Jeżeli się nie dostosowuja do praw które ustala ustawa to w takim razie łamią prawo i tyle.
Kogo to obchodzi ze to jest dla nich za mało czasu.
Widzisz jakie Ty masz szczęście ze swoim tv - jak na razie nic CI się nie dzieje..
Jeżeli się nie dostosowuja do praw które ustala ustawa to w takim razie łamią prawo i tyle.
Kogo to obchodzi ze to jest dla nich za mało czasu.
men203Dziękuję Panowie za wszystkie sugestie i zainteresowanie tematem. Wszystko o czym wspominaliście uwzględniłem w piśmie do nich. Dam znać jak będzie wyglądała dalsza przepychanka ze sklepem.
Jeszcze mają trochę czasu. Zapewne obudzą się w 14 dniu tak jak teraz to zrobilimen203
Tydzień minął. Jeszcze się nie odezwali?
UDAŁO SIE!!!
"dziękuje za kontakt oraz przepraszam za tak długi okres oczekiwania na odpowiedz. Zgodnie z decyzją spółki al.to z dnia 04 kwietnia 2017r. reklamowany telewizor przekazany został do autoryzowanego serwisu Producenta celem dodatkowej weryfikacji. W związku z potwierdzeniem usterki przez ww. serwis, informuje o zmianie decyzji w przedmiotowej sprawie, tym samym proponujemy wymianę urządzenia na nowe, dowolnie wybrane z oferty sprzedawcy (również z możliwością dopłaty) lub alternatywnie zwrot gotówki. Uzasadnienie: Zgłoszenie tytułem rękojmi zostało uznane za zasadne. Reklamacja została przekazana do działu handlowego który skontaktuje się z Państwem celem zwrotu środków lub sprzedaży dowolnego towaru dostępnego w ofercie al.to"
Jeszcze raz dziękuje Panowie za podpowiedzi![]()