philipstv
New member
Witam mam pytanie może ktoś mnie pokieruje.
TV Oled Panasonic 65 HZ 1500 kupiony w sklepie. Sprawdzony przy zakupie bez wad, brak wypaleń powidoków matryca idealna.
Po ok miesiącu na dole matrycy wyskoczyła delikatna kreska taka jak nitka.
Dzwonię do Panasa na reklamacje.
Po tygodniu przyjeżdża serwisant oglada robi foty i mówi ze to wada matrycy i jest do wymiany - wina elektroniki sterujacej. Tv pakujemy w karton i zabiera. Za dwie godziny dzwoni ze panas reklamacje odrzuca bo tv ma przepracowane ok 4tys godzin. Wiec jade zabieram sam z serwisu i dzwonie na infolinie i zgłaszam temat ponownie. Pisze e-mail i dostaje odpowiedz:
Szanowny Panie,
dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta Panasonic Polska. Uprzejmie informujemy, że Dział Reklamacji Panasonic Polska podtrzymuje opinię wydaną przez Autoryzowane Centrum Serwisowe ARTIM, dotyczącą zgłoszenia REP.......... W opisanym przypadku odmowa naprawy gwarancyjnej jest w pełni uzasadniona. Produkt został zakupiony jako używany, o czym świadczy ilość przepracowanych godzin (4053 godziny). Zgodnie z warunkami gwarancji Panasonic: „Gwarancja udzielona jest Właścicielowi Produktu, zwanego dalej „Kupującym”, który nabył nowy Produkt.”
Prosimy o wyrozumiałość.
Z poważaniem,
Biuro Obsługi Klienta Panasonic
Tu moje pytanie co to znaczy nowy produkt, a może tv swiecil przy zgaszonej matrycy ,albo w trybie eco . Kupiłem go w sklepie jako nowy w kartonie co z tego ze ma 4tys godzin i gdzie jest napisane że tylko nowe produkty. Nie mam ochoty go oddawać bo jest fantastyczny tylko wymienic matryce chyba mam do tego prawo jako konsument tym bardziej ze jeszcze mam opcje wydłużonej gwary do 5 lat
TV Oled Panasonic 65 HZ 1500 kupiony w sklepie. Sprawdzony przy zakupie bez wad, brak wypaleń powidoków matryca idealna.
Po ok miesiącu na dole matrycy wyskoczyła delikatna kreska taka jak nitka.
Dzwonię do Panasa na reklamacje.
Po tygodniu przyjeżdża serwisant oglada robi foty i mówi ze to wada matrycy i jest do wymiany - wina elektroniki sterujacej. Tv pakujemy w karton i zabiera. Za dwie godziny dzwoni ze panas reklamacje odrzuca bo tv ma przepracowane ok 4tys godzin. Wiec jade zabieram sam z serwisu i dzwonie na infolinie i zgłaszam temat ponownie. Pisze e-mail i dostaje odpowiedz:
Szanowny Panie,
dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta Panasonic Polska. Uprzejmie informujemy, że Dział Reklamacji Panasonic Polska podtrzymuje opinię wydaną przez Autoryzowane Centrum Serwisowe ARTIM, dotyczącą zgłoszenia REP.......... W opisanym przypadku odmowa naprawy gwarancyjnej jest w pełni uzasadniona. Produkt został zakupiony jako używany, o czym świadczy ilość przepracowanych godzin (4053 godziny). Zgodnie z warunkami gwarancji Panasonic: „Gwarancja udzielona jest Właścicielowi Produktu, zwanego dalej „Kupującym”, który nabył nowy Produkt.”
Prosimy o wyrozumiałość.
Z poważaniem,
Biuro Obsługi Klienta Panasonic
Tu moje pytanie co to znaczy nowy produkt, a może tv swiecil przy zgaszonej matrycy ,albo w trybie eco . Kupiłem go w sklepie jako nowy w kartonie co z tego ze ma 4tys godzin i gdzie jest napisane że tylko nowe produkty. Nie mam ochoty go oddawać bo jest fantastyczny tylko wymienic matryce chyba mam do tego prawo jako konsument tym bardziej ze jeszcze mam opcje wydłużonej gwary do 5 lat