Gwarancja Samsung

gadzet212

New member
Witam,
Od 3 miesiecy jestem uzytkownikiem telewizora UE40H6400, od okolo miesiaca są zauważalne ciemniejsze plamy podswietlania. Poczytalem na forum i chcialem ten problem spowodowany kurzem zwrocic sie na gwarancje. Jednak wczoraj dziecko rzuciło kablem w matryce i powstala plamka z paru bad pixeli.
Pytanie:
Czy telewizor nadal nadaje sie na podstawie ciemniejszych plam na gwarancje? Czy jestem w stanie wytlumaczyc im ze kurz dostał sie juz tam wczesniej?


Wysłane z mojego Luna przy użyciu Tapatalka
 

RHJG

New member
Bez reklam
Witam nie pochwalam kombinowania,czy kłamstw ale zadzwoń do serwisu,nic nie mów o dziecku,nic nie wiesz panie kurz,i jeszcze to coś udać "głupa" Powinni wymienić matrycę moim zdaniem ?
 

Caparzo

New member
Bez reklam
Kurz? U mnie znajomy miał przypadek że matryca padła miała plamy i spowodowane to było że ktoś mokrą szmatą wytarł ekran... Nie chcieli uznać gwarancji ale jakoś sie udało. Jak może kurz sie dostać w środek tv bo nie bardzo rozumiem ??
 

gadzet212

New member
Odsyłam do wielu wątków na tym forum dot serii 6 glownie powyzej 40" h6400. Problem wystapuje jako ciemniejsze plamki na ekranie (u mnie w gornych rogach)

Wysłane z mojego Luna przy użyciu Tapatalka
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Witam,
Od 3 miesiecy jestem uzytkownikiem telewizora UE40H6400, od okolo miesiaca są zauważalne ciemniejsze plamy podswietlania. Poczytalem na forum i chcialem ten problem spowodowany kurzem zwrocic sie na gwarancje. Jednak wczoraj dziecko rzuciło kablem w matryce i powstala plamka z paru bad pixeli.
Pytanie:
Czy telewizor nadal nadaje sie na podstawie ciemniejszych plam na gwarancje? Czy jestem w stanie wytlumaczyc im ze kurz dostał sie juz tam wczesniej?


Wysłane z mojego Luna przy użyciu Tapatalka

Szkoda że nie przeczytałeś tutaj jednego tematu związanego z tym problemem to kupując byłbyś świadomy co może się stać... teraz musisz przeczytać ten wątek i wszystko będzie jasne bo tam wielu użytkowników pisało o tym i jak zostało to rozwiązane.. choć całkowicie problem nie będzie rozwiązany ale musisz tam poczytać.
 

gadzet212

New member
Dokładnie przeczytalem ten temat jak i wiele innych zanim zdecydowałem się na zakup. Pomimo tego że byłem świadomy co mnie czeka to zdecydowalem sie na ten model. Gdyby na tym polegał mój problem to nie zakładał bym bezsensownego nowego tematu. Uwazam ze to ty mnie nie zrozumiales, jednak postaram ci sie przyblizyc wątek. Czy pomimo uszkodzonej (fizycznie) matrycy nadaje się ona na gwarancje dotyczącą innej usterki? Czy będe w stanie udowodnić ze kurz dostał się tam wcześniej i nie bylo to spowodowane uderzeniem kablem usb w matryce? Czy pomimo tego nalezy mi sie gwarancja? (Zakladajac ze ciemne plamy są postawa do wymiany matrycy). Chcial bym uniknac sytuacji ze przychodzi serwis i gdy widzi wszkodzoną matryce (mala plamka bad sector) mowi ze juz sie nie nadaje na warunki gwarancji. Macie pomysly jak to rozegrac? Zglosic sie do sklepu w którym go kupiłem czy do serwisu samsunga?

Wysłane z mojego Luna przy użyciu Tapatalka
 
D

Deleted member 121090

Guest
Kurz? U mnie znajomy miał przypadek że matryca padła miała plamy i spowodowane to było że ktoś mokrą szmatą wytarł ekran... Nie chcieli uznać gwarancji ale jakoś sie udało. Jak może kurz sie dostać w środek tv bo nie bardzo rozumiem ??
Już spieszę z wyjaśnieniami:
http://www.hdtv.com.pl/forum/samsung/116935-gwarancja-samsunga-uwaga.html

Tu masz 130 stron czytania na ten temat:)
Nawet masz pisma z oficjalnym stanowiskiem samsunga i serwisu potwierdzające te częste przypadki.
Jak sam przeczytasz, to co nam nie mieści się w głowie w TV Samsunga jest możliwe i nawet bardzo częste.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Kolego gadżet przeczytałeś ten watek o którym napisał Ci HQ 150 - bo ja ten miałem na myśli.. bo jeśli go przeczytałeś w całości to tak jak HQ napisał tam wszystko jest i nie ma znaczenia co my sobie teraz myślimy na temat kurzu w tym modelu tv.. nawet jak na infolinię zadzwonisz samsunga to posłuchaj co tam jest mówione o kurzu... a skoro czytałeś i zdawałeś sobie sprawę to pretensji do samsunga już mieć nie możesz bo byłeś świadom co może Cię spotkać kupując ten konkretny model ( bo w innych nie stwierdzono)- chociaż oczywiście szkoda mi Ciebie, że w Twoim tv również kurz dał znać o sobie.. Dla mnie jest to wada techniczna tego modelu i samo czyszczenie nic nie zmieni bo za jakiś czas znowu będzie to samo.. co jak dobrze pamiętam nawet w tym wątku czy gdzieś indziej czytałem że po czyszczeniu jednym za jakiś okres znowu kurz się pojawił..
 

gadzet212

New member
Czytalem o przypadkach w ktorych serwis przyjezdzal i na miejscu wymienial matryce. Ostatnie pytanie i konczymy wątek.

Przykład wymyślony:
Mam tablet, w jednym rogu zostal rozlany wyswietlacz (z mojej winy,ale nie przeszkadza to strasznie w uzytkowaniu). Po jakims czasie pojawily soe bad pixele o ktorych gwarancja mowi ze sa podstawa do wymiamy wyswietlacza, albo gniazdo ladowania zaczyna nie laczyc, albo bateria padla.

I teraz moje pytanie czy w danych przypadkach producent jest w stanie naprawic tablet? Czy gwarancja nadal obejmuje sprzęt?

Wysłane z mojego Luna przy użyciu Tapatalka
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Znam dwa podobne przypadki tylko nie w samsungu, w jednym przypadku zrobili naprawę i o dziwo nawet to co było mechanicznie skręcone przez KOlegę, a w drugim przypadku odmówiono naprawy na gwarancji i zrobiono na gwarancji to co poleciało dopiero po wcześniejszej reperacji to co było mechanicznie zrobione przez użytkownika - rozumiesz to co napisałem ? :) Generalnie mi się wydaje że jeśli coś jest mechanicznie zrobione przez użytkownika to serwis może się wypiąć na naprawę gwarancyjną ale jak by było w danym serwisie to nie wiem..ale duża jest szansa że serwis będzie odmawiał naprawy.
 

olek87

New member
Niejednokrotnie kolega pracujący w takim serwisie mi opowiadał że mechanicznego uszkodzenia nie uzna im producent...
 
Do góry