Gwarancje i inne szmugle

czarny2807

Well-known member
Bez reklam
Śmieszny wątek dystrybutora w celu ściągnięcia klienta. To samo można napisać o wielu różnych dystrybutorach. Wiedza na małym poziomie i wiele, wiele spraw wymagających poprawy.
 

Gallus

New member
Właśnie miałem kupić amp av (konkretnie Marantz nr1602) w sklepie za Odrą i przypadkowo znalazłem ten wątek. I co ja ma teraz zrobić? Oficjalny przedstawiciel na Polskę 'oficjalnie' informuje, że NR1602 pojawi się w sprzedaży dopiero 1 października 2011r, kiedy sklepy w Niemczech mają go na stanie (wysyłka kurierem w 24h) i to po miarę przystępnej cenie... Brak instrukcji w j. polskim mnie nie przeraża (mam nadzieję , że oprócz niemieckiej będzie też angielska), ale brak gwarancji? Jeśli sprzęt mi padnie to zostaję "na lodzie" ? Ktoś z Was kupował jakiś sprzęt wysyłkowo w Niemczech?
 

Prokop

New member
Bez reklam
ale brak gwarancji? Jeśli sprzęt mi padnie to zostaję "na lodzie" ? Ktoś z Was kupował jakiś sprzęt wysyłkowo w Niemczech?
Na jakim lodzie, odsyłasz sprzęt do sklepu w którym kupiłeś i tak samo albo i lepiej za granicą go robią. No sory jeśli u polskiego dystrybutora mam zapłacić za sprzęt np 1500zł więcej to wolę kupić za granicą. Wysyłka na naprawę gwarancyjną za granicę nie jest też tak bardzo droga, a możliwe, że całkowicie darmowa jeśli faktycznie sprzęt jest zepsuty z winy producenta.
 

czarny2807

Well-known member
Bez reklam
Co tu rozwijać. Nawet specyfikacji sprzętu na stronie nie mają poprawnej. A serwis? Na najprostsze pytanie dostałem odpowiedź, że musiałbym im na kilka dni podrzucić sprzęt.
 
Do góry