerykańskich urządzeń z komentarzem, żeby nie instalować na europejskich. A Ty widziałeś gdzieś soft do naszych?
 

aro600

New member
Ja aktualizowałem soft ze 3 lata temu jak przeczytałem ze to może pomoc na to zawieszanie właśnie, ale niestety nie pomogło teraz na stronie Harmana nawet nie ma wsparcia dla mojego modelu jak wpisze AVR-161 to jest tylko twój model AVR-161S. Niestety nie pamietam z jakiej strony wtedy pobierałem soft.
 

tomjakpl

New member
No ale właśnie u mnie nie śmiga ;) Albo śmiga z przerwami.
Po świętach zaopatrzę się w nowy kabel, może spróbuję przywrócić ustawienia fabryczne (jeśli jest taka funkcja w HK) i zobaczymy.
 

compi

Member
Czytam i jakbym widział problemy u siebie. Pierwszy był avr 151 i tv 55" Sony, teraz mam avr 161 i 60" Sony. Problemy te same przy hdmi arc! Zrywanie dźwięku podczas oglądania naziemnej lub choćby Netflixa. Zagadka nierozwiązana widzę.
 

osy4

New member
Z wlasnego doświadczenia też mam taką ciuciu babkę z H/K i u mnie, TV Sharp (android tv). H/K to BDS580 a TV Sharp 55FN2EA.
Telewizor jest w obecnej technologii z tego roku a H/K ma już koło 10lat. H/K ma super dzwięk i dlatego nie chciałem go zmieniać. Jest w konfiguracji 5.1, ale niestety gryzie się z Sharpem. Dla H/K nie ma już dostępnych aktualizacji.
Przy połączeniu obu jednostek kablem z certyfikatem HDMI 2.1 (eARC-ARC), muszę włączać i wyłączać w ampli funkcję TV ARC, aby mieć głos z TV. Niestety za każdym wyłączeniu jednej albo drugiej jednostki muszę całą procedurę powtarzać bo traci ustawienia. Po sparowaniu jednostek dochodzi jeszcze problem, obsługi jednym pilotem od TV, bo pilot funkcjonalność głośności ampli ma i sygnalizuje to na ekranie ale reakcji w zmianie głośności nie ma więc muszę używać dwóch pilotów. Żeby było ciekawie ten model telewizora chwali się wyśmienitym nagłośnieniem wbudowanym w tv właśnie od H/K :)
Mam też inny tandem, ampli Denon AVR-X2300W i tv Sony Barvia 7 XR70. Tu współpraca jest wzorowa. Przy połączeniu portami HDMI 2.1 eARC-ARC wszystko super się komunikuje i obsługę całości wykonuje pilotem od TV. TV nawet rozpoznaje sprzęt po modelu i się z nim paruje oraz go konfiguruje po tv (DTS, Dolby Atmos)
Myślę że wasze i moje problemy są po stronie H/K. Tu chyba jest problem ale kontakt z supportem H/K jest bez celowy bo chyba go nie ma. Mi na żadnego maila nie odpowiedzieli.
 
Do góry