Gdzie bezpiecznie zakupić Samsunga LE40A656

Lord Rayden

New member
"Gwarancja europejska

Przepisy prawa ani na poziomie europejskim, ani na szczeblu krajowym nie posługują się pojęciem gwarancji europejskiej. Termin jest stosowany obrocie, dlatego zarówno prawnicy, jak i konsumenci, czy sprzedawcy różnie go interpretują.
Gwarancją europejską najczęściej nazywa się taki dokument gwarancyjny, w którym zapisany jest zakres terytorialny ważności tego zobowiązania. Jeśli obszar ten jest ograniczony do Europy to potocznie nazywa się to gwarancją europejską. Natomiast zdarza się, że producent rozszerza swoje zobowiązanie do realizowania roszczeń konsumentów do dowolnego kraju świata i wtedy mówi się o międzynarodowej gwarancji.
Zapewnienia gwaranta o możliwości oddania towaru do naprawy w dowolnym kraju mogą okazać się jednak iluzoryczne, jeżeli gwarant nie wskazał konkretnych serwisów, do których możemy się zgłosić. Po ujawnieniu się usterki będziemy musieli ponownie kontaktować się ze sprzedawcą, aby ustalić dane adresowe serwisu.
Kolejny problem pojawia się, gdy gwarant zapewnia, że towar można wymienić w każdym kraju w autoryzowanym serwisie danej marki. Wielu konsumentów skarży się, że konkretne punkty naprawy nie uznają gwarancji wystawionej przez przedstawiciela marki z zagranicy. Problem ten wynika z organizacji działalności poszczególnych firm.
Podsumowując, pamiętajmy, żeby sprawdzić w momencie zakupu w dokumencie gwarancyjnym, czy widnieje tam konkretna nazwa serwisu, adres, telefon. Jeśli zapisy są ogólne to można poprosić sprzedawcę o doprecyzowanie danej informacji."
http://www.konsument.gov.pl/pl/zakupy_towarow_i_uslug/index.html#p11

http://www.elif.pl/a-1652.html

@Seavolv - oni już poprawili na 3700 zł. Mieli 370 000 zł ;)
 
Ostatnia edycja:

slawko_23

New member
Bez reklam
sorlanski napisał:
Mam go od 2 tygodni. Zakupiłem w sklepie internetowym OSKAR. Jedynie transport trwał aż 10 dni choc firma z Warszawy. Nie mogę narazie uruchomi PiP. Udany TV LCD, Polecam.


Przeczytaj instrukcję odnośnie PIP (1 tuner) ale pewnie jej nie dostałeś......
 

slawko_23

New member
Bez reklam
portalis napisał:
Kupiłem ten model w superlcd*pl, bo tam gdzie mieszkam dostawa firmowa byla w cenie TV. Za sprzęt płaciłem jak telewizor już stał i grał - to duży plus. Dobry kontakt ze sklepem - szybko odpowiadają na korespondencję email. Przed kupnem warto zwrócic uwagę na to, jaka jest gwarancja: europejska czy Samsung Polska.

A pokaż mi warunki gwarancji europejskiej!
Samsung sprzedawany w polsce ma tylko Polskie karty gwarancyjne! Może lepiej zadzwoń do serwisu i spytaj o gwarancję, a nie wierz w to, że sklep mówi gwarancja europejska door to door bo to bzdura!
Gwarancję w Polsce daje producent lub importer, zawsze na PIŚMIE!!!!!
 

slawko_23

New member
Bez reklam
Seavolv napisał:
A powie mi ktoś czym się różni gwarancja "europejska od "Samsung Polska"?
Modele z gwarancją producenta są ogólnie droższe i w jednym sklepie pani oferowała mi tv w zależności od gwarancji 100zł różnicy

Tak, gwarancja europejska jest nie do zrealizowania w Polsce.
:(
 

Seavolv

New member
No i właśnie zakupiłem Samsunga LE40A656 :D padło na ten sklep dzwoniłem potwierdzić zamówienie i dziś ma być wysyłka jutro u mnie ma już grać :D Co z tego będzie zobaczymy jutro.
 

Lord Rayden

New member
U mnie było fajnie - miałem po TV jechać z Kolegą, jego busem. Ale sprzedawca zadzwonił,że sam przyjedzie do mnie bo tak mu wygodniej. I przyjechał. Wnieśliśmy z Kumplem TV, rozpakowaliśmy przy sprzedającym, postawili na stolik. podłączyłem antenę, DVD, nagrywarkę, Sprzedajacy włączył ustawienia kanałów. Poustawialiśmy kanały, obejrzeliśmy TV, dostałem gwarancję, dałem kasę. Mam wizytówkę sprzedawcy, telefon i numer GG. Sklep ma we Wrocku od 1992 (Video3000 w DH Podwale). Jedyne (co na razie stwierdziłem) upierdliwe na tym TV to kurz ;). Tak więc cała sytuacja jest nieco nietypowa (za transport nic nie płaciłem). W przypadku odbioru w sklepie, nie miałbym jak sprawdzić paki z telewizorem. Więc wypadło lepiej niż myślałem,że będzie.
 

Seavolv

New member
Dziś dostawa właśnie dostałem telefon od kuriera że tv jest na magazynie i kiedy ma go przywieźć, więc szybkość wysyłki jak najbardziej na plus.
Wieczorkiem podzielę się wrażeniami z tv.
 

imakowski

New member
Seavolv napisał:
Dziś dostawa właśnie dostałem telefon od kuriera że tv jest na magazynie i kiedy ma go przywieźć, więc szybkość wysyłki jak najbardziej na plus.
Wieczorkiem podzielę się wrażeniami z tv.

Szkoda ze nie powiedziales to bysmy zamowili 2 ;). Szuka ktos moze jeszcze w Krakowie tego telewizorka?

Pozdrawiam
Irek
 

vidi21

New member
ogolnie moge polecic zakupy wszelakiego sprzetu w avpartner. nie maja moze ogromnego wyboru - mozliwe, ze inne tv sa na dogadanie nie wiem. maja za tu swietna obsluge itd
 

angelika11

New member
Odbiór osobisty

Znajomy wczoraj odebrał z maximedia.pl w wawie. Odbiór osobisty bezproblemowy, najtansza oferta w sieci. Polecam poszukać w porównywarce cen.
 

portalis

New member
slawko_23 napisał:
A pokaż mi warunki gwarancji europejskiej!
Samsung sprzedawany w polsce ma tylko Polskie karty gwarancyjne! Może lepiej zadzwoń do serwisu i spytaj o gwarancję, a nie wierz w to, że sklep mówi gwarancja europejska door to door bo to bzdura!
Gwarancję w Polsce daje producent lub importer, zawsze na PIŚMIE!!!!!

Proponuję ciekawy artykuł www*konsument*gov*pl/pl/zakupu_towarow_i_uslug/index.html

Umowę kupna zawierasz ze sprzedawcą. Paragon lub faktura wystarczą by u SPRZEDAWCY składać reklamację. Jesli masz pisemną gwarancję Samsung Polska to bez pośrednictwa sprzedawcy możesz przekazac im sprzet do naprawy. Jezeli takiego "papierka" nie masz, to niestety pozostaje kontakt z punktem sprzedaży. Samsung pisze o tym jasno na stronie www*samsung*com/pl/support/servicePolicyWarranty.do

Być może na podstawie faktury i karty gwarancyjnej Samsunga dla innego kraju europejskiego załatwisz bezpłatną naprawę w polskim serwisie w okresie 12 miesięcu od zakupu, ale może to kosztować trochę nerwów.

Kupując przez internet nie zawsze kupujesz w Polsce. Przykładem może byc bodajże Pixmania. Poza tym polscy sprzedawcy maogą sprowadzać towar z hurtowni zagranicznych, poza dystrybucją Samsung Polska i wówczas jeśli są uczciwi to w ofercie podają umowny zwrot "gwarancja europejska". To sygnalizuje ograniczenia o ktorych pisałem wyżej.

Gwarancję door-to-door sprzedawcy spotkalem na stronach firmy Oskar Media. Spytalem ich o blizsze szczegoły, ale nie raczyli odpowiedzieć. Mogę tylko przypuszczać, że w przypadku gdy kupi się u nich sprzęt z "gwarancją europejską", to naprawa odbywa sie za ich posrednictwem.

Tak ja odczytuję te dodatkowe informacje typu "gwarancja europejska" lub "gwarancja Samsung Polska". Także na forach sprzętu innych firm znaleźć można narzekania i opis problemów osób, ktore kupiły sprzęt bez pisemnej gwarancji polskiego dystrybutora.
 

analityk200

New member
Ceny

NIgdy nie ma super okazji cenowych, gdzieś musi być haczyk. Kupuj od sprawdzonych firm działąjących kilka lat na rynku, a nie od oszołomów którzy wyskakują z super ceną po 1 miesiącu działalności. Wierz mi firma która dziala z 5 lat na rynku jakby chciała tez by oferowała sprzęt z zachodu po naprawach w super cenach , bo zachodnim sklepom zależy aby upychać zwroty, ale tego nie robią gdyż znają ryzyko. Ulubiony.pl kto od nich cokolwiek wyciągnie teraz, pobrali zaliczki powydawali lewe karty gwarancyjne i nie ma ich , a klienci teraz maja kłopot
 
Ostatnia edycja:
Do góry