Gwarancyjna wymiana Sony KDL-46W905A

Przemoo18

New member
"Szanowny Panie,

dziękuję za kontakt z Sony.

Uprzejmie informuję, że żaden telewizor, nie tylko Sony, nie jest hermetyczny.
W celu naprawy proszę kontaktować się z poniższym serwisem:
Centrum Serwisowe MIK
ul. Chrobrego 22
26-600
Radom
TEL: 48 3622720, 48 3633166,
Pon-Pią 9.00-17.00
Sob nieczynne
recepcja@mik.radom.pl
Serwis po dokonaniu oględzin wyda ostateczną decyzje co do naprawy czy może ona się odbyć w ramach gwarancji, czy też nie.
Zawiadamian ponadto, że tego typu usterki nie są objęte gwarancją producenta/ "


Olewam Ich juz
 

accu

New member
Bez reklam
Witam uprzejmie,

Pomimo wszystko można spróbować .

Obsługiwać będzie najbliższy serwis Twojego miejsca zamieszkania , związany umową z serwisem MIK w Radomiu .

Może akurat trafisz na serwis , który potraktuje sprawę życzliwie .
Oby tylko nie przyjechał kierowca z serwisu lokalnego , aby zabrać telewizor , tylko serwisant ,
który obejrzy usterkę i podejmie decyzję , jak usunąć zaistniałą usterkę .

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

sul76

New member
"Szanowny Panie,

dziękuję za kontakt z Sony.

Uprzejmie informuję, że żaden telewizor, nie tylko Sony, nie jest hermetyczny.

Serwis po dokonaniu oględzin wyda ostateczną decyzje co do naprawy czy może ona się odbyć w ramach gwarancji, czy też nie.
Zawiadamian ponadto, że tego typu usterki nie są objęte gwarancją producenta/ "


Olewam Ich juz
Witam,
niektórzy producenci podawali ilość możliwych badpikseli, powyżej której matryca nadawała się do wymiany.
Sony twierdzi, że tv nie jest hermetyczny, mimo że w innych modelach nie ma w środku robactwa.
Dla nie jest to produkt niezgodny z umową i z zapewnieniami sprzedawcy/producenta - tv jest sprzętem do oglądania telewizji, filmów, obrazów itd. , a nie robactwa na matrycy.
Niektórzy są obrzydliwi i nie lubią takich widoków, a tv nie jest stworzony do kolekcjonowania robaków na matrycy.
Ile w takim razie robaków w polu widzenia/na wyświetlaczu dopuszcza sony?
Komedia - ja bym tak łatwo nie odpuszczał.
Pzdr
Jacek
 
D

Deleted member 121090

Guest
Przemoo18
Jeśli Sony nie ma w Twojej karcie gwarancyjnej konkretnego paragrafu wyłączającego świadczenia gwarancyjne w razie zabrudzeń wewnętrznych matrycy, to mają obowiązek zająć się Twoim TV.
Zażądaj od nich wskazania konkretnego zapisu z Twojej karty gwarancyjnej.
Nawet jeśli taki zapis by mieli tak jak niby Samsung ma( a to też jest dyskusyjne) to zobacz jak Samsung zmienił zdanie po nagłośnieniu sprawy na forach i w mediach.
Jak Sony nie ustąpi to napisz do Komputer Świata do ich działu Interwencja.
Zajęli się Samsungiem to i pewnie Sony też ich zainteresuje.
Tu masz temat gdzie się to działo.

http://www.hdtv.com.pl/forum/samsung/116935-gwarancja-samsunga-uwaga.html
a tu masz link do gazety:

•• Samsung H6700 - problemy z serwisem - Interwencje Komputer Świata
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Przemoo18

New member
Dzięki Panowie za porady.

Miałem odpuścić bo nie mam czasu na przepychanki z nimi a wada praktycznie mi nie przeszkadza ale postanowilem z nimi jednak powalczyc i nie odpuszcze im. Tak dla zasady bo uwazam ze nie maja racji. Dam znac jak sprawa sie potoczy
 
D

Deleted member 121090

Guest
Dzięki Panowie za porady.

Miałem odpuścić bo nie mam czasu na przepychanki z nimi a wada praktycznie mi nie przeszkadza ale postanowilem z nimi jednak powalczyc i nie odpuszcze im. Tak dla zasady bo uwazam ze nie maja racji. Dam znac jak sprawa sie potoczy
Walcz. Nie odpuszczaj. Oni właśnie na to liczą.
Jakbyś miał ochotę zainteresować sprawą Komputer Świat to daj znać.
Możemy dołożyć jeszcze trochę innych ,, ciekawostek'' o podejściu Sony do gwarancji w Polsce.
 

Pakolo

Active member
Bez reklam
Myślałem, że tylko Samsung ma klienta w d....e, a tu Sony jeszcze lepsze atrakcje zapodaje:D
 
D

Deleted member 121090

Guest
I to dużo lepsze.
Są o gwarancji Sony tematy na forum poczytaj. Warto.
Pasjonująca lektura.
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Czy telewizory LG to też tak duże ryzyko gwarancyjno-serwisowe? Sony już sobie odpuszczam, Samsung pod dużym znakiem zapytania...
Strach kupić cokolwiek
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
"Szanowny Panie,

dziękuję za kontakt z Sony.

Uprzejmie informuję, że żaden telewizor, nie tylko Sony, nie jest hermetyczny.
W celu naprawy proszę kontaktować się z poniższym serwisem:
Centrum Serwisowe MIK
ul. Chrobrego 22
26-600
Radom
TEL: 48 3622720, 48 3633166,
Pon-Pią 9.00-17.00
Sob nieczynne
recepcja@mik.radom.pl
Serwis po dokonaniu oględzin wyda ostateczną decyzje co do naprawy czy może ona się odbyć w ramach gwarancji, czy też nie.
Zawiadamian ponadto, że tego typu usterki nie są objęte gwarancją producenta/ "


Olewam Ich juz

Kolego zadzwoń do serwisu w Warszawie i spytaj się czy ze względu na Twoje zamieszkanie możesz u nich ten tv dać do naprawy celem zweryfikowania czy da się to zrobić w ramach gwarancji czy też nie.. Radom Ci Kolego nie pomoże ... to jest serwis również dla Philipsa, Lg i wielu innych moloch - poczytaj sobie w necie i na tym forum... Chyba że miejsce Twojego zamieszkania podlega pod Radom, ale jak mieszkasz blisko Wawy to staraj się o serwis z Wawy .. choć to i tak decydujące zdanie ma Centrala ale serwis też jest istotny bo to oni również interpretują to co widzą..

I staraj się od nich żeby podali Ci konkretny zapis w Twoje gwarancji o tym że zabrudzenia za matrycą nie podlegają gwarancji... wg mnie nie znajdą takiego zapisu :) Taki zapis ma samsung.. a nawet na infolinii był komunikat kiedyś o tym mówiący - nie wiem jak teraz jest ale tak było.. Sony nie ma takiego zapisu.. chyba że coś zmienili.. ewentualnie na tej drugiej gwarancji coś jest, która jest na ich stronie.. lub też jest zapis o czyszczeniu, że to nie podlega gwarancji.. to muszę i u siebie sprawdzić ..bo ja sprawdzałem czy jest zapis o zabrudzeniach itp.. bo jeśli coś takiego jest to bez względu jaki to serwis to u Ciebie czy kiedyś u mnie coś takiego się stanie to po ptokach.. jeśli będzie zapis o czyszczeniu że to nie podlega gwarancji..
 
Ostatnia edycja:

Przemoo18

New member
Walcze z nimi nadal. Po napisaniu kilka zdań szczerości i lekkim postraszeniu na temat zepsucia wizerunku ich firmy otrzymalem odpowiedz.


"Szanowny Panie,

dziękuję za kontakt z firmą Sony.

W nawiązaniu do korespondencji pragnę Pana poinformować, iż kieruję sprawę do działu reklamacji.

Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź.

W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o informację zwrotną mailem lub telefon pod podanymi poniżej danymi kontaktowymi"
 

Przemoo18

New member
Co sądzicie o takiej argumentacji


Szanowny Panie,

dziękuję za odpowiedź. W nawiązaniu do korespondencji informuję, że panele LCD w telewizorach jakiejkolwiek marki nigdy nie są w pełni hermetyczne, a zachowanie owadów wykracza poza odpowiedzialość producenta produktu.

W odniesieniu do warunków gwarancji Sony "Niniejsza gwarancja nie obejmuje: a) okresowych przeglądów technicznych;" w zakres których wchodzi np. czyszczenie produktu (np. jego powierzchni lub matrycy).

Niemniej jednak autoryzowane centrum Sony będzie mogło wydać decyzyjną opinię w tej sprawie i stwierdzić czy zgłoszony przez Pana problem z matrycą kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej, czy też nie. Ponownie więc zalecam kontakt z naszym serwisem w tym celu.

Z poważaniem
 
D

Deleted member 121090

Guest
Czyli robią to samo co Samsung.
Pod czyszczenie produktu podciągają nieszczelną matrycę, do której może się dostać kurz czy jakieś owady.
Samsung w ogniu naszej krytyki na forach się ugiął i zmienił swoje stanowisko, Sony trwa jak widzę odwrócone do klienta tyłem.
Pisz do Komputer Świata do działu Interwencje.
Podawałem już tutaj link. Samsungiem się zajęli i obiecali monitorowanie rozwoju sytuacji. Pewnie ich postawa Sony też zainteresuje. Możemy stworzyć wspólne pismo i dodać jeszcze parę ciekawostek związanych z realizacją gwarancji przez Sony.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Co sądzicie o takiej argumentacji


Szanowny Panie,

dziękuję za odpowiedź. W nawiązaniu do korespondencji informuję, że panele LCD w telewizorach jakiejkolwiek marki nigdy nie są w pełni hermetyczne, a zachowanie owadów wykracza poza odpowiedzialość producenta produktu.

W odniesieniu do warunków gwarancji Sony "Niniejsza gwarancja nie obejmuje: a) okresowych przeglądów technicznych;" w zakres których wchodzi np. czyszczenie produktu (np. jego powierzchni lub matrycy).

Niemniej jednak autoryzowane centrum Sony będzie mogło wydać decyzyjną opinię w tej sprawie i stwierdzić czy zgłoszony przez Pana problem z matrycą kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej, czy też nie. Ponownie więc zalecam kontakt z naszym serwisem w tym celu.

Z poważaniem

Przemo mój brat sprawdził dokładnie zapisy i tak w starej 5 letniej gwarancji był zapis o tym że gwarancja nie obejmuje "okresowych konserwacji produktu, oraz innych czynności wymienionych w instrukcji obsługi....." tylko jest to wkomponowane w dłuższy punkt ... w nowej 5 letniej gwaran. jest jako jeden punkt który brzmi że gwarancja nie obejmuje okresowej konserwacji...

Powiem Ci szczerze, że ja co innego miałem na myśli niż oni - dla mnie to wyglądało w ten sposób że jeśli coś kupię od nich i ja sam będę chciał coś wyczyścić/ przeczyścić itp to wtedy ja płacę samemu nawet jeśli jest to na gwarancji... a nie jeśli jakiś kurz itp. wejdzie za matrycę czy owad.. dlatego wtedy pisałem że ja nie kojarzę zapisu takiego i żeby oni Ci wskazali taki zapis.. myślałem że to powinien być konkretny zapis mówiący o czymś takim,,

Np mam od nich dwie kamery jedna to już dziadek ale druga jest stosunkowa nowa i daje do serwisu żeby ją raz w roku przeczyścili tak jak i aparat to wiadomo że ja płacę pomimo że kamera była na gwarancji, ale to ja sam chcę żeby to zrobili... ale nie jeśli wchodzi za matrycę owad i jest to traktowane jako konserwacja, którą ja zlecam..

Wychodzi na to że Samsung i Sony każde czyszczenie traktują jako konserwacje danego produktu, która nie podlega gwarancji - bez względu czy to jest "tylko" jakieś zabrudzanie czy tak jak u Ciebie wpadnie owad.

Jak wrócę do domu to z ciekawości zadzwonię do serwisu Panasa i Lg zobaczę jak to u nich jest..ale być może wszyscy jednakowo do tego podchodzą bo obawiają się że to może zdarzyć się w każdym tv..
 
Ostatnia edycja:

Rafal7

Banned
Jak mogą to traktować jako konserwację jak sprzedają bubel
To ma być tak złożone aby nic nie właziło.
Amen.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Wiesz to nawet nie o to chodzi... niech ten brut wejdzie raz na jakiś czas jak ktoś ma pecha... na razie z tego forum to było to w jednym modelu samsunga i w jednym modelu Sony plus to co kiedyś w innym wątku pisałem że w sklepie widziałem w Philipsie i kiedyś coś czytałem o Lg że w jakimś modelu też było zabrudzenie... chodzi o to że jeśli coś takiego się stanie to ma być to zrobione na gwarancji koniec kropka - żadnej łaski nie robią... a pisząc w gwarancji taki zapis plus to jak Oni to interpretują to pod konserwację można wszystko włożyć w Samsungu czy w Sony bo to słowo to jest tak szerokie i długie jak Wisła.. Dlatego ja tak jak w innym wątku Ci pisałem będę kupował taki tv żeby jak najmniej stracić w razie czego.. choć w moim wypadku jest to deko ciężkie bo potrzebuje 3d ale za rok, dwa, trzy 3d może powrócić do łask i w większości modelach będzie od nowa wstawiane.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Wiesz Kapusta ja wychodzę że wszystko ma prawo się popsuć ale chodzi o to żeby ludzie byli potem odpowiednio traktowani, a nie jak dzisiaj jest.. kupujesz tv i trafisz źle z podświetleniem to co serwis mówi bez względu na firmę... wada konstrukcyjna lcd co nie podlega gwarancji koniec kropka - pozamiatane.. jeden przypadek na tym forum i jakimś cudem to Sony zrobiło jednemu użytkownikowi z tego forum wymienili na nowy egz.... może mieli przypływ miłości - generalnie nie znam drugiego takiego przypadku żeby komuś z tego powodu wymienili tv.. jak masz pecha i trafisz na taki tv to jesteś z tym tv na dobre i złe.. to jest normalne ??? Jeśli to jest wada lcd to niech wrócą do kineskopu :) Jeśli kupując oled nie mogę grać co dzień powiedzmy przez 4-5 godzin lub oglądać programów typu tvn 24 to dlaczego ktoś to sprzedaje ?? Skoro produkt nie jest do końca na 100% sprawny do użytkowania .. ja pewnych rzeczy nie kumam ale każdy ma swój rozum i to kupuje co uważa za słuszne tylko potem trzeba mieć pretensje również do siebie wiedząc o różnych wpisach w necie od użytkowników takich czy innych tv.
 

Rafal7

Banned
Napewno pamiętasz jak wyglądały kineskopowe pod obudowa po paru latach użytkowania, tyle w nich było kurzu i pajęczyn że nie było widać jak ten tv jest zbudowany, w dzisiejszych czasach tak się nie da bo kurz jest szybszy od czasu :)
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Ja powiedziałbym raczej odwrotnie;
kiedyś kurzu było tyle, że nie widać było bebechów i działało.
Dziś to nie kurz jest szybszy, a celowe wady konstrukcyjne. Dziś kurz nawet nie zdąży się dostać do środka, bo tv wcześniej się zepsuje :D
 
Do góry