Sytuacja wygląda takojechałem dzisiaj rozejrzeć się za nowym sprzętem do MM gdzie kupiłem Denona i mam tam paru znajomych.Wyjaśniłem problem,zebrała się ''grupka'' i zgodnie stwierdzono że pomimo ukończenia rocznej gwarancji producenta przysługuje mi 2 letnia gwarancja sklepu wedle prawa unijnego.Zszedłem na dół do biura obsługi klienta przedstawiłem ''temat'' i usłyszałem zdecydowaną odmowę.Właśnie sprawdziłem w necie i okazuje się że jest takie prawo, trzeba posiadać dowód zakupu i sklep musi to uwzględnić,więc pytanie co zrobić w razie ponownej odmowy przez sklep?Biorąc pod uwagę datę zakupu okres mija 09.11.2010.Właśnie otrzymałem potwierdzenie od znajomego z sieci EURO,że sklep to musi uwzględnić i jest to obowiązek!!!!!! Może się to przydać komuś na przyszłość.
Ostatnia edycja: